Ik als Pennymeisje op TV, bij SBS6...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-04 21:29

Loena schreef:
:D Haha! Ik heb het wel gezien! Lache joh! Maaruh, je mag niet langer dan 9 uur werken hoor Haha!



Ik wel, ben 20, ( ookal kon je dat niet zien op het filmpje, het is wel zo Haha! ) je mag niet langer dan 9 uur werken als je jonger dan 18 bent...

( toen ik daar op mn 15e,16e en 17e werkte, werkte ik ook al langer dan 9 uur maar daar hebben we het niet over Haha! Lips are sealed )
Laatst bijgewerkt door SANEX op 24-07-04 21:33, in het totaal 1 keer bewerkt

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-04 21:31

flair schreef:
Als Cracker het goed vind kan ik je wel ophalen op dinsdag zodat je even kunt kijken bij haar les Haha!


Dat zou heel leuk zijn, als er geen overwerk is ( en dat mag ik Haha! ) dan kan dat best.

Moeten we even telefoonnummers uitwisselen via PB ofzo Knipoog

esziiY
Berichten: 2379
Geregistreerd: 21-07-04
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 22:17

Nou dat zou ik niet pikken hoor Verward
wel een beetje flauw toch? Om het zo te doen.
Had ik niet verwacht van sbs.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 11:58

Aah ik heb het gemist Tong uitsteken. Maar we spreken nog wel ff af. Ik werk aan de Wijdenes Spaansweg en daar is het alleen maar gezeur met die jongens over de kermis-t shirts *LOL*. Maar die van Grieken, ik weet wel wie dat zijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 13:17

Was jij die met het verhaal die aan het sparen was omdat de pony voor de kar beleerd moest worden??

Ik zat me al af te vragen, misschien zit die persoon wel op Bokt. Nu weet ik hoe je er uit ziet!!

Sjoos
Berichten: 6683
Geregistreerd: 10-12-03
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 13:53

SANEX schreef:
Cracker, heten je neefjes Van Grieken van achternaam ? Haha!

Tropico, ik ga niet naar de kermis, ben blij dat ik nu weer even lekker thuis ben...

Flair, Met Yaar ga ik een afspraak maken, van de anderen wist ik niet dat ze daar ook woonden

Blijf het stom vinden, wat een dikke onderkinkop.... waarom filmen ze me van de zijkant ?:D


ik heet van Grieken! Tong uitsteken echt haha

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 17:40

Nog meer achterfamilie Knipoog

Van mij mag je wel komen kijken hoor. De les is 's avonds of moet je dan ook nog werken?

Maar bereid je vast voor want May heeft een grasbuik wow echt niet normaal Schijnheilig

O ja als je vanaf van Grieken het pad af gaat ga je naar links, bij kruispunt rechts, weg uitrijden en dan weer naar links en dan is het voor de spoorwegovergang Haha!

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-04 17:43

Ah die spoorwegovergang ken ik wel! Daar heb ik ook nog eens op het land gewerkt Knipoog

Als ik niet hoef te werken ( ligt er net aan hoeveel er te doen is ) dan kom ik zeker kijken. Ik kan wel een fiets lenen daar denk ik.

Jippie: Dat was ik ja, maar zo zie ik er dus normaal niet uit hoor Haha!
Dit was toch wel het uiterste van het uiterste.
Mn haar niet gekamd, gewoon een staart ingepleurd, dikke rooie toet omdat ik een trui aanhad terwijl het smoorheet was, kop naar achteren getrokken ( effect = onderkin ) omdat ik anders een microfoon kon opeten ...

Dus, zo zie ik er alleen maar in Breezand uit Haha!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 19:21

We kunnen ook wel bij de mac afspreken hoor, ik kom daar toch langs, dan kan je met mij meerijden.

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-04 22:35

Dat is opzich ook een optie, denk dat het voor mij beide even ver fietsen is.
Ik moet nog wel even een foonnummer hebben van je/jullie, ga morgen weer heen en weet niet of ik nog veel op bokt ben