35 jarige man opgepakt uit almelo(paardenmishandel

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Buckje
Berichten: 19862
Geregistreerd: 22-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 16:42

stelletje mogoole heb het ook gezine, had ook een otpi opgemaakt, maar bleek er al een te zijn.

Shettiefan
Berichten: 304
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 16:49

Alleen maar poging tot diefstal ten laste gelegd !!!! Boos!
Zijn ze nu helemaal .......(censuur)

Een ritje op een pony maken met een stok ??!!
Tssss, wat voor ritje Boos! Boos!

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 19:15

Miss_Blimm schreef:
En toch had ik et er over in mijn eigen topic waar een slotje opzit Tong uitsteken,

Welke straf zou jij em geven?!


Stenigen ofzo,bokt op hem loslaten ofzelf is laten voelen wat die arme paarden hebben gevoeld! Extreme duivel

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 21:52

Het is toch niet te geloven he, zit vloekend achter de pc..!! Een ding scheelt, men weet nu wie die "dader"is, dus mocht er weer wat gebeuren, zullen ze zijn naam zeker onthouden en gebruiken indien nodig, dus ransbak heeft dan wel een heel goed waterdicht alibi hebben, wil hij niet alsnog achter de tralies komen..Op goed geluk voor de paarden.

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 10:26

Wieske_S schreef:
De aanklacht van poging tot diefstal van een dier blijft staan. Hiervoor wordt proces-verbaal opgemaakt. De verdachte ontkent dit overigens en verklaarde dat hij alleen maar een ritje op de pony wilde maken.



ja hoor, een volwassen man die om half 6 's ochtends met een stok een ritje op een pony wil maken???
zonder halster/hoofdstel etc zeker???

als niemand hem had gezien die ochtend, was er weer een mishandelde pony bij geweest dat weet ik zeker! en die man maar mooi liegen!

waar gaat t heen hier in NL Boos!

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 10:28

o0Steffie0o schreef:
ik hoop zo dat dit m is.. eigenlijk zouden ze bokt op m los moeten laten..
al ben ik bang dat er weer een aantal zieke geesten door al die mishandelingen op ideeen zijn gebracht


Alleen op mij loslaten is al genoeg Boos! Boos!
Lan is slachtoffer geweest van de mishandelaar. Gebroken neusbeen en gigantisch diepe steekwonden. Gelukkig is het voor haar goed afgelopen en zijn de wonden geheeld. Maar ik hoop voor de dader dat ik hem nooit IRL tegenkom

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 10:47

Joh, ik rij ook altijd met een grote stok in mijn handen, dat is toch niet raar?

Hoe dom zijn ze bij Justitie????

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 10:53

Bokt op die man loslaten vind ik wel een goede
Dat overleefd hij zeker niet
(ik heb het nu over 'de mishandelaar')

organisator

Berichten: 1565
Geregistreerd: 15-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 11:02

Zoals gewoonlijk NEDERLAND OP ZIJN SMALST

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 11:31

organisator schreef:
Zoals gewoonlijk NEDERLAND OP ZIJN SMALST


Wedden, dat als die vent nu weer toeslaat, de eigenaar van het paard hem ziet en hem te lijf gaat, de paardeneigenaar wordt aangeklaagd voor mishandeling en die dierenbeul vrijuit gaat?

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 11:35

MissJ schreef:
Wedden, dat als die vent nu weer toeslaat, de eigenaar van het paard hem ziet en hem te lijf gaat, de paardeneigenaar wordt aangeklaagd voor mishandeling en die dierenbeul vrijuit gaat?

inderdaad

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 13:59

Wieske_S schreef:
De verdachte ontkent dit overigens en verklaarde dat hij alleen maar een ritje op de pony wilde maken.




Ik vraag mij af op welke manier ze "een ritje maken" hebben geinterpreteerd Verward Verward Koe Blond

wat een hersens daar. Als ze mij betrappen met een mes in iemands huis zeg ik ook dat ik absoluut niet van plan was iemand neer te steken, ik ging brood snijden .

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 14:05

Ik begrijp er niets van... er zijn paarden en lammeren mishanden met o.a. een stok (ik treedt maar niet in details).

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 15:18

Zo Anya dat is even schrikken op zo'n moment weet je geloof ik niet meer wat er allemaal gebeurt om je heen Bloos!
Gelukkig is het wel goed gekomen ik hoop dat ik het nooit mee maak en voor jullie bokkers ook allemaal Ach gut

Roxxx

Berichten: 96
Geregistreerd: 24-06-04
Woonplaats: schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 19:09

Hij is geloof ik al weer vrij gelaten!!!!!!!
Omdat hij zogenaamd een ritje wilde maken!!!!!

belachelijkkkkkkk!!!!!

(ik zou zijn ..... afhakken en hem net zo lang pijnigen tot hij smeekt om dood te gaan)



MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 19:24

Lees even wat hierboven staat.Knipoog

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 19:37

Ik snap niet helemaal hoe ze kunnen concluderen dat hij de mishandelaar niet is. Maargoed.

Word die uiteindelijk gepakt (en god, ik hoop snel) dan kun je ervan uitgaan dat hij het in ieder geval niet leuk krijgt in de gevangenis. Ook gevangenen houden van dieren en haten dierenmishandelaars...

flowerxxx

Berichten: 2070
Geregistreerd: 26-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 19:59

Ze houden iemand niet zomaar vast en in dit geval heeft hij niets gedaan. Niet dat ik het goed praat maar vraag me af hoe je dit soort dingen kunt bewijzen. Niemand heeft de mishandelaar ooit gezien. Het kan wel meer dan 1 dader zijn. Zieke mensen komen door de media vaak op dit soort ideeen en gaan het dan nadoen. Praat het niet goed maar dat er 1 persoon is opgepakt wil niet zeggen dat hij verantwoordelijk is voor alle gevallen hier in de buurt.

MissJ

Berichten: 8726
Geregistreerd: 22-04-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 20:12

Nee, dat ben ik wel met je eens, maar het wekt mijn argwaan als iemand 's ochtends heel vroeg met een stok in een weiland staat.

Shettiefan
Berichten: 304
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Papendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-04 23:26

Roxxx schreef:
(ik zou zijn ..... afhakken en hem net zo lang pijnigen tot hij smeekt om dood te gaan)




Als jij zijn .... er af hakt,bloed hij binnen 5 minuten dood,dus... Bloos Schijnheilig

c_alsemgeest

Berichten: 20679
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-04 01:13

stenigen met hele kleine keizelsteentjes net zolang totdat hij bezwijkt... zo! das nog eens een trage door wat een sukkels daar zeg!!! Stoom uit je oren
een ritje maken? Ik zal dat politie bureau wel eens even inlopen zwaaiend met een bijl "oh nee hoor meneer agent ik was alleen maar opzoek naar brandhout voor mijn openhaardje"