En dan huur je een film om na 5 minuten...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

En dan huur je een film om na 5 minuten...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-04 19:52

erachter te komen dat je de komende twee uur naar een toneel-decor kan gaan kijken. Leuk Boos!

Gezellig met de hele familie een film kijken was het plan; dus ik had de zware taak om iets uit te zoeken (ma wil geen oorlogsfilm, pa wil geen Jack Nicholson en Hugh Grant; zusje heeft zowat alles al gezien) dus mijn oog viel op Dogville met Nicole Kidman.

Citaat:
Dogville is het verhaal van een jonge vrouw (met de, naar later in de film blijkt, prachtig gekozen naam Grace) die op de vlucht is en tijdens haar vlucht strandt in het afgelegen en van de buitenwereld geïsoleerde dorpje Dogville. De inwoners van dit dorpje bieden haar een schuilplaats aan. In ruil daarvoor moet Grace de bewoners helpen in hun dagelijkse bezigheden. Na een gelukkige tijd ontwikkelt de verhouding tussen Grace en de inwoners van Dogville zich op een uiterst cynische wijze.


Interessant, denk je, toch?

Totdat je dit doorkrijgt:
Citaat:
De eerste beelden van de proloog maken duidelijk dat dit wel in meer formele opzichten een nogal ongebruikelijke film is: de camera zoomt van bovenaf in op het stadje Dogville en laat een zwarte studiovloer zien, waarop met wit krijt de omtrekken van gebouwen zijn getekend, aan weerszijden van wat volgens de gestencilde letters op de vloer ‘Elm Street’ heet. Slechts enkele decorstukken vullen de plattegrond aan: een bed, een schommelstoel, een winkeletalage of een in het luchtledige hangende kerktoren. Dit geraamte van een illusie, aangevuld met natuurgetrouwe geluidseffecten, zal het toneel zijn voor een drie uur durend verhaal.

en dat staat dus nergens op de hoes Scheve mond

Het zal ongetwijfeld een prachtige en indrukwekkende film zijn; maar je moet er wel zin in hebben en dat heb ik en mijn familie niet.

Nu heb ik pa dus maar terug richting videotheek gestuurd om iets anders uit te zoeken. Ik bedoel, als ik zin heb in toneel ga ik wel naar een toneelstuk.

Blegh. Jullie ook wel eens zo'n mis-huur gedaan? Huilen

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!


Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 19:58

Ik wil hem nog gaan zien, het lijkt mij wel een leuke film (houd wel van aparte films) . Op de DVD die ze hier bij de videotheek verhuren staat trouwens wel een goede beschrijving van de film.

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 20:00

ieehl ??
Lekkere films weer

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 20:21

Een vriend van me had ook is een film gehuurd. Op de hoes leek het een hele leuke film. Totdat we erachter kwamen dat er een hele andere dvd in het hoesje zat. En een ontzettend saaie ook!

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 20:37

Ja hoor ik heb wel eens zo'n mishuur gedaan.

Soms keek ik de film wel af maar ik heb ze ook wel eens afgezet.

Ik heb eergister Seabiscuit gekeken die was OK dan!
Net heb ik The Missing gekeken met Tommy Lee Jones, wel een goede film, beetje apart maar de acteurs en omgeving maken alles OK dan! .

En straks ga ik Haunted kijken, toevallig ook met Tommy lee Jones en met Benicio del Toro Tong uitsteken Haha!

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

UK_eef

Berichten: 4218
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Gemeente Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 21:17

Op terugreis van Turkey werd '50 first dates' gedraaid: Wat een grrrfilm is dat zeg! Het script is leuk, maar zeer slecht en saai uitgevoerd...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 21:26

Titanic was wel een mishuur, overtrailered zeg maar en dan ook nog weten hoe het afloopt Haha!.
Analyze this leek me wel een geinig film om relaxed naar te kijken, relaxed was het inderdaad, beetje tè.

