jouw grootste (supermarkt) blunder

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

jouw grootste (supermarkt) blunder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-04 20:30

Heb je wel eens zo'n blunder gehad waarbij je gewoon echt in de grond wilt zakken?

Ik had er laatst eentje:

Ik wilde in een supermarkt in de rij gaan staan om af te rekenen. Het was al een behoorlijk lange rij en ik was het zo zat dat ik, asociaal als dat ik die paar dagen in het jaar kan zijn, de vrouw achter mij die maar een paar spulletjes in haar handen had, quasi negeerde.

Had ik beter niet kunnen doen...

Want ik was eindelijk aan de beurt, wilde mijn spulletjes op de loopband zetten, maar had even zo'n "volgende klant" bordje nodig. Dus ik vraag dat netjes aan de mijnheer voor mij. Hij schuift beleeft het bordje naar voren, maar dat ding staat nog net achter zijn boodschappen. Ik moest dus met mijn arm over zijn boodschappen heen om dat ding te pakken en je voelt hem al aankomen....: die meneer had nét een fles op de band gezet, vóór dat bordje. Stoot ik die fles om....Boos!

*klats!* zo op de grond! En dat is nog niet het ergste: er zat namelijk OLIJFOLIE in.... Rolleyes

Zo, midden in het gangpad, half over mijn broek.... Boos!

En daar sta je dan: heel de supermarkt hun ogen op je gericht... en wat moet je dan??? Opruimen ging niet, het was te vet en de glassplinters waren erg scherp. Als klap op de vuurpijl liep de manager nog te schelden ook dat het NET WEER OLIJFOLIE moest zijn! Alsof ik dat expres deed zeker?! Ik dacht nog: "Jahoor mijnheer, ik vind het heeeerlijk om mijn nieuwe wasmiddel namelijk te testen op vetvlekken..."

Goed, ik stond daar nog steeds met mijn mond vol tanden, wachtte netjes tot ik een beetje van dienst kon zijn.

Ondertussen, keek ik eens achter me: BLEEK DE RIJ MOOI GAUW NAAR DE ANDERE KANT TE ZIJN GESCHUIFELD! En ondergetekende mocht mooi weer achter de (langer geworden) rij aanschuiven!! Stoom uit je oren

En dat was nog niet alles...neeee!! Want als je een blunder maakt, moet je het ook goed doen! Ik stond dus mooi achter een wagentje dat tot de NOK toe vol was gestouwd door een vrouw. Dus het duurde echt uuuuuren voordat ik echt aan de beurt was. Het zweet stond me inmiddels op de rug van ellende...

Ik wist niet hoe gauw ik die winkel uit rende....


En nu jullie Tong uitsteken


SaskiaB

Berichten: 3277
Geregistreerd: 28-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 20:45

wel grappig, ja sorry. ik heb het zelf nog niet meegemaakt, maar ik werk wel op de kassaafdeling, dus ik zie het vaak zat.

wat wel is gebeurd. ik ging bij onze appie de mandjes bij de kassa's ophalen, en had geen zin om 2 keer telopen, dus deed alles op een grote stapel, en schuiven maar.....

heel de winkel vol, zaterdagmiddag, en ik met de mandjes. hhaha er moest iets fout gaan. en jawel, de vloer was net iets ongelijk, dus daar gaat saskia met mandjes en al!!!! zo op de grond... ik stond zp voor paal

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 20:49

had is een keertje lang in de rij gestaan,was ik eindelijk aan de beurt,was ik m'n geld vergeten Clown

Sommige roddels zijn te mooi om er geen realiteit van te maken

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 20:50

Haha . Humor. Ik heb bij ons in de winkel wel eens een hele wijstelling om laten vallen. Toen dacht ik ook , nu moet ik echt weg. Mijn baas was niet zo blij met mij Lachen

Kane me kanjer!!!!
Dressuur B + heel veel en nu ook L1 +16 yeah L2 here we come ! :)

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 21:02

die verhalen van jullie zijn af en toe echt erg Haha! *LOL*

Sommige roddels zijn te mooi om er geen realiteit van te maken

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 21:15

Grappig ik liet vanavond nog een pak drank uit mijn handen vallen, ik dacht namelijk dat ik hem op de band zette. Dat pak scheurde toen het de grond raakte, maar heb het eigelijk ook zelf opgeruimd (was niet veel uitgelopen en er was een rol kleenex aanwezig). Het was een pak multivruchten gebeuren.
Het ergste eigelijk was wel toen ik pinde en mijn maximum was bereikt, terwijl ik 74 euro moest afrekenen. Ik snapte er niets van want ik had thuis zitten kijken op internet. Daar bleek dat gewoon netjes mijn salaris was gestort. Die dag heb ik geleerd wat valuta datum was en boekingsdatum (maar als je overboekt van je priverekening naar een andere rek. die bij dezelfde bank loopt, kan je opeens wel weer pinnen, dus zo heb ik het opgelost).

