Het weer hier

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Het weer hier

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-04 18:54

Het lijkt wel of de hel hier is losgebroken!!!

Vandaag was het al bloedje heet. Maar omstreeks 18.00 uur zag je al zwarte wolken vanuit Zeeland komen en ter plekke over je heen drijven.

Het kwam echt letterlijk als donderslag bij heldere hemel:

Met die wolken ook een flinke windhoos en keihard regenen. Ik moetst nog naar huis via een dijk waarnaast bomen staan.

En dat was nie leuk Boos!

Door de warmte steeg de damp van het asfalt, waardoor je al niet veel kon zien. Het was zo donker dat je de koplampen aan moest hebben, PLUS dat er fijn takken op de weg lagen, zodat een elandproef er niets bij was...
MAAR gelukkig werd ik geholpen door bliksemflitsen die elke seconde wel te zien waren, zodat ik weer een beetje zicht had... (fijn ).

Dit weer trekt naar het oosten dus wees gewaarschuwd!!!!

Hoe is het weer bij jullie trouwens?? Haha!


Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48356
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 18:54

hier is het klöte.... maar het wordt alweer wat lichter... Haha!

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 18:58

Hier barst het nu net in volle gang los!
Zwarte lucht, en flinke buien met veel onweer.
Gelukkig zit ik lekker binnen en dat blijft ook zo Haha! !

Check http://www.vivalaveluwe.nl : onze Bed & Breakfast en Vakantiewoning op unieke locatie midden in het bos op de Veluwe! Veel wild rondom ons terrein, en volop wandel- en fietsmogelijkheden. Ook ideaal voor natuurfotografen! Open vanaf maart 2015 :).

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 19:02

Er zijn al een hoop weertopics, vandaar hier een slotje op Lachen

Het leven is een gebakje!


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amanda_T, Cerosa, Esther_r20, FCSA, JorineV, KarinW86, Laarvv, roosjenat, SemrushBot, Sewri, sinnekinne, zenith1977 en 189 bezoekers