Aaargh!!! Maden!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Steffietow

Berichten: 353
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: NL [tilburg ]

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 10:58

met bleekwater maar NIET mengen met ander producten en de chloordampen NIET inademen dan zou het moette lukken veel succes Haha!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 20:08

farichta schreef:
Toch worden er ook maden gebruikt bij wondbehandeling. Zij eten nl het dode vlees weg, maarja, dan hebben we het natuurlijk wel over gecontroleerde omstandigheden.


Haha maar die maden zijn steriel en ik denk die van Tyrza niet (meer).

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 20:38

En het kan dus nog erger...
Bij mij was de straat open gebroken dus de vuilnis kwam niet langs, maar na twee weken liep ik door de bijkeuken en ik dacht PFHOE dat stinkt zeg ik zet de vuilnig wel in de tuin dus ik til die zak op en daar zaten ze.. Bloos!

Ik weer niet of iemand ooit mijn post in een topic over mieren heeft gelezen maar ik neemhet zekere voor het onzekeren .. alles uitgeruimd, grote plens chloor rover heen, bak water er achter aan en toen Waterstofperoxide (H2O2). In gootsteen ontstopper zit vaak natronloog meestal dat brand ook lekker... (overnreiniger doet het ook goed op ongewenste insecten)
Om het de volgende dag af te maken met insectenspray en spiritus..

Bij mij dus geen made meer te zien (heb alleen een beetje koppijn nu Cool ) wat een uber gore beesten zeg.. ik schaam me gelijk drie slagen in de rondte dat ik die vieze dingen in mijn bijkeuken had.. BAH..

marije999

Berichten: 330
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 22:02

Tja, dit is dus de reden waarom wij geen biobak in ons studentenhuis hebben. Heb namelijk eerst naast de keuken gewoond, en de lieverdjes kwamen gezellig bij me op bezoek na een paar warme dagen. Dus nee dank je, geen gescheiden afval voor mij!

Sannuh

Berichten: 1387
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Nijmegen-Lent

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 22:45

Bij mij zaten ze ook overal....in de container, op het raam Bloos! op de tegels...BAH ik krijg er echt kotsneigingen van. Als ze bij mij ook nog binnen hadden gezeten dan was ik denk ik echt gillend het huis uit gerend *LOL* maar de volgende dag waren ze op wonderbaarlijke wijze ineens verdwenen Verward Cool

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 09:34

Ik doe nu als het echt warm is niet meer het overgebleven vlees in de prullenbak.
Als ik bij het avondeten saus of vlees over heb dan geef ik het aan de kat en als die het niet eet spoel ik het door de plee. Jammer dan als dat niet kan maar ik vind die maden zo goor en vaak gaat het gepaard met een stank waar je spontaan onpasselijk van wordt.

Letsdunit

Berichten: 7791
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 10:00

Ik had een flesje knoflook olie hier staan voor de paarden maar vond het zo stinken dat ik het open in de grijze bak heb gegooid. Ik moet zeggen dat ik geen maden meer gezien heb !

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-04 22:28

Elles schreef:
Mag ik ook bij de maden-club? Haha! Ik heb ze ook, zag ik net.... maar bij mij zitten ze allemaal ín de container. Ik laat hem ook maar zo veel mogelijk dicht, dinsdag wordt hij pas geleegd... Scheve mond



HELP wij nu ook en ik heb niets bijzonders in huis, maar even flink wat water koken, bah funzige beesten

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-04 23:36


curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-04 00:03

Tyrza schreef:
[KH] Vermist... Boos!

Zouden die beesten dan toch zo sterk zijn...? Scheve mond



Ojee, dan zal ik morgenochtend eerst maar eens even checken of die van ons er ook nog wel staat ..........

Het kriebelt nu wel overal Boos!