Ook nog eens auto opengebroken..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Ook nog eens auto opengebroken..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-04 23:53

Het was niet echt mijn weekend afgelopen weekend. Na eerst een hoop liefdesverdriet (wat nog wel ff zal duren, zie [JH] Waarom loopt t nou altijd mis?? Verdrietig )
kwam ik er gisterenavond achter dat ze mn auto opengebroken hebben en mn radio/cd speler hebben gejat! Het slot van de passagiersdeur is vermoerd, kan ik nix meer mee. en mn radio weg, gelukkig niet veel meer van waarde.. Verdrietig
Ik zou naar mn vriendin gaan om wat uit te huilen enzo, maar dat was al niet meer nodig haha compleet in tranen was ik, alles kwam eruit. dus zei is maar naar mij toegekomen, rijden was niet echt handig meer geweest.
Maar echt hoor, kunnen ze niet met hun poten van andermans spullen afblijven?? Boos! Boos!
Ze hebben t trouwens met een mes gedaan dat slot forceren, want die lag nog in mn auto Verward
Ik dus naar de politie en die was dicht.. ik bellen, zeggen ze ja je moet het mailen. Dus ik hoe wil je dat ik een mes ga mailen? ow ow.
naja er dus heen, nu allemaal formulieren invullen en hopelijk dat ik wat van de verzekering kan terug krijgen..

erg fijn was het dus weer niet.. Stoom uit je oren

♥ Iets met diepe dalen en hoge bergen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Bonnelover, ComscoreBot, Facebook, fnpetter1990, furious, goesju, IASCrawler, ista, Knollboll, Lisselot, Loreke2, MeesMo, MissJeanny, Muga, Oehlala, Roosch, YandexBot en 149 bezoekers