Ervaringen verhuizen andere provincie..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 12:35

En niet te vergeten, alle overtollige zooi(beeldjes, boeken, posters, winterkleren) in dozen te doen en weg te stoppen. Hoe groter het lijkt hoe eerder verkocht. En even de witkwast over de kozijnen en plafonds.

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-04 12:46

Dat is iid ook een goede tip. Hier kan zeker nog wel de nodige ruimte gemaakt worden Bloos!

Fitzroy

Berichten: 25107
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 12:59

Ik ben nu hevig aan het stressen Knipoog
De makelaar komt onverwacht vanmiddag en mijn huis was daar absoluut niet klaar voor. Dus ik ben gauw aan het ruimen en stofzuigen.
De voortuin is een drama, dat is net een verwilderingstuin, daar moet van het weekend het nodige aan gebeuren. Nu heb ik daar echt geen tijd meer voor.

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 13:10

Vergeet die witkwast dan maar, roep een buurkind aan(vakantie) €10,00 verdienen? die voortuin binnen een uur schoon! Succes!!!

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-04 14:54

Als het door gaat gaan we morgen lekker een dagje door Drehthe en Groningen rijden langs de huizen die we mooi vinden. Kunnen we iig een beter beeld vormen.

Dnies90
Berichten: 3411
Geregistreerd: 24-01-04
Woonplaats: De Meern.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 15:01

nopes het verste wat ik ben geweest is van de meern naar veldhuizen nieuwbouwwijk in De Meern Tong uitsteken

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 19:01

ik ben 8 jaar geleden verhuist van zuidzuidholland (tegen zeeuwse kust) naar noord zuidholland (grens noordholland) gewoon mijn boeltje gepakt en gegaan , ik wil ook naar drente of de veluwe oid!!!! ik wil ruimte
de mensen hier hebben wel t gestress van zuidzuid maar de meeste ook bang om moe te worden (of een nageltje te breken) stel je voor dat je helemaal naar het naastgelegen dorp verhuist(wel 3 km verderop)
dat mis ik wel , natuurlijk is niet iedereen zo maar ik woon nu in een dorp
wat eigenlijk ondertussen geen dorp meer is , niet leuk Scheve mond

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-04 07:51

We zijn van de week in Drenthe geweest. 1 nachtje maat en hebben heel veel huizen (van buiten) bekeken. We hadden een stapel uitgeprint maar helaas zat er net niets bij wat we echt zouden willen.
We blijven via de internetmakelaars alles goed in de gaten houden....

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 08:00

Hoe staat het met de verkoop van je eigen huis?

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-04 08:08

Dat hebben we nog niet te koop gezet. We wilden eerst kijken of er werk te vinden is en of we iets vinden wat we daar graag willen kopen.
Ik ben er niet bang voor dat we ons huis hier niet kwijt raken.
We zitten er wel over na te denken om dit te verkopen en tijdelijk iets te verhuren....

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 09:31

Jellie schreef:
We zijn van de week in Drenthe geweest. 1 nachtje maat en hebben heel veel huizen (van buiten) bekeken. We hadden een stapel uitgeprint maar helaas zat er net niets bij wat we echt zouden willen.
We blijven via de internetmakelaars alles goed in de gaten houden....



Zo hebben wij het destijds ook gedaan, wij maakte er dan een motor toertoch van met stops bij alle huizen die we op internet hadden gevonden, gewapend met een stapel uitdraaien van internet gingen we dan in het weekend op pad om eerst de huizen aan de buitenkant te bekijken en de omgeving waar de huizen stonden.
Zat er dan iets bij wat we wel de moeite waard vonden dan maakte we een afspraak met de makelaar om van binnen te bekijken.
Zal misschien nog wel even duren voor jullie echt iets vinden wat je aanspreekt, ik geloof dat wij een jaar lang Bloos! om het weekend in Drenthe zaten om te kijken en te zoeken.
Ook pen en papier meenemen, onderweg kan je nog leuke optrekjes tegenkomen die je niet op internet hebt gezien, kan je ze als je thuis bent meteen gaan opzoeken

Fitzroy

Berichten: 25107
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-04 11:16

Wij hebben op de Veluwe zelfs meer dan anderhalf jaar gekeken maar nu hebben we dan eindelijk ons ideale plekje gevonden.