Juridisch advies gezocht mbt ex-provider

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 00:02

kan wel.....bijv. no-claim korting autoverzekering..zoveel jaar schadevrij blabla en bij een ongeval verlies je een gedeelte van je no-claim blabla...staat in de polisvoorwaarden/Algemene voorwaarden..en daar kan je over onderhandelen..zelfs zo strak dat je een brief krijgt dat je no claim korting omhoog gaat en dat deze mee te nemen is bij overgang naar andere maatschappij (indien van toepassing)
een vorige auto was groter dan die voelde en manlief had schade gebouwd...verzekering betaald (krijgt dan een brief indien u schadebedrag aan verzekering terugbetaald heeft dat geen invloed op no-claim korting...Andere auto gekocht en in onderhandeling geweest met andere maatschappij..hun voorwaarden cq korting voorgelegd aan "eigen" maatschappij en voila...no claim overgenomen incl de breif Haha! )
Ook vind dat er minimaal bij moet staan dat een provider zich verplicht een bokkende klant toch gegarandeerd te voorzien van een altijd werkende en deugdelijke verbinding en kosten nog moeite zal sparen om hierin te voorzien....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 00:10

Alane, dat zijn buigingen op bestaande voorwaarden en geen door jou opgestelde voorwaarden Haha!. Tuurlijk is het fijn als je elkaar hier en daar tegemoet kan komen, het is alleen een beetje jammer dat de firma Wanadoo daar nog nooit van gehoord heeft Boos!.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 00:12

Alane, een provider die in de AV zet dat ie zich kosten noch moeite zal besparen om een (bokkende) klant altijd van een werkende verbinding zal voorzien is goed gek... Die schrijven hun doodsvonnis! Krijgen ze geheid problemen mee...

Mijn inziens is dat overigens ook gewoon het verhaal van de rechten en plichten onderling...

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 00:16

Was anders wel een voorwaarde anders was ik naar de concurent gegaan...incl. het schriftelijke gedeelte...of het van hun kant een buiging of barst was van hun voorwaarden..ik kan als afnemer zeker wel voorwaarden stellen...

@Pervinco: sstt niet zeggen..stel dat er eentje intrapt zijn we wel mooi voorzien van een altijd werkende verbinding..hoe dan ook..
*droomt van sateliet verbinding, wel prive, om te kunnen bokken Clown ) Maar oke, dan geld die voorwaarde alleen als bokt en Alane heet op bokt..dan wordt het al minder eng voor een provider Tong uitsteken

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 08:05

Soxje"]
Ik zit niet omhoog Tanja
[/quote]

Ik bedoel ook meer omhoog zitten wat betreft juridisch advies, was reactie op deze zin met genoeg zeggende smiley Haha! :
[quote="Soxje schreef:
Maar juridisch advies krijg ik hier niet Boos! dus moet ik me verder gaan oriƫnteren.


Maar ben je nou al bij een wetswinkel/rechtshulp o.i.d. geweest? Ben wel benieuwd wat die ervan zeggen eigenlijk

flowerxxx

Berichten: 2070
Geregistreerd: 26-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 20:50

[quote="Pervinco"]Flower, nogmaals... De verliezer moet alle kosten betalen, dus evt. een incassobureau en de complete rechtszaak. En zo sterk staat TS geloof ik niet...

Ik denk dat een jurist dat toch echt beter kan bepalen. Het is in ieder geval verstandig om advies te vragen! kan geen kwaad lijkt me. Het lijkt me logisch dat de verliezer de kosten betaald dat zal ze zelf ook wel weten hoor.