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 21:18

Bloos

Een paar weken geleden stond ik in de rij en was flink (inwendig) aan het mopperen omdat iemand weer eens de appeltjes niet had afgewogen Boos!

Klant; "Oh, ik dacht dat het vaste kilo prijs was" "Ja, mevrouw" zegt de verkoopster "maar ik kan niet weten hoeveel kilo dit is"
Dus mevrouw naar de weegschaal, komt op haar dooie gemakkie weer terug lopen. Is ze klaar, grom ik tegen de verkoopster; "irritant he?"
Ze knikt wat en gaat mijn boodschappen scannen.
"Eh, mevrouw.. U heeft de brocolli niet afgewogen" Bloos!

NEEEEEEEE, ik schaamde me echt dood Bloos Bloos

זכור

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 21:22

Ik moest een keer iets uit de vriezer pakken, en buiten was het echt onwijs heet. Zo eigenwijs als ik was luisterde ik niet naar mams en had gewoon mijn bikini aan onder m'n truitje...

Je kan het misschien al raden; daar sta je dan met een paar doorschijnende tepels.
Komt er net een keileuke jongen aan waarmee ik bevriend ben; zegtie: "Jorien, tis best koud in die vriezer he?!"

Noooou, ik kon wel door de grond zakken Clown
Laatst bijgewerkt door Dioxide op 03-08-04 21:22, in het totaal 1 keer bewerkt

We'll ride the spiral to the end and may just go where no one's been

Mareska

Berichten: 7923
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 21:22

Hahaha en wie zijn dan weer de klos om het op te gaan ruimen; WIJ!! door die blunders van jullie ja! Boos!

Haha!

Ik doe het met plezier hoor Schijnheilig


Haha maar echt een top-blunder heb ik niet echt, m'n meest recente blunder was denk ik dat ik in de winkel de rij winkelwagentjes aan wou duwen, maar ik stond in het vieze water maar dat zag ik niet, dus ik duw, glij ik op m'n kont *flats* in het vieze water, en alle klanten en collega's mij uitlachen Verdrietig

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 21:23

Echt blunders heb ik niet meegemaakt in de supermarkt. Wel had ik een keer bananen gehaald maar ook vergeten af te wegen, net als dat Broccoli-verhaal hierboven mij. Tja, toen had ik ook wel ff "zo'n kop".

Geen onderschrift.

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 21:28

Jeetje wat zul jij gebaald hebben.

Ik had het laatst niet in de supermarkt maar bij de ANWBwinkel.
Michel en ik gingen een internationaal rijbewijs halen. Terwijl we bij de winkel binnen kwamen bedacht Michel zich ineens dat hij zijn rijbewijs niet bij zich had.
Ik tegen hem lopen te meuten dat dat zo stom was en dergelijke.
Zijn we eindelijk aan de beurt dus ik vraag voor mij een internationaal rijbewijs aan.
Vraagt die mevrouw om mijn rijbewijs, dus ik doe mijn portemonnee open waar mijn rijbewijs altijd in zit. Is mijn rijbewijs eruit. Boos! Had ik laatst ergens voor nodig gehad en er even uit gehaald en vergeten terug te stoppen )
Ik kon wel door de grond zakken. Michel moest eigenlijk wel lachen.

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 21:29

Oh jee, maar heb je je rijbewijs wel weer teruggevonden dan, Mickey?

Geen onderschrift.

chillse

Berichten: 1198
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 21:59

ja blunders.. pff zat
ik werk zelf in een supermarkt achter de kassa, en ik ben dus dan ook de 'mevrouw' die vraagt of jij misschien je groente niet heb afgewogen, of de 'mevrouw' die JOUW omgestoten olijfolie opruimt, want ja dat moeten wij zelf doen, wat niet altijd even fijn is met het glas en de verschillende soorten troep wat er in zit waarbij je je afvraagt hoe je dát nou weer moet opruimen.
blunders heb ik zat.. mevrouw tegen een meneer zeggen of andersom.. vallen met alle mandjes.. een id vragen bij een amstel malt.. lopen door de winkel met een heeeeele grote vuilniszak (wel 2 meter lijkt zo een ding) en dan erachter komen dat ie stuk is en dat al het afval door de winkel heen ligt.. ehm wat hebben we nog meer? fles cola laten vallen die wel lek was maar alleen plakte, waardoor er nu een fontijn uitkwam.. hele verhalen tegen klanten aangaan en dan erachter komen dat ze duits of frans zijn..
pff eigenlijk wel heel veel.. maar dit zijn ze lang niet allemaal, weet zeker dat ik er nog meer heb.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 22:35


