Rare gewoontes?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 12:22

crossmonster schreef:
als ik de auto uitstap moet ik altijd even tegen de zijkant slaan... heb nl tevaak stroom gehad, en als je even kort slaat voel je het niet zo erg Tong uitsteken



Doe ik ook altijd. En prompt als ik het een keer vergeet, krijg ik stroom. Ik krijg ook wel eens stroom van mijn kat. Dan durf ik haar niet meer te aaien en zij zit met dichtgeknepen ogen naar me te kijken of ik aub niet in de buurt wil komen.

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 12:29

ik heb de gewoonte op de laptop meteen op de starten als ik uit bed stap. Inetrnet aan, mail checken etc... Als ik dat een ochtend niet doe, omdat ik bijvoorbeeld echt haast heb dan ben ik helemaal uit mijn doen....

Met sommige vrienden en vriendinnen heb ik de gewoonte ze te begroeten met een kus op de mond of wang... Soms heb ik de neiging dat ook te doen bij andere mensen met wie ikdie gewoonte niet deel. Geloof me dat brengt hilarische momenten met zich mee

Voor ik uitga of ga stappen moet ik me hebben gedoucht. Anders voel ik me niet op mijn gemak. Soms sta ik dus nog om 0:00 onder de douche...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 12:30

Ik moet echt ALTIJD eerst in de auto stappen en dan pas starten, anders gaat er geheid iets mis!!
Ik heb geen rare gewoontes volgens mij.

spokie79

Berichten: 3010
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 12:38

Lovely schreef:
Ik moet echt ALTIJD eerst in de auto stappen en dan pas starten, anders gaat er geheid iets mis!!


Hahaha, dat heb ik nou ook. Zouden veel mensen dat nou hebben Knipoog
Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 12:48

spokie79 schreef:
Hahaha, dat heb ik nou ook. Zouden veel mensen dat nou hebben Knipoog
Haha! Haha! Haha! Haha! Haha!


Geen last van Cool Tong uitsteken hahahaha

ajbdhrtls138
Berichten: 1040
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 12:54

ik moet mijn nagels afbijten, totdat ik van die lelijke vingers heb. Echt geen gezicht en ik wil stoppen.

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 16:27

vroeger heb ik wel eens gehad dat ik alles 4 keer moest doen vanmezelf, heb ik gelukkig nu niet meer.

oja wat ik wel heb is altijd me handen wassen echt zwaar irritant hahaha Tong uitsteken (wel lekker schoon) Bloos

wiljemijn

Berichten: 856
Geregistreerd: 25-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 22:12

ik ook, ik kan er echt niet tegen als ik wit op m'n nagels heb, wordt er helemaal gek van!!!! gaan m'n vingers jeuken.....heel vervelend als je net gemest hebt ofzo.
en ik wrijf altijd over t schermpje van m'n telefoon, die moet schoon zijn en vet vrij.
verder zit ik de heledag aan m'n haar te draaien, is mijn kenmerk, nagelbijten en haardraaien, wordt ik helemaal gelukkig van

Dreamy

Berichten: 24066
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 01:33

xSemmiex schreef:
vroeger heb ik wel eens gehad dat ik alles 4 keer moest doen vanmezelf, heb ik gelukkig nu niet meer.



Deed ik ook altijd Bloos
Ook nagelbijten Boos!
En ook steeds controleren of de deur nou wel ECHT op slot is Scheve mond
Dus dan ben ik net weg van huis draai ik me om loop terug en kijk nog een keer of de deur wel echt op slot zit..

Daisy

Berichten: 2616
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 15:29

Als ik aardappels eet laat ik ze eerst helemaal koud worden. Warm vind ik ze niet lekker. Mijn moeder kookt daarom wel eens aardappel apart voor mij, zodat ze al koud zijn als we aan tafel gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 15:48

Ik heb ook veel rare gewoontes, maar ik kan er zo even niet op komen..
Als me wat te binnen schiet horen jullie het wel. Vork

Sabine

Berichten: 5823
Geregistreerd: 15-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 15:50

Ik ben heeeeeel normaal Schijnheilig

Scheve mond

Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 16:09

paardjuhsgek schreef:
Ook nagelbijten Boos!

Dat doe ik ook constant Bloos Al zo lang ik me kan herinneren....Ik weet nog dat ik een beugel kreeg en toen (tijdelijk) iets meer moeite had met nagelbijten, en dat is dus al 8 jaar geleden: kan je nagaan hoeveel nagels ik al heb afgebeten Bloos!

Maar nu doe ik serieus een poging (voor de 1000ste keer) om te stoppen, dus fingers crossed

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 16:55

als ik de auto uitstap en ik moet de deur dichtdoen, doe ik dat met mijn vuist tegen het raam aan. dan krijg je helemaal geen schok! maar wel vette vingers op de ramen... (ach mijn vader wast toch altijd de auto Schijnheilig )

had vroeger heel veel ticken (weet niet of je het zo schrijft) gehad, ik moest van mezelf een denkbeeldig torentje maken Verward en om dat af te leren sloeg ik mezelf op mijn hoofd, en dat deed ik ook weer net zolang tot dat een torentje geworden was...

kortom: ik ben heel raar Haha!

Machie

Berichten: 16009
Geregistreerd: 11-09-02
Woonplaats: bij de berg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 16:55

ik ben volgensmij een en al raar Haha!

Alleen schiet mij zo niks te binnen...

ohwjah, ik slik de pil altijd om 4 uur s middags, mn telefoon moet altjd op stil staan, maar vervolgens kies ik wel elke week een nieuwe beltoon Verward

Daisy

Berichten: 2616
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 21:51

Dat van de pil: ik slik hem altijd om 11 uur 's ochtends. Vraag me niet waarom. En als ik ergens heen ga waar ik om 11 uur ook ben, neem ik hem mee haha.

Ow ja als ik de stallen binnenkom heb ik een vast welkomsritueel. Heel de stal word één voor één op ieder hun eigen manier begroet. En aangezien dat op een fokkerij is zijn het er nogal veel haha.

Maar ach ja iedere gek zijn gebrek

XxXLienkeXxX

Berichten: 1813
Geregistreerd: 17-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 22:23

uhmmmm ff denken....

Ik moet altijd al kom ik thuis van me werk meteen plassen Verward vreem of nie

als ik mijn huis moet poetse heb ik nooit zin om het te doen maar als ik bezig ben nou dan neem ik echt alles mee en moet alles pikobello zijn... Dan kan ik niemer stoppen

als ik naar mijn paarden ga roep ik altijd Kiekeboe en ze hinneke nog ook whahhahaha dat vin ik nog het mooiste

al kom ik uit me bed en ga aanklede enzow... Dan kam ik als eerste me haar en doe ik in een staart... Met werken altijd vast is irri al dat losse haar in je gezicht...

maar volgens mij zijn dit geen tikken maar gewoontes bij mij....

balans
Berichten: 1589
Geregistreerd: 03-10-03
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 00:42

Ik heb volgens mij niet echt rare gewoontes ... Ik moet en zal allleen maar altijd kauwgom hebben maar meer niet. Maar alsk nog wat bedenkt horen jullie twel Haha!

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 11:25

dat met schoonmaken heb ik ook eerst geen zin en als ik een keer bezig ben dan wil ik dat alles gelijk gedaan is.
Ik ben ook wel van de rituelen .

joke20

Berichten: 11092
Geregistreerd: 23-02-04
Woonplaats: Hoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 17:42

heb ook zon gewoonte zit de hele dag aan me haar te plukken Verward

alexxxandra
Berichten: 186
Geregistreerd: 02-03-04
Woonplaats: wezep

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 21:20

Altijd even aan de deur trekken om te kijken of ie nu wel echt dicht is doe ik ook! Als ik moet afsluiten bij m'n werk is het nóg erger, dan controleer ik 't wel 3 keer (zijn alle lampen uit, achterdeuren op slot, geen kranen die druppelen enz)

Khartoum

Berichten: 1598
Geregistreerd: 30-04-04
Woonplaats: Voorschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 21:25

altijd eerst mn rechter arm door een jas en dan mn linker, andersom kan k dus écht niet. en k eet met mn vork in mn rechterhand en mes in linker hand...als de tafel gedekt word is het andersom, errrrg irritant haha en ik draai altijd aan mn oorringetje hoog in mn oor de hele dag door...echt irritant ook....
Laatst bijgewerkt door Khartoum op 01-08-04 21:33, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 21:27

alexxxandra schreef:
Altijd even aan de deur trekken om te kijken of ie nu wel echt dicht is doe ik ook! Als ik moet afsluiten bij m'n werk is het nóg erger, dan controleer ik 't wel 3 keer (zijn alle lampen uit, achterdeuren op slot, geen kranen die druppelen enz)


Op kantoor geloof ik wel in het beveiligingssysteem... Voor ik van stal weg ga, controleer ik wel een paar keer of de deur van zijn stal goed dicht is.

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-04 21:40

Als ik brood eet, MOET er hagelslag of rosbief opzitten, als er geen hageltjes of rosbief is, neem ik suiker, of geen brood.
Als ik naar arzu ga, en ik sta bij haar weitje, roep ik altijd; AAASSSJOOEE
en dan hinnikt ze Haha!
Als ikd an weg ga, zeg ik altijd; dag as, dag assie, dag asjoe, dag meisie, dag asssss!!!!
Als ik met mick langs de weg ga, meot ik schoon zijn Verward
En ik update me profiel zowat elke week Scheve mond

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-04 09:26

Alles in kleine stukjes is lekker. Dus blokjes kaas extra klein, boterham in stukjes... Zelfs een mars ofzo vind ik lekkerder als ik hem in stukjes snij (lust hem anders ook wel hoor, maar in stukjes is lekkerder)...