Iedereen mijn verjaardag vergeten ;(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 13:55

griebels schreef:
Om een msn gesprek samen te vatten Haha!

Eerst voorafje...
Ze had haar diploma accountancy gehaald, en ik heb haar daar al 2x voor gefeliciteerd. Ook de zaterdag toen ze me belde of ik 's avonds naar een feestje kwam wat ze samen met een vriend achter in de wei zouden houden. Dat is elk jaar daar, een wei-feest. Veel drank, veel drugs (hard-drugs) en ik heb gezegt dat ik A: niet kon ivm de volgende dag mijn eigen verjaardag, waarbij mijn familie dus wel altijd komt, en ik het druk had. En B: ik geen zin had om tussen al die drugs in te zitten...

Dus zij vond dat ik toch had moeten komen, en daarom had ze niet gebeld. En daarna was ze ineens *poef* offline...

Sorry, maar als dat je vriendin zou zijn Verward
Een echte vriendin wordt niet boos als iemand geen zin heeft in een of ander drugsfeest

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 14:01

griebels schreef:
Om een msn gesprek samen te vatten Haha!

Eerst voorafje...
Ze had haar diploma accountancy gehaald, en ik heb haar daar al 2x voor gefeliciteerd. Ook de zaterdag toen ze me belde of ik 's avonds naar een feestje kwam wat ze samen met een vriend achter in de wei zouden houden. Dat is elk jaar daar, een wei-feest. Veel drank, veel drugs (hard-drugs) en ik heb gezegt dat ik A: niet kon ivm de volgende dag mijn eigen verjaardag, waarbij mijn familie dus wel altijd komt, en ik het druk had. En B: ik geen zin had om tussen al die drugs in te zitten...

Dus zij vond dat ik toch had moeten komen, en daarom had ze niet gebeld. En daarna was ze ineens *poef* offline...

Zou idd even heel hard na gaan denken of je haar nog vriendin wil noemen.....

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 14:02

Voor mij zou het heel simpel geen vriendin meer zijn. Als we zo kinderachtig gaan doen, dan zou ik er geen zin meer in hebben. Maar ja is makkelijk gezegd als je zelf niet in die situatie zit...

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-04 14:03

ze is inmiddels weer online... Het komt erop neer dat ze het niet eens was dat ik niet gekomen ben omdat ik o.a. geen zin had in dat drugsfeest. Die andere redenen doen er even niet toe... Nu beweerd ze dat ik geen echte vriendin ben, want ik had maar gewoon moeten komen

Duhelo

Berichten: 28553
Geregistreerd: 29-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 14:05

dumpen dat mens!!!
ik zit bu ook met zo een kwestie, 4 jaar beste vriendinnen geweest, we krijgen lichte ruzie, ze roddelen over ons, (ik zou gezegd hebben dat ze zwanger is Verward) en is boos, ik zou 4 jaar weggooien, en si en la
pech voor haar, dus dumpen dat mens Haha!

btw: proficiat Haha! ,ook wel niet echt spontaan, maarja Haha!
Laatst bijgewerkt door Duhelo op 03-08-04 14:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 14:05

Dat is toch helemaal je eigen keuze of je wel of niet wilt gaan? Ik denk dat je het beter om kunt draaien, zij is geen echte vriendin omdat ze jou keuzes niet respecteerd.

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 14:08

Ik kan me ergens wel voorstellen dat ze het niet zo heel leuk vind. Zij hecht er blijkbaar veel waarde aan dat jij op haar feestje komt, jij hecht er veel waarde aan dat zij je feliciteert op je verjaardag. Beide terecht denk ik. Blijkbaar vinden jullie elkaar belangrijk genoeg om je over dit soort dingen op te winden, dus ik zou zeker niet zeggen "Wat kinderachtig, met jou hoef ik geen vrienden meer te zijn!". Misschien kun je aanbieden om voortaan gewoon aan het begin van de avond langs te komen op haar feestjes (dan zal het nog wel meevallen met alle drank en drugs) of stel je voor om samen uit eten te gaan om zowel haar diploma als jouw verjaardag te vieren.

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-04 14:17

Dat laatste heb ik al eens aangeboden. En ik kon niet naar haar verjaardag komen. Had er ook geen tijd voor, en moest mijn eigen verjaardag ook nog vieren op die andere verjaardag van stal...
Het gaat er niet alleen om dat ik niet naar dat drugsfeest wilde! Daarbij beginnen ze al rond een uur of 13u... Dus drank en drugs genoeg op heel de dag.

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 14:24

Oh, ok. Maar het gaat er bij jou niet om dat jij niet naar dat drugsfeest ging, maar bij haar gaat het daar nou juist wel om, of niet. Misschien had je beter wat minder eerlijk kunnen zijn. Maar ja, dat is lekker makkelijk, achteraf.

Nou ja, hoe dan ook, nare situatie. Toch zou ik wel proberen om het nog een beetje te herstellen, maar het is ook wel zo dat zij daar nu even een stap voor mag zetten, want jij hebt het net al gedaan.

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-04 14:31

Ik ging niet naar dat feest omdat ik niet kon ivm eerder genoemde redenen, en dan nog, als ik wel kon dat ik niet gegaan was ivm de drugs etc... En dat respecteerd zij niet.

MargaV

Berichten: 1317
Geregistreerd: 31-10-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 14:37

Ja, dat begreep ik al, en ik begrijp ook wel waarom jij dat niet wilt. Maar ik kan me ook voorstellen dat zij dat niet leuk vind.

Ik zou het ook een beetje beledigend vinden als iemand zou zeggen: " Ik kan niet, maar als ik wel kon, dan was ik ook niet gekomen, want ik vind het altijd zo stom dat jouw vrienden alleen maar over roleplaying games kunnen praten en altijd zo veel drinken." (Ja ja, een levensecht voorbeeld)

Ik probeer haar gedrag niet goed te praten, maar ik kan me echt voorstellen dat zij zich ook gekwetst door jou voelt.

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-04 14:41

Ja dat klopt ook wel, daar heb je wel gelijk in. Ik had het alleen al zo lang voor me gehouden (over de drugszaken zeg maar) dat ik het nu eigenlijk wel moest zeggen. Achteraf gezien had ik dat dus nooit mogen zeggen van haar omdat ik dan haar levensstijl afkeur, wat ik dus ook doe...
Dat zij zich juist daarom gaat verlagen voor een voor haar vergelijkbaar nivo vind ik erg kinderachtig.

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 14:43

Misschien omdat ik je (nog) niet ken, maar alsnog gefeliciteerd hoor.

Heb je wel een leuke verjaardag gehad verder?

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-04 14:47

Thanx en Nope... Was al heel de dag sjaggie dat er zowat niemand belde...

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 15:26

griebels schreef:
Thanx en Nope... Was al heel de dag sjaggie dat er zowat niemand belde...

Ach gut

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 17:18

Stuur even een mailtje aan iedereen waarin je iedereen heel hartelijk bedankt voor die geweldige leuke verrassing op je verjaardag.

Nadir

Berichten: 12721
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 17:36

ArwenLune schreef:
Stuur even een mailtje aan iedereen waarin je iedereen heel hartelijk bedankt voor die geweldige leuke verrassing op je verjaardag.

Die vind ik goed!! *LOL*
En dan gewoon afwachten hoe iedereen reageert, dan kan je altijd nog besluiten wat je er mee doet...

Zet ze maar een keer goed voor banketstaaf, je hoeft echt niet alles te pikken!

Oh ja: Happy Birthday... Hyper!

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 17:37

Vergat mijn familie mijn verjaardag maar eens, altijd die sukkelige kaartejs Scheve mond

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 17:46

Idd, erg banketstaaf zeg

Zo'n vriendin had ik ook, 's ochtends op de fiets naar school feliciteerde ze me niet (dus ik dacht dat ze het gewoon vergeten was) en toen begon ik over wat ik gekregen had en toen vroeg ze :'Oowh ben je jarig dan?'
Dus ik : 'Ja."
Zegt ze : 'Oowh dat wist ik niet'
En nog feliciteerde ze me niet Verward

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 12:39

Ben je nu alweer wat verder met die vriendin van je? Of is ze nu echt kwaad? Trouwens heb je gisteren die vriendin die erg ver weg woont nog gebeld voor haar verjaardag?

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-04 12:49

Ja die heb ik nog gebeld, ze was op vakantie. Zoals ik al zei neem ik haar niets kwalijk. Zij zit met een verhuizing, haar eigen verjaardag (gisteren), daarbij heb ik weinig contact met haar (wel goed contact overigens), en daarbij was ze dus op vakantie... Ze vond het ook heel erg dat ze me vergeten was Haha!
Die van msn, is denk ik over. Ze kan niet incasseren! Ik vind het overigens niet eens erg.. Hoe ik ook niet meer moeilijk te doen als ze weer eens drugs willen gebruiken Haha!

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-04 12:49

Solide schreef:
Ben je nu alweer wat verder met die vriendin van je? Of is ze nu echt kwaad? Trouwens heb je gisteren die vriendin die erg ver weg woont nog gebeld voor haar verjaardag?


En nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag vandaag *LOL* Haha! Schijnheilig

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 12:52

Ja, je probeerde haar alleen maar te helpen met haar drugsprobleem. Blijkbaar wilde of kon ze dat niet zo zien. Onder invloed reageert ze heel anders natuurlijk.

Trouwens, jij ook gefeliciteerd, Solide. Lachen

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 16:55

Solide gefeliciteerd!