Supertje

Berichten: 7089
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 22:50

Zoiets als druk pratend door de supermarkt lopen, en een glazen potje doperwten en peentjes uit het schap pakken, daarbij niet nadenkend dat die dingen gestapeld zijn en dat je de onderste pakt? Geeft best een ravage...... Bloos!

Of een fles spa rood pakken en gelijk uit je klauwtjes laten vallen, op de dop, waardoor die kapot gaat en de fles door het gangpad spuit en een heleboel mensen natte sokken hebben? Bloos!

Run free Jordy.... 1997 - 2021

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 06:59

Mijn blunder:

In de plaatselijke supermarkt je karretje bomvol laden en dan tot de ontdekking komen (naja, veronderstelling zijn), dat je je portemonnee bij de ruitersportzaak hebt laten liggen.... rijd je daar helemaal heen, boodschappen achterlatend, kom je erachter dat hij hélemaal onderin het karretje ligt..... DOM!!!!

Toos paardloos

Fitzroy

Berichten: 25044
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 07:25

Geen blunders in de supermarkt, mijn vent doet altijd de boodschappen Tong uitsteken

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

jarrah

Berichten: 3617
Geregistreerd: 03-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 07:30

Ach, wat heb ik een medelijden met jou Haha!
Op zo een moment lijkt ook wel alles in een keer te komen, sterkte met het verwerken van je trauma Haha!

Mijn grootste blunder was dan niet in de supermarkt, maar gewoon bij mij thuis:

jarrah schreef:
Ik heb mezelf nog nooit in mijn hele leven zooo voor l*l gestaan Bloos! :

Vorige week vrijdag komt mijn moeder naar mij toe met de mededeling dat ik vanaf september de hele stalling zelf moet gaan betalen (moet op zich niet zo een probleem zijn, maar toch ga ik me dan helemaal druk lopen maken)

Op die dag was ook mijn jongere zusje jarig en die had heeel veel visite.
Aangezien ik het de afgelopen tijd ontzettend druk had gehad was ik vrij vroeg (half 10 ofzo) naar mijn bed gegaan. Ik was ontzettend moe, maar tegelijkertijd liep ik me druk te maken om Tiffany. Ik viel in slaap en om een uur of elf begon ik ineens te dromen dat ik Tiffany niet meer kon betalen en dat ze verkocht moest worden Scheve mond

Tot nu toe valt het nog best mee met mijn blunder, maar op dat moment begon het hoor........................................

Ik ben in mijn slaap naar beneden gerend (ik ging dus slaapwandelen Haha! ), eerst naar buiten om te kijken of ik mijn paard nog weg zag rijden in de trailer Verward
En aangezien dat niet het geval was, ben ik de woonkamer binnengestormd (die dus nog helemaal vol zat met mensen Scheve mond ) En ben heel boos naar mijn moeder toe gestormd met de vraag hoe ze dit zomaar toeliet en waar Tiffany nu heen ging? Haha!

Ik weet echt niet meer wie er allemaal in de kamer zaten en dat wil ik liever ook niet weten Haha! dan durf ik die mensen echt noooooit meer aan te kijken, wat moeten ze wel niet van mij gedacht hebben Haha!
Ik schaam me dood Scheve mond

Maar nu achteraf kan ik er wel om lachen Haha! Haha! Haha!

Heb jij ook weleens zo iets meegemaakt? ik ben daar erg benieuwd naar Haha!


Dit heb ik even ge'quote van het topic dat ik toendertijd had geopend Haha!

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 08:19

Ik was het niet zelf, maar ik deed een keer boodschappen met mijn vriend en hij wilde even de eieren checken of er geen kapotte eieren in het doosje zaten.

