Ging niet goed met poes...

Moderators: Berdien, Dani, Murthul, Muurp, EvelijnS

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

minka

Ging niet goed met poes...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-04 17:41

Naar aanleiding van dit topic [AM] Benzine over kat wilde ik toch nog even laten weten hoe het verder is gegaan.

Ze had dus donderdag de olie (ik noem het maar olie, want we hebben geinformeerd wat er precies in de tank zat en het was olie voor de trekker). Donderdag avond hebben we dit er goed afgewassen. Vrijdag was er absoluut niks aan de hand ze was vrolijk en kwam weer blij naar me toe en at goed, niks aan te merken dus.

Kwam ik zaterdag na een hele dag werken op stal, komt ze krijsend op me afgesptompeld. Ik schrok me dood en had echt geen idee wat er aan de hand was Verward
Ik dus naar de toe, maar toen wilde ze weg rennen, maar ze kon natuurlijk absoluut niet snel, dus ik heb d'r tegen gehouden en aan d'r poot gevoeld. Voordat ik deze nog maar aan kon raken schreeuwde ze het uit en hop weg was ze tussen het stro...

Ik dus maar even iemand gebeld om te vragen of die met haar naar de dierenarts kon gaan, want dit was natuurlijk niet goed. Dit kon, dus ik snel naar huis gegaan om een vervoersbakje en toen moesten we d'r nog gaan vangen.

Ze was werkelijk waar nergens meer te bekennen. Ik eerst naar huis gelopen met voer gerammeld (normaal komt ze al als ze denkt voer te horen), maar nee hoor ze kwam echt niet. Toen de hooizolder op geklommen en daar allemaal balen weggetrokken en ja hoor daar lag ze. Heel zacht kreunend (echt heel zielig), ze bewoog zich verder niet en ik kon d'r net in d'r nekvel pakken en naar me toe trekken (wat ze natuurlijk niet heel fijn vond).

Vervolgens de weekend dierenarts gebeld, die me wel 3x vroeg of het echt ernstig was en vertelde dat het heel erg duur is om in het weekend EN savonds langs te komen...

Na aangegeven te hebben dat ik toch wel graag langs wilde komen (ik pas op die kat en ze moet het natuurlijk die 5 weken wel overleven..) mocht ik direct komen.

Ze had dus een zwelling in d'r heup met een infectie erbij. Pijnstillers en antibiotica gekregen en nu maar hopen dat het snel beter gaat...

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 17:49

ahwww.... wat vervelend zeg! Maar vaak met pijnstillers en antibiotica gaat het al een stuk beter. En ze hoeft tenminste geen pijn meer te lijden....

geef haar maar een dikke knuffel van me...

Foek - M1

Esther_1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 17:50

sterkte!

Er is geen geheim zo diep, als dat tussen een ruiter en zijn paard.

Mist

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 17:56

Tjee...wat een gedoe, denk je dat het een verband houdt met het ander ? dat ze ergens klem gezeten heeft of zo ?

Veel sterkte !

In the real world as in dreams, nothing is quite what it seems. (the book of counted sorrows)

Jeep Cherokee 2.8CRD grijs kenteken te koop : http://www.bokt.nl/markt/ad/430015/jeep ... s-kenteken

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 17:58

veel sterkte!

Happy in me eigen huis met mijn 2 katjes Joris en Lana

minka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-04 18:58

Mist schreef:
Tjee...wat een gedoe, denk je dat het een verband houdt met het ander ? dat ze ergens klem gezeten heeft of zo ?

Veel sterkte !

Ik kan me haast niet voorstellen dat ze vrijwillig door die olie is gelopen, dus waarschijnlijk zal ze er wel ingevallen zijn en dat kan die zwelling hebben veroorzaakt.. Maar goed dat zullen we wel nooit weten, ik hoop alleen dat alles weer goed komt, maar zoals het er nu uitziet zal dat wel gaan gebeuren...

Justy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 19:24

Misschien heeft ze klem gezeten onder een auto ofzo? Arme poes... Ach gut

/3 My Sunset Surprise /3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie