Wow, wat vliegt de tijd!!

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Tallie1979

Wow, wat vliegt de tijd!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-04 09:57

Precies een jaar geleden vandaag, was ik onderweg om mijn fjordenbaal op te halen uit Culemborg.. Lovers Ik was ineens een eigenaar van een paard.. Nu een jaar verder is het heel normaal om hem bij me te hebben..

Hebben jullie dat nou ook?? Verward

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 10:21

Afgelopen maandag hadden wij Flan een jaar. Het is vreselijk snel voorbij gevlogen. Wel merk ik dat we steeds meer aan elkaar gewent zijn en dat alles makkelijker gaat We worden echt een team Lovers
Ik hoop nog veel jaren plezier van haar te mogen hebben Lachen

*\o/* Life is Flantastic *\o/*

ShirleyA

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 13:58

ja, je staat er niet vaak bij stil, maar het gaat wel snel! Ik heb Ilion al sind 1996 en Mistral ook alweer 6,5 jaar! En idd het voelt heel 'gewoon' maar dat is het voor niet-paarden-mensen natuurlijk niet. Met mannen houd ik het een stuk minder lang uit.... maar dit geheel off-toppic! Bloos!

Those we love, don't go away. They walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still missed, still loved, still very dear !

Ilion en ik doen het weer!!!!!!

Laui!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 14:19

9 jaar geleden kreeg ik mijn eerste eigen paard (een half jaar daarvoor kwam hij al bij ons op stal). Dat lijkt nog als de dag van gisteren.
Een paar weken geleden realiseerde ik me opeens dat het alweer meer dan een halfjaar (bijna 8 maanden zelfs) geleden is dat ik afscheid van hem nam. Hoewel de tijd soms kruipt, vliegt het ook wel weer voorbij.

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie