jouw grootste (supermarkt) blunder

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
c_alsemgeest

Berichten: 20667
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 14:47

Pinootje schreef:
:=

Ikzelf heb geen supermarktblunders of wat dan ook. (Nog niet tenminste... Schijnheilig)


komt nog wel
later als je groot b... Clown

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 16:19

Ik heb zoiets eigenlijk nog nooit meegemaakt. En als ik jouw verhaal zo lees, ben ik daar eigenlijk ook harstikke blij om! Haha! Cool

c_alsemgeest

Berichten: 20667
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 16:57

eh tsja Bloos

janine23
Berichten: 144
Geregistreerd: 25-05-04
Woonplaats: Doetinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 17:15

Ik liep door de super op mijn naaldhakjes, hoor ik ineens een raar geluid..
Vreemd genoeg was dat geluid er steeds als ik liep Verward
Bleek dat 1 van de vele roosterjes aan mijn hak was blijven zitten Bloos
Snel van mijn hak gehaald en weer op z'n plek gelegd.

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 17:19

Ik heb zelf ook in een supermarkt gewerkt en ik was de jongste en dus de wildste.

Ik had dan ook eens per ongeluk een omaatje met rollator aangereden met een container!! En ook al eens honder potten havermout pap over me heen gehad omdat ik dat te hoog had opgestapeld! Sta je daar om acht uur 's ochtends met de havermout in je haar Verward

Per ongeluk drie planken olijfolie naar beneden laten donderen
Een container eieren van de losklep laten rijden Bloos!
Weleens geroepen om negen uur of de klanten zo vriendelijk zilden wezen om met hun kassa's naar het winkelwagentje te willen komen

Ach er komen er nog wel meer in mij op

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 17:37

hahahaha ik lig echt helemaal dubbel om al die verhalen van jullie *LOL*
alleen schiet er bij mij zo snel even geen blunder te binnen.. komt maby nog wel Lachen

Emeraldo
Berichten: 3024
Geregistreerd: 16-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 18:05

Ik voor vakantiewerk 3 weken in een supermarkt gewerkt. Zelf kan ik niet zo snel een blunder bedenken, maar ik kreeg me een raar figuur aan de kassa...

Hij moest betalen, en pakte "iets" uit zijn zakje van zijn jasje. Hij wapperde er wat mee heen en weer. En wat zag ik: Het was een sexy onderbroekje! Scheve mond Ik vroeg me op dat moment echt af of die kerel dat nu voor de grap deed, of dat het echt een foutje was *LOL*

Ik kreeg ook een minder leuke klant aan de kassa. Hij had zijn rollator volgeladen. Hij had niet genoeg geld bij, hij moest dus wat dingen terug doen. Er bleef uiteindelijk niet veel meer over. Hij werd heel heel boos op mij, en schreeuwde dat hij al niks meer hoefde, het was altijd hetzelfde bij ons in de winkel Eerst geloofde ik niet wat me overkwam, die kerel was behoorlijk pissig op mij, omdat hij niet genoeg geld bij had. Gelukkig stonden er meer klanten achter hem die hem voor gek verklaarde toen hij buiten stond.

Diezelfde man kwam 's middags nog een keertje terug, met andere spullen dan die hij niet kon betalen 's middags. Hij liep richting mijn kassa. Ik zocht snel het bordje "deze kassa is gesloten" en hield het voor zijn neus. Toen hij in de andere rij stond ging mijn kassa weer open. Bloos Lekker puh Tong uitsteken

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 18:17

hahahaha zie t al voor me he.. eerst dat bordje voor ze neus dat die kassa gesloten is en dan doe je um sneaky weer open gheghe wel slim pff wel een rare man zeg!

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 18:40

Ik heb zelf niet echt een blunder, maar er is een stel wat echt altijd jat bij ons en ook bij de andere winkels in de buurt, de mensjes zijn al aardig op leeftijd en het is altijd lachen als ze er zijn, ze zijn ook echt wel een paar uur in de winkel, maar er uitzetten kun je ze niet als ze geen overlast veroorzaken, maar ze hebben wel een aantal regels gekregen waar ze zich goed aan moeten houden, het is gewoon zo dat ze anders de hele winkel leeg roven. Nou ik sta daar werkoverleg te houden met een collega en die man komt aan de kassa waar ik vlakbij stond, meneer had zich keurig aan de regels gehouden en moest gaan betalen.
Dus hij inde binnenzak van zijn jas rommelen en hij haalt er dus gewoon een pakje pennywafels uit, hij kijkt er naar, kijkt ons aan met enorm grote ogen en zegt: Ik denk dat deze ook nog even afgerekent moeten worden.

