even voorstellen

Moderators: EvelijnS, Murthul, Muurp, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

flinstone

even voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-04 15:40

HOI!!

ik weet niet of dit het juiste gedeelte van het forum is om dit te doen, maar ik wil me toch maar even voorstellen !

Ik ben sanne, zaterdag wordt ik 18 jaar en ik woon in zaandam (vlak bij amsterdam). Ik lees al een tijdje mee op dit forum en ik vind het heel leuk en leerzaam, dus ben ik maar lid geworden. Ik heb geen eigen paard. Ik heb 11 jaar lang dressuur gereden op manege de delft in assendelft, waar ik het erg naar mijnzin had en veel heb geleerd. Ik was daar vaak het hele weekend. Ik kon er alleen niet tegen dat er weer een paard werd verkocht waar ik gek op was. Toen kreeg ik een bijrijdpaard aangeboden op een pensionstal. Dat heb ik gedaan. Helaas na een half jaar wilde de eigenaresse haar paard weer voor haarzelf, omdat ze meer tijd had gekregen en ze steeds fanatieker werd. Toe heb ik besloten om western te gaan rijden. Dit vind ik overigens echt geweldig. Ik rijd op trainingsstal starnmeer.

Over een jaar of 2 ben ik wel van plan mij eigen paardje aan te schaffen, mits ik dan natuurlijk genoeg tijd ervoor vrij heb, aangezien ik ook wil gaan studeren.

Ik hoop dat ik nog veel van jullie kan leren !!

groetjes, Sanne

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 15:43

Welkom op bokt!

Alvast gefeliciteerd....!

Voor meer informatie over mij kun je vinden door op het knopje profiel te klikken onder mijn bericht Lachen

skipperfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 15:48

Welkom op bokt!! Het is heel verslavend hoor Knipoog

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie