Jong katje gevonden

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SnelleMarz
Berichten: 8846
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 22:39

Stef is die dierenambulance dr nou al Lips are sealed

magic_lover

Berichten: 15571
Geregistreerd: 27-01-04
Woonplaats: Roden (Dr)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 22:44

ik dnek het wel wandt ze reageert nie meer

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 22:50

Ik heb er vanmiddag ook eentje gevonden,
bij de Amivedi was hij bekend, het erge vond ik dat het diertje al 2 weken vermist was maar overduidelijk al die tijd gewoon goed verzorgt is geweest.
Het diertje was waarschijnlijk gakatnapped...
Gelukkig is hij nu weer terecht bij zijn echte baasje, kan hij weer fijn met zijn zusje spelen.
(Hoewel ik hem ook wel graag had willen houden Schijnheilig )

o0Steffie0o

Berichten: 4578
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-04 23:07

nou de dierenambulance is net weg..
het waren er in totaal 3, 1 vrouwtje en 2 mannetjes.. ze hebben flink zitten spelen en we hebben nog met ze gekroeld zo lief Lovers
de dierenambulance houdt ze vannacht daar om te voeren en dan gaan ze morgen naar het dierenasiel waar ze onderzocht gechipt etc. worden..
zal ik er toch maar eentje gaan halen Haha!

o0Steffie0o

Berichten: 4578
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-04 23:09

en heb er meteen misschien een baantje bij, ze zochten nog heel wat vrijwilligers

SnelleMarz
Berichten: 8846
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 23:10

jeujj stef OK dan!

lautjuh85

Berichten: 2182
Geregistreerd: 10-07-04
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 23:20

Nou je dag kan niet meer stuk Haha!

o0Steffie0o

Berichten: 4578
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-04 23:28

whaha ze waren echt zo schattig Haha!

lautjuh85

Berichten: 2182
Geregistreerd: 10-07-04
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 10:45

JA dat wil ik wel geloven...

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 10:57

Ik verplaats het even naar AM.

Angel22

Berichten: 175
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: Ik wil bij raimond zijn....

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 11:00

Wat goed!!!!! Ik had hetzelfde gedaan... ik kan daar zo slecht tegen helemaal met van die schattige kittens!!!! Wie laat die beessies nou zomaar op straat achter ???? Grrr ik kan me daar zo boos over maken!!!!

Hardstikke twee duimen omhoog voor je actie!!! Gelukkig komen ze goed terecht!!!

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 11:45

zooo dat vindt ik echt zielig arm beestje

ShirleyA

Berichten: 2001
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 12:41

o0Steffie0o schreef:
zal ik er toch maar eentje gaan halen Haha!


JAAAA! Ik heb zondag ook twee kittens (nu 8 weken oud) in huis gehaald. En dat terwijl ik al een kat had. En .... een hond (die op haar manier ook gek op katten is, haha) dan heb ik ook nog 4 ratten, het is dus wel spannend hoe die kleintjes zich daar tussen weten te passen.

Je 'moet' er idd gewoon eentje, of twee, gaan terug halen, ze zijn zo schattig. Met z'n 2en is wel leuker voor ze hoor, dat zie ik aan die van mij, de hele dag spelen ze! Cheese!

mirror666
Berichten: 7339
Geregistreerd: 25-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 13:25

o0Steffie0o schreef:
hun zullen controleren ofdat ze een chip hebben, en dan zullen ze ze waarschijnlijk voorlopig meenemen
ze zijn er nog niet, ben benieuwd


Zulke kleintjes Chippen ze nog niet, dat wilden ze bij onze jonge kat (11 weken) ook niet doen...

Maar iig goed van je dat je de dierenambu gebeld hebt OK dan!

Afanaisa
Berichten: 574
Geregistreerd: 29-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 17:29

wat goed.. dat ze nu igg vannacht 'onderdak' hebben en gevoerd kunnen worden! moet er niet aan denken dat 1 of andere gek ermee aan de haal gaat ...

