auto ongeluk gehad

Moderators: Murthul, Muurp, EvelijnS, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Reen

auto ongeluk gehad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-04 11:28

Vandaag heb ik dus samen met mijn moeder een ongeluk gehad.
Ik was echt super geschrokken (moest heel de tijd janken...)

Mijn moeder en ik gingen even naar de bieb en een winkel. We zochten ergens een parkeerplek, dus mijn moeder wilde een straat indraaien.
Toen kwam er een auto aangereden die ik dus wel zag en mijn moeder niet meer. En toen kwam die auto tegen onze auto aan en die auto reed nog een stukje door tegen een muurtje.
Het meisje had pijn aan haar nek en wij gelukkig niks.

Maar ik voel me nu zo schuldig tegenover dat meisje...
En ik heb nu echt geen zin om op vakantie te gaan. Ik blijf veel liever thuis. Straks krijgen we weer een ongeluk...

Hessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 11:32

Zelfs als je niet zo hard rijdt is het nog steeds een klap en je schrik je ...
Maar gewoon op vakantie gaan hoor!!! Anders zou je niet meer naar buiten kunnen als je denkt"straks krijgen we weer een ongeluk". sterkte

Janski

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 11:37

Goed dat het opschrijft meid, je het even lekker van je af kletsen. En je zal misschien van de schrik nog wel een keertje huilen maar dat geeft helemaal niks.

Natuurlijk ben je harstikke geschrokken meid, dat kan ik me goed voorstellen. Gelukkig is er niemand echt gewond.
Je moet maar zo denken meid het is net als paardrijden soms.. als je er afgevallen bent kan je het beste meteen weer opstappen.

Dus natuurlijk ga je lekker op vakantie! Daar knap je vast van op en voel je je snel weer beter!!

WWW.EQUINOVUM.NL
Millie (v Manhattan) drachtig van Van Gogh delivery date: 1 juli 2013 http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=229&t=1714289

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie