ben ik dan egoistisch?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 17:27

Renske20 schreef:
en als ik deze nacht in mn eentje overleef(klinkt wel heel dramatisch Clown ) dan voel ik me wel zekerder in mn eigen huis denk ik!


Renske, ik heb er alle vertrouwen in dat jij de ochtend haalt!

En je weet wat ze zeggen he? Als je er niet dood aan gaat dan word je er sterker van Cool


Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 17:29

faye schreef:
Sorry, mar ik had gewoon weer verkocht, als je bang bent in je eigen huis ben je er nooit "thuis"



Ik geloof dat ze alleen bang is als ze alleen is. Wat ik opzich ook niet zo gek vind met een ex die vrij gekke dingen in zn hoofd haalt.

Hardcore-Soldier
Hardcore-fan#18
Respect2all

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 17:33

Maar als je vriend je nu al in de steek laat zal het wellicht ook vaker voorkomen. En aan weer verkopen hangt een prijskaartje, maar kan natuurlijk altijd! Ik zou nooit bang wilen zijn in mijn eigen huis, vreselijk lijkt me dat. Als je je al niet safe voelt als je er net woont, wordt het nooit je "thuis". Voor mij is het thuisvoelen ongelooflijk belangrijk. Maar ik weet ook zeker dat mijn man niet zou willen dat ik me zo zou voelen in ons huis, maw die had het verliesgenomen en een ander huis gezocht!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-04 17:35

tsja mn schoonmoeder ben ik niet echt zat hoor, alleen dr gepoetst en gerommel in mn huis ben ik zat Clown maar t is ook helemaal niet haar idee, t is t idee van mn vriend zelf, om daar naartoe te gaan en er te blijven

ik ben idd alleen 's nachts bang als ik alleen ben, overdag al niet meer(ik ga vooruit Haha! ) en zo stom, want hier in hoogeloon heb ik altijd alle deuren openm, terwijl ze hier tegenover me mensen hebben overvallen compleet met pistool op tegen hun hoofd, en 300 meter verder is een vrouw vermoord, en aan de andere kant heb ik weiland en bos
maar hier ben ik nog nooit bang geweest, maar ja mn ex is zo dichtbij als ie bij zn neef is, en dan krijg ik schrik

maargoed, als hij nuchter is, dan houdt ie zich wel rustig, en hij weet niet dat ik alleen ben als t goed is

dus ik ga er gewoon voor Lachen ff paardjes voeren hier, dan in bergeijk hondenluik schilderen en dan weer naar hoogeloon ff Q longeren(die ellendige horzels maken alles zo lastig in de zomer!) en dan ga ik in bergeijk slapen

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 17:37

Welterusten vast Clown

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-04 17:38

faye schreef:
Maar als je vriend je nu al in de steek laat zal het wellicht ook vaker voorkomen. En aan weer verkopen hangt een prijskaartje, maar kan natuurlijk altijd! Ik zou nooit bang wilen zijn in mijn eigen huis, vreselijk lijkt me dat. Als je je al niet safe voelt als je er net woont, wordt het nooit je "thuis". Voor mij is het thuisvoelen ongelooflijk belangrijk. Maar ik weet ook zeker dat mijn man niet zou willen dat ik me zo zou voelen in ons huis, maw die had het verliesgenomen en een ander huis gezocht!


ik snap wel wat je bedoeld, maar er is zo weinig te koop tot 225.000/250.000 in bergeijk, wat redelijk instap-klaar is en we waren al heel lang aan het zoeken
hij woonde in belgie, dus het ging allemaal lastig met al het heen&weer rijden enzo, dus we waren blij dat we een leuk en betaalbaar huis hadden gevonden, dat er ook van binnen super uitziet, netjes bijgehouden enzo

dus verkopen kan wel, maar iets anders zien te vinden, is nogal lastig, want niet alleen in bergeijk, maar ook in de plaatsen in de buurt is een koophuis voor een betaalbare prijs en in goede staat, vrij lastig te vinden!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

ajbdhrtls138
Berichten: 1040
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-04 19:07

ik vind dat je hem gewoon naar zijn vader moet laten gaan, als hij dat wil is dat zijn beslissing.
Maar het zal toch wel vaker gebeuren dat je alleen thuis bent in je eigen huis, als dat niet kan lijkt me dat toch wel vervelend (had je zelf vast ook al wel bedacht), maar een nachtje alleen zijn moet toch kunnen, anders kom je in een hele vervelende situatie, van afhankelijk zijn van je vriend.

Samantha_

Berichten: 10797
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 11:05

Wat een rot situatie.
Ik zou er zowiezo niet willen wonen. Ik wil me in m'n huis veilig voelen, en als ik t zo lees zul jij dat gevoel nooit hebben.

Lestria

Berichten: 1066
Geregistreerd: 30-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 11:14

Ja, ik vind je wel egoïstisch.
Ik begrijp jouw angst en kan me heel goed voorstellen dat je niet alleen thuis wil blijven. Maar ik vind het wel veel gevraagd om van je vriend te verlangen dat hij dan maar altijd 's nachts thuis is.
De situatie maakt dan niet zo veel uit. Nu is het een nachtje bij zijn moeder slapen omdat zijn vader in het ziekenhuis ligt. Maar mag hij dan ook nooit alleen met zijn vrienden stappen tot in de late uurtjes? Of een weekendje met zijn vrienden weg?
Hij kan toch moeilijk zijn hele doen en laten aanpassen aan jouw angst?
Hij kan er inderdaad rekening mee houden en vragen of jij ook bij zijn moeder komt slapen maar verder vind ik wel dat jij wat overdreven reageerd.

Beter een einde met pijn dan pijn zonder einde....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 13:04

lastige situatie zeg......
Ik kan me beide kanten indenken,heb zelf net zo een ex en reageer ook heel heftig als ik denk dat ik hem zie of wat dan ook.
Aan de andere kant,vind ik ook wel weer dat je je vriend moet "loslaten".
Lastige situatie.
Ik hoop dat alles meevalt.
Het zou misschien enorm schelen als je je ex wel een keer treft zodat hij weet dat je daar woont,je kan dan zien hoe hij reageert.
Misschien doet hij wel helemaal niets en negeert hij jou gewoon(ik ken hem natuurlijk niet,en weet niet hoelang jullie elkaar niet hebben gezien enzo)
Mocht hij toch erg raar reageren,zou ik me goed bedenken of ik daar wilde blijven wonen........

succes iig!!!!!!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-04 11:32

UPDATE

ik ben er gewoon alleen naatoe gegaan 's avonds, de auto van mn ex stond nog bij zn neef voor de deur, maargoed, ik ben gewoon wat tv gaan kijken, had zelfs de ramen allemaal open gedaan zodat het binnen wat kon afkoelen, en ik voelde me best op mn gemak(met mn gsm heel dicht bij me Knipoog )

maargoed, ik had dus al heel de dag mn vriend proberen te bereiken, want ik wilde weten hoe het met zn vader was, maar hij nam steeds niet op, eerst stond zn telefoon uit(logisch in een ziekenhuis) maar vanaf een uur of 5 ging ie gewoon over, maar hij pakte niet op
zn oudes thuis nam ook niemand op

heel wat bel-pogingen en smsjes later ging rond kwar voor 12 mn telefoon, was mn vriend\ja het viel allemaal nogal mee, ze waren rond het avondeten alweer met zn alleen naar huis gegaan, zn vader was dus ook gewoon weer thuis!
hij was 's avonds gaan werken, en nu zaten ze met zn allen op een terrasje, en hij keek nu pas op zn telefoon

toen was ik dus echt HEEL ERG BOOS!!
ik dacht omdat er nergens iemand zn telefoon opnam, dat er iets ergs was, maarnee, ze waren gewoon allang thuis en zaten nu op een terrasje

hij is dus wel gewoon naar huis gekomen die nacht, maar ik siep al toen hij thuis kwam



nog even voor Lestria, ik heb met mn viend afgesproken dat tot dat we mn ex hebben gezien en weten ho hij reageerd, ik niet alleen thuis zou zijn, dat hij na 1,5 week die afspraak alweer vergeet vind ik dus niet oke
verder hang ik absoluut niet aan hem, we zien elkaar helemaal niet zo veel, meestal alleen 's avonds/ 's nachts en overdag ben ik na mn werk gewoon alleen thuis en is er niets aan de hand
maar vanwege de dingen die mn ex heeft gedaan, wil ik gewoon 's nachts niet alleen thuis zijn tot ik weet hoe hij reageerd

