Morgen naar het ziekenhuis

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Daisy

Berichten: 2616
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-04 14:03

Deze keer heb ik helemaal geen last van de narcose. De vorige keer sliep ik ook alleen maar en was ik heel misselijk als ik wakker was.
Nu ben ik helemaal niet misselijk en moe al helemaal niet. Ik heb energie in overvloeden.
Ik ben wel benieuwd hoe mijn vriend gaat reageren als hij mij straks ziet. Volgens mij lacht hij me recht in mijn gezicht uit. Ik zie der namelijk niet uit haha. Heel mijn neus is ingepakt en de randjes naast het spalkje zijn blauw.

Heb je in je hoofd nog ruimte voor waanzinnige plannen?

............................................................................................................................................................KOM; dans, schreeuw en zing met mij!


Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 14:07

Jee, gezellig zo'n twee-persoons topic! Tong uitsteken
Ik was gelukkig niet misselijk, dat scheelt. En je vriend gaat je vast niet uitlachen, die vindt je vast superzielig en aandoenlijk zo! *LOL*

Daisy

Berichten: 2616
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-04 14:13

Haha ja he?
Marcel (de jongen op de kamer) lachte me ook al uit toen ik naar mijn kamer gebracht werd. Maar ja ik kan hem ook uitlachen met zen 2 gebroken polsjes haha.

Ik ben eigenlijk vrolijker uit de narcose gekomen dan ik der in ging. Wel fijn natuurlijk, alleen worden de andere hier volgens mij helemaal gek van mijn eeuwig vrolijke gezicht terwijl hun pijn lijden.

Heb je in je hoofd nog ruimte voor waanzinnige plannen?

............................................................................................................................................................KOM; dans, schreeuw en zing met mij!

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 14:21

Haha, dan moet je je maar een beetje inhouden!
En ik zou liever jouw neus hebben dan zijn polsen, want daar schiet je helemaal niks mee op de eerste tijd. Dat is pas vervelend zeg!

Daisy

Berichten: 2616
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-04 14:26

Ja en bij mij is het nog redelijk vrijwillig gegaan.
Hij ligt dan wel bij dagopname, maar ligt er al een week. De verpleging vind hem zo grappig dat ze hem hier laten liggen en niet overplaatsen.

Heb alleen wel net te horen gekregen dat ik 2 weken niet mag rijden. Maar dat kon ik verwachten. Het niet rijden is omdat ik nog duizelig kan worden enzo. Mag ook geen voertuigen besturen.

Heb je in je hoofd nog ruimte voor waanzinnige plannen?

............................................................................................................................................................KOM; dans, schreeuw en zing met mij!

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 14:27

Ja, is ook wel logisch. En, is je vriendje er al? Ben benieuwd wat zijn reaktie nou écht was!

Daisy

Berichten: 2616
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-04 14:53

Ik moest weer even naar de kamer om het bezoek op te halen Haha! .

Zit hij daar dus heel gezellig met Marcel te praten. Hij zag me nog eens niet binnenkomen. Wat blijkt: kent hij Marcel al een jaar of 4.

Ik natuurlijk vanochtend al helemaal aan Marcel vertelt dat ik zoon lieve vriend heb enzo Bloos weer een door-de-grons-zak-moment dus.

Toen mijn vriend me eenmaal wel in de gaten had vond hij het inderdaad wel zielig Lovers maar toch kon hij zijn lachen bijna niet houden!!

Heb je in je hoofd nog ruimte voor waanzinnige plannen?

............................................................................................................................................................KOM; dans, schreeuw en zing met mij!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 15:19

Gelukkig is alles goed verlopen. Nu maar hopen dat het spalkje er gauw af mag lijkt mij toch vervelend als die lang moet blijven zitten. Zou erg benieuwd zijn naar het resultaat. Beterschap.

Daisy

Berichten: 2616
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-04 15:23

Dank je.
Op dit moment ben ik eigenlijk nog niet zo benieuwd, want ik denk dat ik me dan rot schrik. Maar als de zwelling en het blauwe een beetje weg is wil ik het zo snel mogelijk zien.

Heb je in je hoofd nog ruimte voor waanzinnige plannen?

............................................................................................................................................................KOM; dans, schreeuw en zing met mij!

Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 23:18

jeetje wat ben je weer snel op de been ik had alleen een roesje en was dagen gevloerd?!?

Als tranen een trap konden bouwen en herinneringen een brug.
Dan klommen we de hemel in en brachten we jullie gezond mee terug.

Whisper en Shadow Together forever

Daisy

Berichten: 2616
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-04 12:04

De vorige eer viel de narcose niet goed. Nu voel ik me kiplekker.

Vanonchtend was ik om 7 uur wakker, maar moest tot 9 uur wachten op het ontbijt.
om 10 uur kwam de dokter, die vertelde dat ik naar huis mocht als de watten uit mijn neus waren.
Ik natuurlijk meteen mijn vriend gebeld die kwam meteen en rond half 11 mocht ik weg.
Ik lig nu lekker op de bank met een laptopje te bokken.

Heb je in je hoofd nog ruimte voor waanzinnige plannen?

............................................................................................................................................................KOM; dans, schreeuw en zing met mij!

boytjeh
Berichten: 949
Geregistreerd: 19-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 12:21

Deed het niet zeer toen die watten er uit werden gehaald.Ik ben 3 jaar geleden ook aan me neus geopeerd geweest had ook toen van die watten in me neus alleen toen ze er na 1 dag werden uitgehaald ging ik bijna van me graad van de pijn.Ik mocht ook 2 weken niet rijden is voor zekerheid.Maar beterschap

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 13:04

Lekker dat het zo goed gaat en dat je weer thuis bent joh!
Beterschap verder en ik hoop dat je heel snel herstelt en weer mag rijden!

Daisy

Berichten: 2616
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-04 14:17

Dank jullie voor de leuke reactie's.

Het deed inderdaad wel even pijn toen de watten eruit gingen. Maar ik heb nogal een hoge pijngrens dus ik kon het wel volhouden. Prettig is inderdaad anders.

Heb je in je hoofd nog ruimte voor waanzinnige plannen?

............................................................................................................................................................KOM; dans, schreeuw en zing met mij!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 0laura0, aliida, Bowo, fohadie, GoogleAdsense, Josien_, Justme_Lisaa, kaatje89, mvdende, purny, Roosch, SjakieXX, Talindos, Verara en 132 bezoekers