HBO pedagogiek

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
unique

Berichten: 212
Geregistreerd: 04-10-01
Woonplaats: Lienden (gelderland)

HBO pedagogiek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-04 14:05

Iemand die deze opleiding doet of gedaan heeft?
Ik heb nu 1 jaar toerisme gedaan, maar is toch niet echt iets voor mij.
Dit is wel iets heel anders, maar lijkt me toch erg leuk!
Ben benieuwd naar de reacties....


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 14:07

Ik doe hem zelf niet, ik hoor op school wel hele goede verhalen over de opleiding! Het schijnt erg leuk te zijn!

Vaak kun je op de sites van de diverse hogescholen ook wel een stukje vinden waar studenten hun ervaringen vertellen.

__Marloes__

Berichten: 7826
Geregistreerd: 07-08-03
Woonplaats: Vierlingsbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 14:30

Ik ga komend jaar pedagogiek op universitair niveau doen, dus ben ook wel benieuwd naar reacties! Lachen

Pantharei7
Berichten: 712
Geregistreerd: 01-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 14:43

Ik ga dit jaar beginnen met hbo pedagogiek in Tilburg!

unique

Berichten: 212
Geregistreerd: 04-10-01
Woonplaats: Lienden (gelderland)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-04 15:22

Ik heb idd op sites al wel wat gelezen, maar ben gewoon benieuwd wat andere bokkers ervan vinden.
Citaat:
marlon7 Geplaatst: 28-07-04 14:43 Onderwerp:

Ik ga dit jaar beginnen met hbo pedagogiek in Tilburg!



Zou je me misschien even kunnen vertellen waarom je dit gaat studeren, ben wel nieuwsgierig waarom je hiervoor hebt gekozen en bijvoorbeeld niet voor SPH, lijkt nl erg op elkaar.

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 16:27

Ik heb een paar maanden pedagogiek gestudeerd aan de Rijksuniversiteit Groningen maar ik kon hier toch niet mee wat ik graag wilde en ben dus na korte tijd er weer mee gestopt.
De studie was trouwens op zich wel erg interessant.

HBO pedagogiek weet ik zo niet. Neem aan dat je daarmee o.a. remedial teaching kunt doen en andere begeleiding mbt kinderen.

Ilsuhhh

Berichten: 327
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 16:56

Hallo!

Wat leuk dat er al zoveel reacties zijn over Pedagogiek...

Ik studeer zelf Pedagogiek aan de Universiteit van Leiden, ben na de vakantie alweer 4e jaars (pff gaat hard...) ...Het bevalt me goed, vind het heel interessant (niet ieder vak is even leuk natuurlijk, maar over het algemeen wel) ...

Mochten er mensen vragen hebben, stel ze gerust!

groetjes Ilse.

Niets hoeft, paarden wel - Loesje

Pantharei7
Berichten: 712
Geregistreerd: 01-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 17:37

unique schreef:
Ik heb idd op sites al wel wat gelezen, maar ben gewoon benieuwd wat andere bokkers ervan vinden.


Zou je me misschien even kunnen vertellen waarom je dit gaat studeren, ben wel nieuwsgierig waarom je hiervoor hebt gekozen en bijvoorbeeld niet voor SPH, lijkt nl erg op elkaar.


Ik wou eerst de SPH gaan doen Lachen Maar dat is een meer praktische opleiding en dan moet je activiteiten gaan verzinnen of begeleiden en dat lijkt mij niet zo leuk..

Bij pedagogiek is het meer met onderzoeken en je kan er goed in verder studeren.

Ik kan het niet zo goed uitleggen, maar ik heb zelf ook super lang zitten twijfelen tussen een paar studies en ik vind dat heel veel studies op elkaar lijken.
Maar ja ik hoop dat ik een goede keus heb gemaakt en dat het een leuke studie is Lachen

Tessa_N

Berichten: 759
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Reeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 17:44

Ilsuhhh schreef:
Hallo!

Wat leuk dat er al zoveel reacties zijn over Pedagogiek...

Ik studeer zelf Pedagogiek aan de Universiteit van Leiden, ben na de vakantie alweer 4e jaars (pff gaat hard...) ...Het bevalt me goed, vind het heel interessant (niet ieder vak is even leuk natuurlijk, maar over het algemeen wel) ...

Mochten er mensen vragen hebben, stel ze gerust!

groetjes Ilse.


Ik ga komend jaar ook pedagogiek studeren in Leiden. Misschien kom ik je nog wel tegen Knipoog
Maar heb je nog wel genoeg vrije tijd over met deze studie? Schijnheilig Haha!

YES, M'n foto's in mn PROFIEL doen t weer!!!
Wel kijken he? Knipoog Wie helpt mij aan de 1000 keer profielvieuw? Lachen

Ilsuhhh

Berichten: 327
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 17:54

Leuk zeg!
Er zijn helemaal niet veel colleges hoor! Valt reuze mee, vrije tijd genoeg...(echt geen dagen van 9.00-17.00h...) ga je naar de introductieweek van Leiden?

Weet je je rooster al? Ik kan inloggen op de site en alvast kijken als je wilt...

(ga je gewoon het 4jarige programma doen??)

Niets hoeft, paarden wel - Loesje

unique

Berichten: 212
Geregistreerd: 04-10-01
Woonplaats: Lienden (gelderland)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-04 15:49

Leuk dat er zo veel reacties komen! Lachen
Je hoort nl wel heel vaak mensen over SPH, maar pedagogiek is volgens mij minder 'populair' ofzo.
Ik moet er nog even over denken....maar ik denk tcoh dat dit het wel wordt!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _kimm, Amazonbot, CairnTerrier, Frummel01, IASCrawler, Isab123, journee, Lestria, lillylover, loeslover, Maaaarije, ryukapple, XxLMMxX, XxMariellexX, YandexBot en 169 bezoekers