darkchrystal: idd, als ik mn ex zie zodat ik zn reactie weet dan is het voor mij oke, negeren doet ie denk ik niet, want een paar maanden terug probeerde hij me nog aan te rijden met zn auto en toen was het al bijna 2,5 jaar uit tussen ons! hij is dus vrij gestoord, vooral wanneer hij vanalles heeft gebruikt Scheve mond

maargoed, gelukkig gaat het met zn vader goed, en sinds gisteren hebben we onze hond en vanaf 4 augustus hebben we ook internet(zit nu ff bij mn ouders, bij de paarden) dus dan vermaak ik me daar sowieso goed Haha!
en mn vriend heeft uitgebreid zn excuses aangeboden, dus dat is ook weer opgelost Lachen

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 11:38

ben blij te horen dat alles goed is gegaan,al kan ik me ook voorstellen dat je het niet leuk vind dat je vriend gewoon op een terrasje zat.
Misschien is het voor je vriend ook lastig om zich in te leven in jouw situatie,dat is bij mij wel zo.
Ik ben ook nog steeds erg bang vor mijn ex,en dat snapt mijn vriend op zich wel,maar hij vergeet ook weleens er rekening mee te houden.

succes iig voor de rest,ik hoop dat het allemaal toch goed komt met die debiele ex van je(hoop dus dat hij je met rust laat)

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-04 11:44

bjorn snapt idd wel dat ik in een klotesituatie zit met die ex, maar idd, soms vergeet ie dat
en nu is het superdruk op zn werk, en hij heeft genoeg aa zn hoofd met zn vader enzo, dus ik snap wel dat ie het soms ff vergeet, maar ik was wel boos dat ie me niet belde, want hij had gezegd hou je gsm bij je, want ik bel je zodra ik meer weet, dus ik dacht rond half 12 's avonds dat ze nogsteeds niets wisten of dat het heel erg slecht ging ofzo, dus toen ik horde dat ze op een terrasje zaten was ik wel ff pissig ja
maar dat is uitgepraat, en nu gaat het weer super, en we hebben onze geweldige waakhond nu Tong uitsteken dus alleen zijn vind ik nu helemaal geen probleem meer Haha!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 11:59

een waakhond is helemaal geweldig natuurljk

promiss

Berichten: 2723
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: ( Zeeuws Vlaanderen )

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 12:00

Anoeska schreef:
Ik snap wel dat je vriend graag bij z'n vader en moeder is, als z'n vader in het ziekenhuis ligt. Maar ik kan me goed indenken dat jij bang bent als je ex je al eerder dingen heeft aangedaan. Vind je ook niet egoistisch, maar ik denk ook niet dat je moet proberen om je vriend naar jullie huis te krijgen. Probeer even een volwassen oplossing te vinden, zodat jullie allebei tevreden kunnen zijn. Kan je niet een (paar) nachtje(s) naar je eigen ouders?


ja ben ik wel wel een beetje mee eens...

Amigo...You're Always On My Mind....

Hardcore For Life
17 - 12 - 2005 Nightmare!!

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 12:02

Toppie dat alles goed gegaan is!! OK dan!

Veel plezier met je nieuwe waakhond, hopelijk houd dat je vervelende ex op een afstand!!!

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

Lestria

Berichten: 1066
Geregistreerd: 30-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 12:04

Citaat:
nog even voor Lestria, ik heb met mn viend afgesproken dat tot dat we mn ex hebben gezien en weten ho hij reageerd, ik niet alleen thuis zou zijn, dat hij na 1,5 week die afspraak alweer vergeet vind ik dus niet oke


Dat veranderd de zaak natuurlijk! Dan zou ik ook woest zijn. Niet zozeer omdat hij mij alleen laat maar omdat hij blijkbaar niet het respect op kan brengen om jullie afspraken na te komen.

En bedankt voor de verdere uitleg. In ieder geval goed te horen dat het storm in een glas water was.

Beter een einde met pijn dan pijn zonder einde....

