Magnetron doet raar, huis vol met rook...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Magnetron doet raar, huis vol met rook...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-04 10:25

Me moeder heeft vanmorgen bij de Super van die voorgebakken broodjes gekocht. Dus ik pak er 3 uit. Zet de over op de goede stand, en op 10 minuten. want er stond op de verpakking 12 minuten, dan doe ik het altijd even korter.

Dus hoorde m niet pingen, dus ik denk wat ruik ik nou toch ? . Dus ik loop naar de keuken toe, stink het dus. en heel de keuken vol met rook Scheve mond . dus ik doe die magnetron open, dat ding moest nog 4 minuten, en die broodjes zijn helemaal zwart, alle standen gecontroleerd, en dat was dus allemaal goed Verward . Dus ik heb geen idee wat er met dat ding aan de hand is..Iig niet zo goed denk ik, maar aan mij ligt het voor de eerste keer niet Vork . Al heb ik nu geen broodjes..en even nix te eten..want ik ga die rookkeuken nu niet in.. Knipoog . Poeh poeh..dat was weer wat vanmorgen..


[edit]De rook trekt nu ook de huiskamer in.. Scheve mond

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 10:28

Ehm... die dingen zijn niet voor in de magnetron maar voor in de oven.... Als je de magnetron aanzet is het logisch dat dat gaat roken, er zit namelijk niet veel water in om door de magnetron gebruikt te worden als verwarmer... daarna droogt het op en brandt het aan..

[edit]Lees net dat je wel de oven aangezet hebt *ben nog niet helemaal wakker*, of heb je toch per ongeluk een magnetron stand gebruikt? Tong uitsteken[/edit]
Laatst bijgewerkt door Sypheron op 28-07-04 10:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Amberto

Berichten: 1593
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Haarlem!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 10:29

hmmm... klinkt niet goed... Denk dat je even met de oven naar de "dealer" moet (weet even niet hoe zo iemand heet) en hem moet laten nakijken, want dit hoort natuurlijk niet....

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-04 10:37

Sypheron schreef:
Ehm... die dingen zijn niet voor in de magnetron maar voor in de oven.... Als je de magnetron aanzet is het logisch dat dat gaat roken, er zit namelijk niet veel water in om door de magnetron gebruikt te worden als verwarmer... daarna droogt het op en brandt het aan..

[edit]Lees net dat je wel de oven aangezet hebt *ben nog niet helemaal wakker*, of heb je toch per ongeluk een magnetron stand gebruikt? Tong uitsteken[/edit]


Ja tis een beetje een combinatie ding. Maar ik had iig de stand die ik altijd gebruik, en datwas volgens me mama de goede dus Tong uitsteken. Kweet niet wat wat is. Maar ik had de goede..haha

Caira
Berichten: 26066
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 11:18

Mijn moeder krijgt dat ook vaak voor elkaar! Dan druk je net het verkeerde knopje in en dan gaat hij op magnetron of combinatie stand!

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-04 12:53

Ik weet niet wat er aan de hand was. Maar de laatste 2 broodjes.van de 8 Scheve mond zijn wel gelukt, gelukkig Tong uitsteken. En toen heeft me ma het gedaan, dus de volgende keer als ik broodjes wil moet ik haar even lief aankijkjen Tong uitsteken

cavallino
Berichten: 206
Geregistreerd: 28-05-04
Woonplaats: stekene(ergens in belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-04 13:46

wij eten elke zondag morgend van die broodjes.
MMM, en ook in de over(hete lucht enz..)
En lukt altijd.