wespenaanval op trainer en kinderen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ankiexxx

Berichten: 3166
Geregistreerd: 26-10-02
Woonplaats: .~*hasselt*~.

wespenaanval op trainer en kinderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-04 21:57

vandaag waren we op tenniskamp in het bos een spel aan het spelen.
we stonden aan een boom.
plotseling viel er een grote zwerm (lees : 100 wespen) uit de boom.
De trainer begon heel hard te roepen en iedereen liep meteen weg.
Onze trainer heeft welgeteld 12 wespensteken, ikzelf heb er 4.
En nu zit ik hier, helemaal opgezwollen Tong uitsteken
maar vanaf nu heb ik wel heel veel schrik voor wespen, want het deet heel erg pijn!

*I am seeing in me now the things you swore you saw yourself*


SnelleMarz
Berichten: 8846
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 21:58

*rilt*
12? 4..
Auw Auw Auw.. ik haat wespen echt.. Nagelbijten / Gniffelen
Mn vader is er allergisch voor, dus als hij wordt gestoken valt hij letterlijk neer Lips are sealed
Sterkte ermee! Tong uitsteken

KeeK

Berichten: 3748
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Huis ter Heide

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 22:01

Auuw, toen ik er een keertje 1 in mijn nek had (was op school) bleef die rotwesp in mijn nek zitten, ik rende het hele schoolplein over, maar niemand die mij wilde helpen. Uiteindelijk toch wel, iemand trok 'm eruit. Toen ik binnen aankwam en het verhaal vertelde moest ik op een stoel gaan zitten, zei mijn juffrouw: "Ik denk dat je dit niet heel prettig zult vinden." Begint ze ineens die bult uit te zuigen. Haha, ik kwam thuis: "Maaaam, kijk eens wat ik in m'n nek heb!" Mams: "Een zuigzoen?" Ik: "Zoiets ja, van de juf"!" (Is paar jaar geleden gebeurd maar kan me herinneren dat het heeeel erg veel pijn deed, sterkte...)

Bokker sinds 02-02-03.

Delphi2

Berichten: 2891
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Frasselt (DE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 22:02

Ohh wat vervelend, ik weet er alles van ik ben tijdens mijn werk een keer in een wespennest gelopen, ze vielen mij en me collega echt aan. Ik was 16 keer gestoken, zelfs door mijn kleding heen!
Als je lang last houd moet je even langs de huisarts gaan hoor, ik heb toen prednison gekregen tegen de allergische reactie.
Beterschap!

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 22:04

Iell wespen Nagelbijten / Gniffelen Ik haat wespen! Zodra ik een wesp zie, ren ik ook keihard weg.
Ghehe wel grappige actie KeeK
Ik ben ook een keer gestoken in mn oor. Toen is hij in mn haar verstrikt geraakt, dus hoorde ik steeds die wesp in mn oor "zoemen".. PANIEK!!!

Sallie en Zaz mis jullie! Vriendjes zijn?
Lovers Porthos & Zonique Lovers

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 22:11

AAHHH wespen . Ik haat ze en ren er heel snel voor weg . Jeetje wat kan ik hard rennen dan . Gatver 12 keer gestoken en jij 4 . Wat een ellende . Sterkte !

Kane me kanjer!!!!
Dressuur B + heel veel en nu ook L1 +16 yeah L2 here we come ! :)

Marliesje

Berichten: 5885
Geregistreerd: 25-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 22:24

Het is officieel een wespenplaag dit jaar, vreselijk.
Iets dergelijks heb ik vroeger meegemaakt op ponykamp. Tijdens een nachtspel in het bos. We verstoorden ook een nest denk ik en kregen een zwerm achter ons aan. Veel kinderen gestoken, ook een meisje dat alergisch was. Dus meteen naar het ziekenhuis.

8-) Misschien klein van stuk, maar niet klein te krijgen. 8-)

Nadir

Berichten: 12709
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 22:54

Vanmiddag moest ik op mijn stage (in een hotel) buiten de lege glazen en kopjes ophalen... Nou, in elk glas zaten wespen... Ik ben echt keihard naar binnen gerent, zonder een glas of kopje in mijn handen...
Al die mensen lachen... Bloos Maar ik ben echt als de dood voor die geel-zwarte gevaartes...

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 07:37

Ik werd gistermiddag ook ineens aangevallen door zo'n kreng... Scheve mond Hij zat ineens vast aan mijn arm! Ik heb heeeeel hard gerend... Schijnheilig

[UK][SONG] Witness Kom je even luisteren? :)ddd

Mist

Berichten: 9481
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 08:19

2 weken geleden is bj mij een wespennest verwijderd Boos! maar die krengen zijn nog steeds "op zoek" naar hun nest, zijn agressief en volgen je nog steeds helemaal naar binnen....zal blij zijn als het weer winter wordt


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Jonnekee, lastig, Lottexxx, OmgiliBot, Xyris en 111 bezoekers