Anoeska

Berichten: 5899
Geregistreerd: 01-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 12:12

Nou, als mij vriend zich niet aan zo'n belangrijke afspraak zou houden, zou dat zeker een reden zijn voor een stevig gesprekje. Kan hij het nog zo druk hebben met z'n werk. Hij moet toch weten hoe belangrijk dit voor jou is. Ik vind dat dit geen dingen zijn die je maar even kan vergeten!

"God gave men both a penis and a brain, but unfortunately not enough blood supply to work both at the same time."

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 18:04

Gelukkig is alles goed nu!

Fijn dat je nu een hond heb

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 19:12

Ik geloof toch dat bjorn zijn prioriteiten niet bij jou liggen.......
Zou er eens goed over denken als ik jou was!

Wel goed dat je het gedaan hebt en je redelijk relaxed voelde!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-07-04 20:47

ik heb bjorn flink aangepakt, en hij ziet idd in dat ie door zn 'vergeetachtigheid ivm de drukte' mij nogal heeft laten zitten, hij gaat ook minder werken, hij hoeft maar 40 uur te werken, maar werkt er altijd 50/60
zn baas zou hem wat vaker en vroeger naar huis toe sturen
(bjorn werkt bij de c1000 in bergeijk, ik bij die in eersel, beide van zelfde eigenaar, ik heb vroeger ook in begreijk gewerkt, dus ken daar ook iedereen) maargoed, zn baas zei dat dus tegen mij, en die zei dat bjorn er moeite mee heeft om de verantwoording voor zn afdeling uit handen te geven, hij wil alles zo goed mogelijk doen en soepel laten verlopen enzo, als hij dan een ander die verantwoording geeft, doet die persoon dat op zn eigen manier, en daar kan bjorn niet zo goed tegen, is een beetje een control-freak als het om t werk gaat, en ook bv met auto rijden, ik had nog niet zo lang mn rijbewijs, en als ik dan rij en hij zit er naast bemoeide hij zich er altijd mee met wat ik deed, ook dat heb ik hem af kunnen leren Clown

maar verder doet ie echt alles voor me, doet nu veel voor de paarden omdat ik dat niet kan ivm mn nek en gaat strax als ik weer kan rijden, weer mee met de mountainbike het bos in, en mee naar wedstrijden enzo
dus het is echt een schat hoor, alleen soms ff niet Knipoog

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 20:53

volgende keer gewoon een hotel pakken. Geen gezeur, dan maar wat geld kwijt, want hier schiet je ook niets mee op.

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 21:11

faye schreef:
Ik geloof toch dat bjorn zijn prioriteiten niet bij jou liggen.......
Zou er eens goed over denken als ik jou was!

Wel goed dat je het gedaan hebt en je redelijk relaxed voelde!



jeetje zeg hoe weet jij dat nou,ken je ze ofzo!
beetje overdreven

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-04 01:19

Reactie heeft nog maar weinig zin maar ok, ik kan niet zeggen dat ik je egoistisch vind.
Heb je vorige topic ook gelezen, over hoe bang je was om ridhting je ex te verhuizen.

Nou snap ik dat het voor Bjorn misschien wel erg schrikken was, zijn vader opeens zo en dat die dan even niet nadenkt.

Maar kan me heel goed voorstellen dat jij je in de steek gelaten voelt, de afspraak was immers dat die je in het begin even extra bij zou staan omdat hij dolgraag daarheen wou verhuizen *ok jij bent ook blij met je huisje, maar verhuist ben je uiteindelijk toch voor hem Knipoog *

Ik weet verder niet hoe jullie relatie in elkaar steekt, dus kan er weinig over zeggen natuurlijk, maar vind dat je hem wel even stevig mag aapakken....hij wist het vantevoren en jij hebt je toch voor hem over je angst heen gezet.

Erg goed van je OK dan! trouwens, en vooral doorzetten als je het verder naar je zin hebt, maar jezelf niet opzij laten schuiven hoor.

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 0_saskia_0, Afanaisa91, amy495, Ange1a, Bullebeest, desireeee_x, Ghazella, JudithGigi, Lalladidoo, lisanne87, lucifertje, Lynn_Nikita, Momo94, MyWishMax, Swift, YandexBot, Zomer en 159 bezoekers