Jippie, Sting prijsvraag gewonnen!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 11:44

Ik was net live op de radio 3. Ik had namelijk meegedaan aan een prijsvraag over Sting en die heb ik gewonnen. Nu krijg ik het nieuwste album, een Sting t'shirt en een Sting pen.

Ik had ze 9 mailtjes gestuurd met het goede antwoord. Allemaal verschillend, ook met plaatjes uitgebeeld en met heel veel feitjes (net alsof ik echt de expert ben maar die feitjes had ik gewoon van internet gehaald). En daarom had ik dus gewonnen.

Was wel raar, ze zeiden op de radio dat een winnares gingen bellen en toen hoorde je op de radio dat ze het nummer intoetsen en dat klonk wel als mij nummer en inderdaad ging toen de telefoon en was ik live op de radio. Volgens mij kwam ik wel dom over maar ik ben wel blij dat ik heb gewonnen. Is altijd leuk.

Ajuus!

Katrien


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 12:40

Hee leuk Katrien, gefeliciteerd! Party!!

Raar is dat hè, als je dan zo live in zo'n programma bent. Ik heb laatst meegedaan bij Noordzee FM, werd ook gebeld, en ik vond zelf ook dat ik heeeeel blonT overkwam. Maar mijn collega's die in de hoek van de kamer naar de radio stonden te luisteren zeiden dat het heel normaal klonk. Jammer dat ik je niet heb gehoord, ik ben nu thuis en heb daar altijd 538 op staan...

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-01 13:13

Ik kan hier 538 niet op mijn radio krijgen. Ik heb geen kabelaansluiting in deze kamer Frusty . En hier in het zuiden krijg ik alleen maar radio 3 normaal via FM. En radio Donna natuurlijk Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: djodjodjo, hel1, rosak en 24 bezoekers