Wilde netjes even het doosje openen, hield hij het op zijn kop Bloos

Ik heb eigenlijk best dubbel gelegen Haha!

fenja

Berichten: 3435
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 09:11

tja ik werk in een supermarkt achter de kassa en wou een klant subtiel een pot mayonaise effe over de kassa aanschuiven alleen doe ik dit iets te hard (de ondergrond was ruw) en toen vloog de pot mayonaise over dr grond mijn schuld. En daar zit je dan achter de kassa met een rij klanten er achter en ik moest best wel lachen want wanneer gebeurd je nou zoiets. De klant zag er ook de lol wel van in en moest ook lachen. helaas voor de klant was het de laatste mayonaise van die soort of merk dat weet ik niet precies meer en toen ging de klant zonder may naar buiten

Strooigoed [o]

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 09:23

Oh ja, maandag nog. Ik stond in de Marks&Spencers, even snel lunch halen. Maar het is daar rond 12 altijd mega druk. Dus ik grijp mn salade en loop richting het einde van de rij. Ik schuif aan en kijk achter me... stond daar nog een man of 10 te wachten. De vrouw achter me was niet genoeg aangeschoven en dus viel er een gat, waar ik dus ingedoken was. Iedereen keek boos en ik durfte eigenlijk niet mn mandje weer op te pakken en achteraan aan te sluiten. Ik heb maar geen oogcontact met mensen gezocht.

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

Steffietow

Berichten: 353
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: NL [tilburg ]

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 09:48

haha wat grappig Haha! sorry hoor Knipoog hmm een blunder in de carrefour (belgisch warenhuis) was ik zo met het karretje aan het ''racen ''' en ik kom tot aan de fruitafdeling en ik kon niet meer op tijd stoppe en bots zo tegen een hoop appelsienen aan die rolden overal hhihi Haha! dom maarja mij gebeurd het NIET meer heb ''racen'' afgeleerd Haha! *LOL*

*°*° Clown seppe mijn moppie ! sjg ! Clown *°*°*

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 10:16

ik werk in een supermarkt, en ik zie dus heel de dag door van die geweldige blunders *LOL*

al is het trouwens bij ons wel zo dat wat er valt, we dat meteen opruimen, zonder gemopper(dat doen we in het magazijn, daar wordt een hele hoop gevloekt etc Clown ) en we er ook niets vervelend over zullen zeggen tegen de klant, maar gewoon dat product weer uit de winkel halen, zodat de klant alsnog zn boodschappen compleet heeft

ik heb alleen heel heel heel erg staan vloeken toen er 2 jongetjes, die ik al 3x tegen had gehouden omdat ze liepen rond te rennen tussen de wijn, hun knuffel, die ze van hun zusje hadden afgepakt, in het schap van de rode wijn gooiden, waarna er een fles of 10 kapot viel

rode wijn vlekken gaan bijna niet meer uit de vloer, dus moeten we er zsm zout, kattenbakkorrels of witte wijn overheen gooien, en dan meteen met de schrobmachine erover, wat niet gaat zolang er nog glas tussenligt

ik heb toen zo staan schelden dat ik die moeder emt dr 3 irri kinderen nooit meer in de winkel heb gezien....

maargoed, na 3x waarschuwen en 1x grote mond van moeder te hebben gehad, dat haar kinderen gerust mochten spelen en toch niets kapot maakten, en dan ineens 10 flessen rode wijn over de vloer, was mijn geduld ff op Schijnheilig

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 10:53

Ooooo ja vreselijke zelfs.......

Laatst moest ik vakantie boodschappen doen. Dus een hele winkelwagen vol met boodschappen. Na een tijd wachten en een hele lange rij achter me, was ik eindelijk aan de beurt! Nou de laatste boodschappen gingen door de blieper en ik kon betalen....

Alleen..... je raad het al. Geen geld, ik had de verkeerde portemonee mee genomen (mijn moeder had dezelfde portemonee gekocht, wist ik veel.....) Dus daar stond ik winkelwagen vol, knalrood hoofd. En dat stomme miepje ook echt zo kijken van: als je niet betaald schiet ik je neer! Dus heb maar naar het hoofd van de supermarkt gevraagd, lief aangekeken en gevraagd of ik de winkelwagen even zo mocht laten staan om het geld op te halen....

Is gelukkig goed gekomen, maar kon wel door de grond zakken Haha!

Samantha_

Berichten: 10780
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 10:59

Ik heb er ook wel een paar.
Sta je met een mand vol spullen, alles ingeladen enz. Wil je betalen (met pin) is je geld op je rekening op. Bloos Zegt de cassiere, heb je contant dan. Ik met een rood hoofd, euhm nee. Tong uitsteken
Dit was in m'n studententijd, vandaar. Haha!
Ik heb ook wel eens een slagroomtaart laten vallen. Ik pakte hem uit t vak, en legde m terug, toen viel hij op z'n kop. Ik keek om me heen, zag ik zo'n man achter me staan grinniken. Haha!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Diddykong, GoogleAdsense, YandexBot en 40 bezoekers