Ik heb ook een hond..die als ze op straat een kat ziet helemaal door ut lint gaat!! maar mijn bro is helemaal gek van katjes dus namen wij der nog een katje bij...met de naam: SPEK! heel klein...helemaal niet bang, vondt zichzelf nog best cool! Cool mijn hond in der mand gedaan(is een bench) toen ze kwam...katje eerst laten lopen..ging meteen bij de hond kijken!! Haha! hond: WAAAHH...ZE ZIT AAN ME!! COOL!! Cool dus hond los gelaten..(uit der mand dus) en dat ging heel goed...samen spelen en rennen in de huiskamer! al heeft SPEK der neus eventjes grof onder handen genomen Haha! ...SPEK is nu weg gelopen en is nu zoon 2 a 3 jaar al weg..als ik nu tegen haar over SPEK begin, gaat ze meteen zoeken en janken Verdrietig ..

Wat ik dus zeggen wil is: dat het best kan, de hond moet er eerder zijn en dan de kat pas..andersom..gaat het wel mis..ik hoop dat als je het doet dat je hond en kat een goed stel worden Haha!
veel suc6 ermee!!

Afanaisa
Berichten: 574
Geregistreerd: 29-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 17:35

wat goed.. dat ze nu igg vannacht 'onderdak' hebben en gevoerd kunnen worden! moet er niet aan denken dat 1 of andere gek ermee aan de haal gaat ...

Ik heb ook een hond..die als ze op straat een kat ziet helemaal door ut lint gaat!! maar mijn bro is helemaal gek van katjes dus namen wij der nog een katje bij...met de naam: SPEK! heel klein...helemaal niet bang, vondt zichzelf nog best cool! Cool mijn hond in der mand gedaan(is een bench) toen ze kwam...katje eerst laten lopen..ging meteen bij de hond kijken!! Haha! hond: WAAAHH...ZE ZIT AAN ME!! COOL!! Cool dus hond los gelaten..(uit der mand dus) en dat ging heel goed...samen spelen en rennen in de huiskamer! al heeft SPEK der neus eventjes grof onder handen genomen Haha! ...SPEK is nu weg gelopen en is nu zoon 2 a 3 jaar al weg..als ik nu tegen haar over SPEK begin, gaat ze meteen zoeken en janken Verdrietig ..

Wat ik dus zeggen wil is: dat het best kan, de hond moet er eerder zijn en dan de kat pas..andersom..gaat het wel mis..ik hoop dat als je het doet dat je hond en kat een goed stel worden Haha!
veel suc6 ermee!!

Afanaisa
Berichten: 574
Geregistreerd: 29-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 17:36

woeps..sorry geinterreseerde mogen mijn verhaaltje 2 keer lezen;)

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 18:10

Candorlover, dat ben ik niet met je eens.
Het ligt er maar net aan wat voor je hond je hebt, wat voor karakter die heeft.

Mijn ene hond zou wel goed met katten kunnen opschieten (oftewel, niet dood maken oid, met de stalkat van toendertijd ging het ook goed), mijn andere hond, dat is een ander verhaal.
Die durf ik niet alleen met een kat te laten, ben bang dat de kat dan binnen de kortste keren dood is.

En dan zou ik dus beide honden eerder hebben dan de kat.

Het is trouwens juist vaak andersom, als de kat er eerder was, gaat het vaak beter dan als de hond er eerder was.
In jullie geval (en vele andere gevallen) zal het goed gegaan zijn omdat de hond zowiezo al niet op katten zou jagen.
En het ligt er natuurlijk ook maar aan hoe de kat is.

We hebben vroeger een kat gehad, en de hond van de buren was bang voor onze kat.
Die zat vaak op de prullenbak in de keuken, net om het randje van de deur van de hal naar de keuken.
Als de hond dan binnenkwam, kon hij een tik verwachten van de kat als die op de prullenbak zat.
Verder ging het wel goed, maar als de kat op de prullenbak zat (in de buurt van zijn voerbakje) moest de hond oppassen.

En de hond kan dan nog zo lief zijn, als de kat bang is en gaat rennen, zal de hond er vaak achterna gaan en zal de kat dus nog banger worden.

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 18:11

En nu ontopic Haha! , Steffie, weet je al wat meer over de katjes?
Hoe het nu met ze gaat en wat ze ermee gaan doen?

o0Steffie0o

Berichten: 4578
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-04 20:03

Ze zijn nu in het dierenasiel waar ze onderzocht etc. worden, zelf kunnen we er niet aan beginnen om er eentje te nemen.. onze hond is echt moordlustig naar katten toe.
Als ik nog meer nieuws heb dan laat ik het weten

promiss

Berichten: 2723
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: ( Zeeuws Vlaanderen )

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 20:12

een echte katten redder:D
het poesje zal wel geschrokken zijn Lachen