Curly85

Berichten: 1641
Geregistreerd: 08-04-04
Woonplaats: ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 21:54

Eef18 schreef:
Op terugreis van Turkey werd '50 first dates' gedraaid: Wat een grrrfilm is dat zeg! Het script is leuk, maar zeer slecht en saai uitgevoerd...


ik had hem ook op de terugweg van Kreta inderdaad een baggerfilm. Ben ook in slaap gevallen Bloos!

pril85

Berichten: 1589
Geregistreerd: 07-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 22:18

50 first dates vond ik wel heel leuk
vooral die pinguin willie das mn favo van die film *LOL*

shetland bokker #4

Als ik zin heb in huiswerk kruip ik stil in een hoekje en wacht tot het nare gevoel weer weg is

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 08:44

Dogville was voor ons ook even schrikken ja! Wij zaten steeds maar te wachten totdat het echt zou gaan beginnen. Achteraf vond ik het toch wel een goede film met zeker een verrassend einde!

50 first dates heb ik 's nachts op de terugweg van Curacao gezien en ik vond hem toch best mooi hoor (maar volgens mij was ik de enige in het vliegtuig die niet in slaap viel)

Gisteren heb ik Mystic River gezien....thriller en erg goed!!

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 08:48

Over mishuur gesproken.
Ik heb wel eens met mijn toentertijd vriendj ebij de automaat gestaan terwijl we allebei bij een film zoiets hadden van "oja, die wilden we nog zien!". Dus de keuze was snel gemaakt.

Maar eenmaal film gestart kwamen we erachter dat we diezelfde film de week ervoor onder hetzelfde motto ook al gehuurd hadden. Waren we allebei vergeten... Bloos

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 09:04

ik heb deze maand alleen nog maar leuke dvd's gezien. Cold Mountain is echt een aanrader en Seabischuit ook. (paardenfilm Knipoog )

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 09:39

Ik heb vrijwel alles al gezien.. Alleen Welcome To The Jungle was echt een mis-huur! Wat een *gaaaaap* film was dat zeg!

We'll ride the spiral to the end and may just go where no one's been

AnkeD

Berichten: 290
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 09:47

Mijn vriend en ik hadden dus ook Dogville gehuurd en toen we er na een kwartier of zo achter kwamen dat op deze manier de hele film was, was m'n vriend (lichtelijk over de zeik) terug naar de videotheek gereden en en de film omgeruild voor een andere.

Pas hadden we ook Seabiscuit gehuurd en die was wel moooooiii!!!!

Z1+1!!

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 10:03

Ik had een keer met een vriendin 'de lift' gehuurd. Iedereen zei dat het een onwijs enge film is, dus wij dachten mooi eindelijk een goede thriller, die nemen we!! Wij die film kijken , we zijn wel 1 keer geschrokken Scheve mond

Cowgirl

Berichten: 23737
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 10:38

'De Lift' daar noem je ook wat, die film is al 20 jaar oud Haha!
Maar voor die tijd was ie enorm eng Haha!

Gister The Haunted gekeken viel niet mee ook niet tegen. Wederom mooie plaatjes , goede acteurs maar wel een erg hoog Fugitive x Rambo gehalte.

Hopelijk hebben ze vandaag Cold Mountain staan en dan ben ik wel weer aardig bij, handig hoor vakantie Haha! Tong uitsteken

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-08-04 13:02

We hadden nu Somethings Gotta Give en dat is echt een geweldige film! Aanrader voor iedereen Haha!

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 13:08

En je pa hield niet van Jack Nickelson?! Haha!

Hij ís geweldig! Zelfs mijn ma vond em leuk (ook anti-Jack).

We'll ride the spiral to the end and may just go where no one's been

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 13:56

Ja ja.. ik vond The Grinch (ofzoiets, met Jim Carrey) ook helemaal niets.
Tevens ook ooit eens een film gezien van wat jeugd op een bood waar geen *piep* aan was. Zit je een beetje te kijken naar wat mensen die elkaar om zeep helpen en dan uren dobberen op het water. Scheve mond


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Tarzan, aliida, Amazonbot, CupCakes_, ellen05, Emmaa_92, Esmee_RS, gigil, GoogleAdsense, GrapeshotBot, Jessica_1998, Nanu, Patriesje, spookyskippy, YandexBot en 157 bezoekers