Nou ik deed het werkelijk in mijn broek.

MaiNat

Berichten: 3475
Geregistreerd: 29-10-02
Woonplaats: Niedorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 21:30

Ik heb een keer een fles fanta laten vallen midden in het gangpad voor de kassa . Die begon vet te spuiten alle kanten op Haha! Ik kon wel door de grond zakken.

Cathelijne

Berichten: 2411
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Vieux Village sur Mer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 23:15

Hmmm...

Situatie:
Op kamers, ziek zijn, maar niets meer in huis hebben en dus boodschappen moeten doen.

Terwijl ik door de winkel liep ging 't nog redelijk, had het warm, maar ok. Terwijl ik in de rij stond bij de veels te trage kassa, voelde in m'n benen slap worden en begonnen m'n oren te ruisen. Afrekenen ging ook nog goed. maar toen ik zwarte vlekken ging zien, ging ik ter plekke op m'n hurken zitten. Een vrouw heeft toen nog een deel van m'n boodschappen ingepakt en me (lijkbleek en zwetend als een rund) richting een bankje gedirigeerd. Ziek Na 5 minuten en een glaasje water was het al een stuk beter en waagde ik me weer richting m'n kamertje.
Ik werd daarna ook steeds weer herkend. Bloos!

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 23:26

Oei, Chantalleke, dat lijkt me echt genant Bloos!

c_alsemgeest

Berichten: 20667
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 15:18

tsja Haha!
we hebben wel een keer bij een vriend van ons een maandverband op zijn rug geplakt, met rode stift erop...
je had de mensen moeten zien kijken Haha!

er stonden toen twee meisjes bij de kassa en die giegelden natuurlijk de hele tijd, toen zei hij:
"kijk die twee vinden me wel leuk denk ik, zal ik er op af stappen?"
wij: "ja doe! Schijnheilig "
hij: *stoere blik*
"hallo dames, heeft een van jullie zin om een keertje met mij te gaan stappen"
de meiden lagen toen helemaal in de scheur... en hebben het hem toen verteld... hij heeft een week niet meer tegen mij gesproken Haha!

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 16:16

Hahahah, lol Haha!

Geweldig topic dit Haha! Ik heb gelukkig geen blunders, kom zowat nooit in de supermarkt Tong uitsteken

inka

Berichten: 937
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: Bemmel.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 16:27

XchantjuhX schreef:
tsja Haha!
we hebben wel een keer bij een vriend van ons een maandverband op zijn rug geplakt, met rode stift erop...
je had de mensen moeten zien kijken Haha!

er stonden toen twee meisjes bij de kassa en die giegelden natuurlijk de hele tijd, toen zei hij:
"kijk die twee vinden me wel leuk denk ik, zal ik er op af stappen?"
wij: "ja doe! Schijnheilig "
hij: *stoere blik*
"hallo dames, heeft een van jullie zin om een keertje met mij te gaan stappen"
de meiden lagen toen helemaal in de scheur... en hebben het hem toen verteld... hij heeft een week niet meer tegen mij gesproken Haha!



You evil woman Extreme duivel
Die grap is trouwens wel erg leuk. *LOL*

c_alsemgeest

Berichten: 20667
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 17:00

tsja... je verveelt je en opeens zie je een maandverbandje bij een vriendin in dr tas zitten...
logisch toch dat je dan daarop komt Schijnheilig

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 18:59

Ik ging een keer pinnen en wilde graag E10,- euries bij pinnen dus ik betaal en zeg: en graag E10,- euro er bij dus die kassaman zegt ok.
{woon in een dorp dus duurt nogal even voordat je pin opdracht verwerkt is} dus ondertussen pak ik mijn spullen in en spring op mijn fiets.
kom ik thuis pak spullen uit, oeps geld vergeten mee te nemen, ben met een rood hoofd weer teruggegaan Bloos

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 19:34

XchantjuhX, echt serieus geweldig *LOL*


Heel slim Kristie Tong uitsteken Haha!

c_alsemgeest

Berichten: 20667
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 19:53

kristie schreef:
Ik ging een keer pinnen en wilde graag E10,- euries bij pinnen dus ik betaal en zeg: en graag E10,- euro er bij dus die kassaman zegt ok.
{woon in een dorp dus duurt nogal even voordat je pin opdracht verwerkt is} dus ondertussen pak ik mijn spullen in en spring op mijn fiets.
kom ik thuis pak spullen uit, oeps geld vergeten mee te nemen, ben met een rood hoofd weer teruggegaan Bloos


haha moet je 2x fietsen Tong uitsteken

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 20:12

niet netjes van die cassiere om te zeggen dat je nog geld kreeg

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 00:23

Tenzij de klant af en toe zo snel is dat je amper de tijd krijgt om wat te geven of wat te zeggen!!!!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 08:28

Cathelijne schreef:
Hmmm...

Situatie:
Op kamers, ziek zijn, maar niets meer in huis hebben en dus boodschappen moeten doen.

Terwijl ik door de winkel liep ging 't nog redelijk, had het warm, maar ok. Terwijl ik in de rij stond bij de veels te trage kassa, voelde in m'n benen slap worden en begonnen m'n oren te ruisen. Afrekenen ging ook nog goed. maar toen ik zwarte vlekken ging zien, ging ik ter plekke op m'n hurken zitten. Een vrouw heeft toen nog een deel van m'n boodschappen ingepakt en me (lijkbleek en zwetend als een rund) richting een bankje gedirigeerd. Ziek Na 5 minuten en een glaasje water was het al een stuk beter en waagde ik me weer richting m'n kamertje.
Ik werd daarna ook steeds weer herkend. Bloos!


en dan terugkomen en de controlerende arts op je tuinpad tegenkomen, terwijl je thuis moest blijven Haha! Haha! Haha! Haha!

die zegt dan, ZO jongedame en waar komt u vandaan????????

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 08:30

O sommige zijn echt erg zeg.
Ik kan me zo niet bedenken dat ik in de supermarkt zo erge blinder heb gehad.
Ben nooit verder gekomen dan me pincode vergete Clown
Echt ik hoop dat ik nooit zo blunder als sommige hier krijg.

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 20:36

Sjonge jonge jonge, het ging weer goed vandaag.

Ik had alles gevuld en moest gaan spiegelen (voor degene die niet weten wat dat is; alles naar voren zetten). Ik ben dus lekker bezig, kom ik bij van die langwerpige potjes met olijven aan. Die potjes passen net niet op elkaar dus je moet voorzichtig zijn. Ik dus proberen alles netjes naar voren te zetten, tik ik per ongeluk een potje aan, die het volgende potje weer om tikt en het volgende potje....en die valt. En neeeeeeeeee, 1 potje is vooral niet genoeg dus laten we er nog 2 achteraan gooien! Ik helemaal vloeken; oliebol, oliebol oliebol!
Toen ik weg was om ff een doekje te halen was de leidinggevende al bezig met opruimen, dat was wel fijn Lachen

"Je weet wel wat je om gooit hè, olijven. Geeft echt een troep"
Alsof ik dáár nog niet achter was Rolleyes

Gelukkig was alles al weer snel opgeruimd en kon ik verder Lachen

Miko

Berichten: 1521
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: Zaandijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 21:32

Haha, geweldig topic!

Ik heb zelf 'een net uit de supermarkt'-blunder gemaakt, vorig jaar volgens mij... Ik ging op de fiets boodschappen doen. Veel gehaald, dus twee plastic tassen gekocht die ik aan het stuur van m'n fiets hing. Laat in 1 van die tassen een pak melk zitten... Je raadt het al... tas kom tussen de spaken.. pak melk ook... Enorme plas melk op de stoep Haha! Haha!
Ben maar snel weggefietst, met een rood hoofd Schijnheilig

Oh ja, en nog eentje, van vroeger: een vriendinnetje van de middelbare school stond in de rij voor de kassa. Het was een lange rij. In het borstzakje van haar spijkerjak had ze een tientje zitten, dat pakt ze alvast. Ze staat de hele tijd, tot ze bij de kassa is, met dat tientje in haar hand (denkt ze Lachen ). Bij de kassa wil ze betalen, ze kijkt naar het tientje in haar hand... blijkt het een opgevouwen inlegkruisje te zijn Haha! Haha! Proest!