Bart??!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-01 22:11

Mijn compu doet vreemd... Als ik op een toets druk of met mijn muis schuif dan bewegen alle animaties wel (dus ook de smilies) maar zodra mijn muis stilstaat en ik niks type beweegt er dus ook niks Verward Ook het type-streepje in het Tekstvak knippert niet (deze: |waarvanuit je typt hehe) Ik heb eventjes gecheckt in Word enzo beweegt t streepje dus wel.. zal het aan Bokt liggen ofzo? Hmmm vaagheid of ligt t misschien aan onze verbinding? Het is dus niet traag ofzo en niks is gecrasht maar er beweegt gewoon niks als ik niet type of beweeg.. Beetje ongezellig... Scheve mond\\ En ik wordt zo moe van dat gedraai met die muis om al die leuke smilies te zien bewegen Huilen Oh nu ik t aan t onderzoeken ben nog iets.. voorheen gaven de smilies een 'berichtje'als je de muis erop liet staan (de code bijvoorbeeld..) nu ook niet meer. IS MY COMPUTER GOING NUTS??!! hehe nouja ben benieuwd of jij ene verklaring weet. Groetjes van Laura! (Ik know.. the truth is out there... LOL Pling )


Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-01 22:24

ohja PS dit berichtje hoort misschien meer op Algemeen thuis sorry... zat te Dromen

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41657
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-01 23:31

Hmm, wat voor een PC heb je?

En is het alleen bij het schrijven van een bericht?

En welke browser gebruik je? (Help -> About)

En het heeft dus wel gewerkt? Ook toen de smileys al naast het tekstvak stonden?
_________________
"It is not enough to succeed. Others must fail." -- Gore Vidal Afbeelding

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: BartVB op 2001-03-31 23:32 ]</font>

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-04-01 12:22

Mmm heel vreemd.. nu doet alles t weer gewoon Verward Lag dus aan mijn compu.. waarschijnlijk omdat ik gescand had en plaatjes opgeslagen had ofzo dat ie ineens zo dozig deed.. Tsja wij hebben dan ook een echte Compaq = Misselijk hehe Nouja n/m dus alles werkt nu weer prima Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _JTM, _Lois_, Amazonbot, Earth, Fayyah19, Galeo, gonniee, Josien_, judithM, leonie1988, Lisanne_S, Pieke_Gwen, rien10, Selina en 156 bezoekers