m'n hAAr!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-01 22:23

Jongusss, wat moet ik nou met m'n haar?
Ik wil dr graag een speolinkje in goeiien, maar moet eigenlijk niet opvallen Schijnheilig Haha! .
Ik heb superlicht blond haar van mezelf, en zou er iets van een beetje goudachtige gloed overheen willen. Wat raden jullie mij aan??? (heb helaas geen foto van mezelf, ja maar die is heel onduidelijk, en durf ik hier niet neer te zetten Koe , geintje, hij staat bij ITP, maar is al 2 maandjes geleden ofzo.

Kuzziezz, Danielle Party!!

Monnik

Berichten: 1795
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Hillywood

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-01 17:12

Waarom niet opvallen?? Ik doe altijd veel met m'n haar. Heb het van blond nu knalrood laten verven.....was het aan het laten groeien, maar m'n kapster (tevens vriendin) vond dat kort beter was en heeft het dus superkort geknipt.
Als je iets doet, moet je het goed doen is mijn motto en das bij mij dus nu ook gebeurd!
Maar de eerste keer is het best eng, stel dat het niet leuk staat of zoiets. Ik zou op zoek gaan naar een uitwasbare kleurspoeling en gaan avonturen. Succes!!

_________________
Verbeter de wereld en begin bij jezelf!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Monnik op 2001-11-03 16:13 ]</font>

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-01 18:47

Ik hou niet zo van opvallend Clown .
Uhh, maar weet jij welke je eruit wast?
Want de meesten blijven er 6 weken inzitten.

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-01 19:06

BTW ik heb rossig haar en heb ze al eens roze gehad, en blauw, paarsachtig, en rood oranje en alle gekke dingen Lachen
maar ook minder opvallend, iets van kastanje bruin koper mahonie, maar ik vind het altijd wel leuk wanneer mensen zien dat ik er wat aangedaan heb,

Die reacties Lovers O god je ben t VUURTOREN *LOL*

Talanta
Berichten: 161
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: ede / lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-01 23:16

IK HOU WEL VAN ONVALLEND.
ik heb een paar keer giga gantisch voor l*l gestaan ( groen haar ) maar daaar zat ik niet echt mee, nu heb ik het rood. Ik heb het ook al blauw, geel, oranje, en roze gehad. En bij de kapper een keer zwarte plukken.
SUPERTOF

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-01 00:42

--