akelige ervaring

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

akelige ervaring

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-04 15:22

Ik was gisteren met mijn vriend onderweg naar huis toen we op een bepaalde plaats een ziekenwagen langs de straat zagen staan. Wij al zo tegen, elkaar van wat zou daar gebeurd zijn? Op het eerste zicht zag ik niks bijzonders, stonden twee fietsen en een auto, dus dacht direct aan een ongelukt waarbij een fiester was aangereden, maar er was niks aan de fietsen en aan de auto's te zien. Dus keek ik nog eens opnieuw, zag ik dat er iemand onder een wit laken in de tuin lag. Brrr echt een akelig zicht, kreeg direct kippenvel over mijn heel lichaam en een raar gevoel in mijn buik. Ik vermoed dat die mensen aan het fietsen waren dat 1 van de twee iets gekregen heeft onderweg en gestorven is.
Hoop dit echt nie veel meer tegen te komen, dat beeld van dat lichaam onder dat laken spookt al twee dagen door mijn hoofd.

Koester je dromen want als ze sterven word je leven als een vogel zonder vleugels
ik heb een Royal Dance veulen: River Dance


mandytje
Berichten: 88
Geregistreerd: 04-07-04
Woonplaats: Borssele

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 15:24

brrr...krijg er de rillingen van

IlsjePilsje

Berichten: 2043
Geregistreerd: 01-09-02
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 15:26

Hmm dat is niet leuk nee... zoiets zal je heel lang bij blijven.
Zo kan ik de auto die bij onze boerderij om een boom heengevouwen was en de traumahelikopter en al het andere ook nog loepzuiver voor de geest halen...zoiets blijft je je hele leven bij

Carlaa

Berichten: 2867
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 16:00

Ja, dat is inderdaad akelig zoiets.
Misschien dat het regionale nieuws er wel aandacht aan besteed, dan kan je er toch nog deels achter komen wat daar precies gebeurt is. Dmv de kabelkrant ofzo.

Maar jakkes, dat is inderdaad iets wat je nog wel even bij blijft.

Laantje

Berichten: 2515
Geregistreerd: 09-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 16:09

Ja, dat lijkt me ook minder!

Heb een zusje dat ook regelmatig met een ambulance naar het ziekenhuis vervoerd wordt, ik krijg dus sowieso al een vervelend gevoel als ik een ambulance zie.....

Zoals Ilse al zei is blijft je dit echt je hele leven bij.
Dit staat op je netvlies gedrukt.

Maar probeer iets leuks te gaan doen en praat erover, zo ga je er lichter over denken!

Veel succes nog! Ach gut

Lovers Charles, siamo le Principesse!! Lovers

Daisy

Berichten: 2616
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 17:20

Ja dat lijkt me niet echt een fijn beeld. Misschien helpt het als je kunt achterhalen wat er gebeurt is.

Heb je in je hoofd nog ruimte voor waanzinnige plannen?

............................................................................................................................................................KOM; dans, schreeuw en zing met mij!

Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 21:35

Een paar jaar geleden had mijn moeder ons bij de manege afgezet en reed door het bos terug naar huis.. Lag er ineens een man op de weg, hartaanval gehad op de fiets en op die plek overleden.. Elke keer als we er langs rijden moet ze er weer aan denken..
Vorig jaar heb ik ook een auto ongeluk gezien, auto om de boom heen gevouwen, alle 2 de mensen zaten klem in de auto.. Bij 1 moest ter plaatsen z'n been worden geamputeerd... Ik zal maar geen verdere details geven want het was geen prettig gezicht en ik raak het waarschijnlijk ook nooit meer kwijt Ze zijn in het ziekenhuis alsnog allebei overleden...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, AnoukS_, Cemlys, Charlotte446, Dees, Galaika, inge_romeo, Inney, Lau, Majestic-12, ManonGrr, manonutjuh, nuscaniels, ontherun, Ookami, oscar1996, Pabie, Relserk, Symke, Talishe, Zoe_97 en 76 bezoekers