voor de moeders: baby met gal(mugge)bult?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

voor de moeders: baby met gal(mugge)bult?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-04 08:58

Halen we Verena net uit bed heeft ze op haar arm 2 "blaren" waar vocht uit loopt. Mijn schoonmoeder heeft haar gisteravond naar bed gebracht (marc en ik moesten toevallig allebei een avond werken) en vertelde dat ze zulke dikke muggebulten had.
Verena heeft er geen last van, 't is alleen een smerig gezicht Huilen . We wilden eerst gaan zwemmen, maar dat doen we nu maar niet. Zijn dit galbulten of is het iets anders?
De vorige keer had ze ook al een all. reactie op een muggebult in de zin dat ze meerdere kleine bultjes had met een geel kopje erop. (de arts van het ons.buro zij dat het een all.reatie was). Maar dit ziet er dus heel anders uit. Veel groter.
Wie weet raad?


Barb

Berichten: 12080
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 09:10

Maar als het een allergische reactie is op een muggebult heeft ze dan niet ontzettend veel jeuk?

Ik ben zelf ook allergisch en ik krijg bulten zo groot als halve tennisballen en op het plekje waar ik gestoken ben krijg ik meestal een blaasje. Maar ik word bijna hysterisch van de jeuk en ik moet echt krabben anders word ik nog gekker.

Ach gut

Jouke 't Hoff / Yedinja Beninja fan B.B. / Jieldou L1+4

Kijk eens op http://www.equinelymfedrainage.nl

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 10:06

ga er maar mee naar de dokter, lijkt me heel handig, die heeft wel een smeerseltje ervoor.
en misschien een klamboo over d,r bedje
mijn dochter heeft ook altijd van die bulten lasof ze door een olifant is gestoken, dikke, natte, jeukigere bulten worden het. Smeerseltje erop, en ze heeft nergens last van. Brengt mij gelijk op het idee, even dokter bellen want het cremetje is op

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-04 10:12

Ik denk dat het slim is om misschien even de dokter te bellen. Die kan je dan meteen vertellen wat het is. En dan kun je daar een opolossging voor zoeken, en misschien medicijnen of zalfje voor krijgen. Das voor Verena misschien ook wel fijner Lachen Beterschap!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-04 07:55

Ze heeft er helemaal geen last van. Dat is het vreemde, geen jeuk, geen pijn. Je mag er ook gewoon aanzitten. Maandag moet ik weer naar het consultatieburo, dus hopen dat er dan nog weer wat te zien is. En anders leg ik het wel uit.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, Eliana, Eretria, eva1969, Joesje, leanneXXnona, LiannePuthzy, Melanie_D, Nientsje, Pieneappel, Sica, silvericathy, SteffiiY, Suziiiie, xLauLaUx en 225 bezoekers