geen vrienden

Moderators: EvelijnS, Murthul, Muurp, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

plutolover

geen vrienden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-04 15:57

hey mensen

ik heb geen vrienden en ik wil dit ff kwijt. ik heb wel vrienden gehad.

1 'vriendin' `die word de slet van maarssen genoemd. Meestal heb ik daar schijt aan en ga ik gewoon met haar om. Maar ik heb laast ondekt dat ze me alleen gebruitkt als ze wat wil hebben een voorbeeld:vaak als ik haar tegen kom zeg ze we moeten een keer afspreken dan vraag ik ja waneer kan je? dan zeg zij weet ik niet. Dus ik ze bel mij maar als je kan maar dat doet ze niet laast belde ze me op en wou ze een spel lenen. dus ik zei ja dus ik d8 ze blijf wel ff dus niet.

2e 'vriendin' zij ging met een groepje om en ik ook. Maar ik hoorde van haar en ik merkte het al dat een paar mensen mij niet mogen waarom snap ik niet want ik ben best aardig wil niet egowistishe zijn hoor. En zei heeft nu een vriendje niks verkeeerds mee maar als ik mee gaat dan negeert ze me gewoon en zij belt me ook nooit om aftespreken. En nu heb ik niemand en ik heb ook geen vriendinne op school. Ze doen wel aardig enz maar ze willen niet met mij afspreken. En ik ben echt niet de verkeerd ik ben juist heel aardig nogmaals ik wil niet opscheppen. Maar dat zeggen mijn 'vriendinnen'. Tog snap ik niet waarom ze niet met me om willen gaan ik heb wel andere intresses dan hun maar goed dat is toch geen reden??

-xxx-willeke

p.s ik hoop dat jullie nu wel begrijpen. anders hoor ik het graag.
Laatst bijgewerkt door plutolover op 01-08-04 16:19, in het totaal 2 keer bewerkt

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 16:00

Als je rechtsboven in je bericht op "wijzig" drukt...
Dan kan je misschien eerst even wat hoofdletters en leestekens toevoegen... Lachen

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

_Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 16:01

ja dat wou ik ook net zeggen, xtwisterx.
is iets makkelijker te lezen voor ons dan.

Laantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 16:06

xxlindaxx schreef:
ja dat wou ik ook net zeggen, xtwisterx.
is iets makkelijker te lezen voor ons dan.

Lovers Charles, siamo le Principesse!! Lovers

Daisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 16:07

Ja inderdaad want zo begrijp ik er niet veel van.

Heb je in je hoofd nog ruimte voor waanzinnige plannen?

............................................................................................................................................................KOM; dans, schreeuw en zing met mij!

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 16:08

Even je tekst beetje wijzigen en dan kan ik het lezen Lachen

alexxxandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 20:15

Vervelend voor je, dat je 'vriendinnen' je negeren Ach gut . Maar er zitten toch nog meer mensen in je klas?
Ga anders op 'n sport, dan leer je daar ook mensen kennen.

plutolover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-04 20:50

hey

ik zit op paardrijden en tennis maar ik doe prive les omdat me moeder dat wou Boos! en op paardrijden zit ik nog niet zo lang ik heb het van me 7e tot me 13e gedaan en nu doe ik het weer een tijdje. miss het handig om hun e-mail te vragen

-xxx-willeke

Laantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 21:15

Heb je er al eens aan gedacht dat het ook kan komen omdat je TE aardig bent?

Lovers Charles, siamo le Principesse!! Lovers

Soraya

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 21:29

Hmm ik zit ook in een soort van zelfde situatie. Iedereen om me heen krijgt vriendjes waarmee ze op zaterdagavond op de bank zitten. Ik wil het liefst nog iedere zaterdag uit en lekker gek doen. Eentje zei laatst nog: 'Ik ben de uitgaansfase alweer voorbij.' Ze is niet eens 17 Scheve mond

Iedereen zit in de vriendjes-fase en ik heb een vriend die alleen maar bij zn eigen vrienden hangt dus die zie ik veel minder als mijn vriendinnen hun vriend zien.
Ik vraag me af wanneer ze weer de 'bankhangfase' voorbij zijn en weer leuke dingen gaan doen... Scheve mond

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

Sofionna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 22:24

Er zijn vast nog wel meer meiden dan die 'vriendinnen' ... Vraag anders gewoon aan iemand of ze samen met jou wat leuks wil gaan doen ofzo
Misschien durf je dat niet.. Maar ws krijg je er ook nog wel wat voor terug

it must be love

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie