Al 3 weken alleen thuis en....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Al 3 weken alleen thuis en....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-04 20:20

begin het behoorlijk zat te worden. Niet het feit dat ik alleen ben, nee helemaaaaaaal niet vind het heerlijk! maar elke dag naar de winkel, boodschappen doen, koken opruimen... nee voorlopig voor mij nog maar niet op mezelf wonen.

Ik betrap mezelf steeds vaker op.. ik ga wel even een frietje halen....

Ow ik schil en snij wel even wat aardappeltjes, en gooi die in de frietuurpan.

Ik maak wel even een ommeletje....

meer mensen die daar last van hebben?

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 20:22

hah ik was ook 2weken alleen thuis, maar ik kan echt nie koken hoor! Knipoog

Dus at elke avond bij me opa en oma!! mooi makkelijk *LOL*

Caira
Berichten: 26055
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 20:23

whahahha ik zit precies met hetzelfe! Die van mij komen donderdag thuis en dat hele pokke huis moet nog opgeruimd, tuin nog gedaan, auto uitgezogen, duiven schoongemaakt, oven uitgezopt
ik werk 5 dagen per week en kom echt nergens aan toe!

Lenneke_
Berichten: 18614
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Garderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 20:27

Ik woon nog niet op mezelf (ben pas 16) maar volgende week gaan m'n ouders 2 weken op vakantie, voor het eerst zonder mij. Dus dan woon ik toch ook een beetje voor 2 weken op mezelf.
Maar ik ben nu ook heel veel alleen thuis (m'n ouders werken allebij, en heb geen broers of zussen) en dan merk ik ook wel dat ik eigelijk nooit een boterham eet 's middags. Altijd een eitje of een patatje...

Lenneke_
Berichten: 18614
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Garderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 20:28

Oh sorry, dacht dat je op je zelf woonde. Dat het daarover ging.

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-04 20:31

nee mijn ouders zijn al 3 weken op vakantie en komen volgende week woensdag weer thuis.


Gelukkig valt het huis bij mij nog wel mee. Alleen de keuken mag ik wel eens opruimen, maar dat is ook niet echt uide hand gelopen. Nee ik vind dat ik het nog best netjes heb gehouden hiero.

wennie

Berichten: 2760
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 20:33

Ik vind het heerlijk om alleen thuis te zijn.
Lekker koken wat ik lekker vind (mn ouders houden niet zo van rijstgerechten) en om een een of andere reden ben ik als ik alleen ben ook een stuk netter. ( En nee, dat komt niet omdat mn moeder normaal alles opruimt, die komt niet op mn kamer Knipoog )

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 20:36

Ik heb er geen last van, red me prima met koken *gelukkig* (wil over een tijdje gaan samen wonen) en boodschappen doen vind ik ook niet erg.

Wie het wel heeft is mijn vriend's broer maar die kan nog niet eens de was in de droger gooien, laat staan koken en dat van iemand boven de 20

Saskia008

Berichten: 1735
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: zuidlaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 20:43

ik vind het geweldig om alleen thuis te zijn. echt super!
geen iri ouders of zus om me heen....heerlijk!

en ik wil best opruimen. als het tenminste me eigen troep is... Haha!

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 20:49

Ik moet er niet meer aan denken om bij mn mams te wonen. Die verwacht dat ik alles achter mn kont opruim (zoals zij het zegt). Ik doe liever dingen op mn eigen manier en in mn eigen tempo.
Koken vind ik helemaal niet erg, alhoewel ik alleen eten niet gezellig vind.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 20:53

Mijn ouders wonen een groot deel van het jaar in het buitenland, dus ik zit vaak alleen thuis. Maar ik vind het ook niet erg. Ik kook lekker elke avond waar ik zin in heb en boodschappen doe ik eigenlijk maar 2 keer per week (lang leve de vriezer Haha!)
Ik eet altijd op de bank met de hond naast me. Hoezo schooien Schijnheilig.
Opruimen van mijn eigen troep vind ik ook geen probleem, als ik het maar opruim op t moment dat t mij uitkomt *LOL* .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 21:10

Ohw ik vind het heerlijk op mezelf. Moet er ook niet aan denken om weer thuis te wonen. Kan eten wat ik wil, wanneer ik wil, slapen wanneer ik wil, opruimen wanneer ik wil Haha!

MotherGoose

Berichten: 120
Geregistreerd: 04-06-04
Woonplaats: Fightertown USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 21:18

Hier nog eentje wiens ouders op vakantie zijn. Volgende week zondag (dus niet a.s.) komen ze weer terug. Om heel eerlijk te zijn mis ik ze als kiespijn. Heerlijk om zo alleen thuis te zitten en een beetje huisman te spelen Haha!. Lekker de dingen doen zoals je ze zelf wilt.

Maar om ff on topic te blijven ..... Shiloh, de eerste 2 keer dat m'n ouders op vakantie gingen kwam ik nooit verder dan pizza, opwarm lasagna (vieze bevroren klompen Boos!), frituur, McDonalds, Burger King, ..... noem ze maar op. Dat komt je gewoon de keel uit op een gegeven moment (tenminste, ik persoonlijk vond het niet lekker meer en wilde gezond). Dus kookboek erbij en gaan met die banaan. In het begin wilde het zooitje nog wel eens aanbranden (*snif snif* wat ruik ik ?) Haha! maar dat trekt zich vanzelf recht.