Ik heb dus een Mp3-Discman van de Megapool gekocht. Hij is van Philips en was destijds 200 euro. Ik heb dus iets van 3 a 5 jaar garantie. Nu, ruim een jaar later, slaat hij telkens over, valt soms zomaar uit en sowiezo gaan de batterijen erg snel leeg en leest hij cd's slecht tot niet in.
Ik wil dus een nieuw of een vervangend product.
Megapool is failliet, wie kan ik er nu op aanspreken?
Edit : typeturk
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 02-08-04 21:26, in het totaal 1 keer bewerkt
batje
Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam
Geplaatst: 02-08-04 21:23
Heeft BCC de aansprakelijkheid niet overgenomen?
Anoniem
Geplaatst: 02-08-04 21:24
Nee ik ben maar even zelf gaan surfen en de haremse nogwattus heeft een deel overgenomen? Alle fillialen zijn gelukkig niet bij mij in de buurt.
k*t
BloemBloem
Berichten: 16583
Geregistreerd: 21-05-03
Geplaatst: 02-08-04 21:24
batje schreef:
Heeft BCC de aansprakelijkheid niet overgenomen?
Hier zat ik ook over na te denken Wel vervelend zeg.
Daisy
Berichten: 2616
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: Noord Brabant
Geplaatst: 02-08-04 21:26
De haremse smid is dat denk. Ik wilde net zeggen dat je het bedrijf moest zoeken wat de garantie op zich heeft genomen. Als een bedrijf failliet gaat moet hij dit regelen.
Anoniem
Geplaatst: 02-08-04 21:28
Dus als ik met mijn discman + garantiebewijs naar de Harmse Smid ga, die gelukkig wél in Purmerend zit, dan kan ik dat dus op hun verhalen?
Ylana
Berichten: 7900
Geregistreerd: 09-07-04
Geplaatst: 02-08-04 21:31
Hai, heb jij een verlengde garantie genomen?
Anoniem
Geplaatst: 02-08-04 21:31
Ylana schreef:
Hai, heb jij een verlengde garantie genomen?
Ja.
Daisy
Berichten: 2616
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: Noord Brabant
Geplaatst: 02-08-04 21:42
Volgens mij wel. Maar ik kan er ook helemaal naast zitten hoor. Ik dacht ook op tv te hebben gezien, toen Megapool net failliet was, dat de Haremse Smid dit soort zaken zouden regelen.
Skipper
Berichten: 2111
Geregistreerd: 28-04-04
Geplaatst: 02-08-04 21:47
Anders kan je toch altijd nog naar Philips gaan om te verhalen volgens mij. Want de megapool of andere electronica zaak zou het ook weer op hun verhalen namelijk. Dit dacht ik zo, 100% zeker ben ik niet.
Oscar
Forumcoordinator
Berichten: 132053
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland
Geplaatst: 02-08-04 22:01
't Is de Harense Smid Ze hebben volgens mij alle verplichtingen van Megapool overgenomen waaronder ook de garantie. Je kunt even op www.harensesmid.nl kijken, misschiet staat er iets over op de site.
Anoniem
Geplaatst: 02-08-04 22:40
BCC heeft de verantwoording op zich genomen. Daar kun je terecht voor je garantie.
Voor apparaten die vallen onder de Megapool Plusgarantie geldt het volgende:
de Harense Smid behandelt deze reparaties als zijnde reparaties buiten fabrieksgarantie:
Witgoed (wasmachine, wasdroger, vaatwasser, koelkast, vriezer etc): Voor uw witgoedapparaat zonder fabrieksgarantie kunt u bellen met de Harense Smid Technische Dienst, telefoonnummer 0412 - 693 693, voor een afspraak aan huis. Of klik hier om uw reparatie online aan te bieden. Bruingoed (tv, audio, dvd etc): Uw bruingoedapparaat zonder fabrieksgarantie kan worden ingeleverd bij alle filialen van de Harense Smid. (Klik hier voor het vinden van het dichtstbijzijnde Harense Smid filiaal) ---------------------------------------------------------