paars=raar?? (nu met foto's :D )

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 23:28

Ziet er toch wel leuk uit.
Zou het misschien niet helpen om je vlechten in een staart te doen wanneer je moet werken? Of had je dat al gedaan?

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!


Krissis

Berichten: 4735
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-04 23:30

ja, dat was ik al van plan, maar voordat ik daar de kans voor kreeg had ik het commentaar al op m'n nek: doe dat in een staart, badmuts op en het is maar een kleurendisco

Normal is an illusion. What is normal for the spider is chaos for the fly.
Morticia Addams

Ashleey_

Berichten: 5752
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 23:32

hahahaha!! tsja.. dank je in ieder geval voor diej foto..Haha! enne.. vlecht vind ik ook altijd vet.. of 2 staarten n dan wat in elkaar frotten!!:D

Life is like a box of chocolates.. You never know what you're gonna get

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 23:33

Staat er wat in je contract over je "uiterlijk"?
Bij mij staat er namelijk in dat ik geen zichtbare piercings mag dragen, en gepaste kleding (geen minirokjes of buikloze shirtjes, maar ook geen mantelpakjes). Volgens mij staat er niets over haar, als ik me het goed kan herrineren.

Of misschien staat er wat in de huisregels?

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

Krissis

Berichten: 4735
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-04 23:42

nope, en dat vind ik zo krom... er is niks te vinden, en zoals ik zei: er loopt ook een neon-rose op de werkvloer rond te dansen, dies ook bliep-miep en die hoeft geen badmuts (gewoon een billig petje) op!
M'n collega's vinden het ook bull-oliebol, maarja...
En ik ben echt niet van plan om ze eruit te halen, heb ze pas sinds dinsdag. Het heeft 50 euries gekost voor het vlechten en 15 euries voor het haar... Vind ik toch veel geld voor 4 daagies lol ervan (terwijl het met gemak 6 tot 8 weken kan zijn)

Normal is an illusion. What is normal for the spider is chaos for the fly.
Morticia Addams

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 23:44

Dan kan je je werk duidelijk maken dat het jou nooit bekend gemaakt is dat het niet mocht, er staat niets in het contract of huisregels.

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

Krissis

Berichten: 4735
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-04 23:49

jep, helaas stonden ze daar vandaag niet voor open, misschien volgende week donderdag (dan ''mag'' ik weer)

Normal is an illusion. What is normal for the spider is chaos for the fly.
Morticia Addams

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 00:22

uhhh..... 2003 ????????

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 00:25

lageveld schreef:
uhhh..... 2003 ????????

Verward

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 00:33

nou, al die foto's staat een datum op in 2003 toch ?

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 00:35

Oh, haha, dat!
De digi zal wel verkeerd ingesteld zijn Haha!

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

pmarena

Berichten: 48033
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 08:39

Ik vind het er niet uitzien eerlijk gezegd Haha!

Maar als je het hele handeltje in een staart bindt dan zie ik het probleem niet hoor..... zo los is het maar een zooitje en kan ik me voorstellen dat iemand iets heeft van : whoooo-hooo Bloos!

Hihihi.

In een staart veastgebonden dan is het een stuk minder aanwezig en "storend" voor klanten. Ik denk dat dat de insteek is , te opvallend / apart qua kleding of uiterlijk wordt gewoon niet zo gewaardeerd.

Ik neem aan dat de neon-roze miep kort(er) haar heeft ?

Kan me voorstellen dat dat wat rustiger en frisser oogt dan deze lange vlechten-ravage (niet l*llig bedoelt hoor Lachen )

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 13:27

Ik vind het er leuk uitzien! maar op mijn werk(C1000) staat er in de algemene regels dat je je haren alleen in natuurlijke kleuren mag verven
rood, e dan dus echt knalrood, daar zijn ze al niet blij mee

donkerpaars/aubergine bij iemand met kort haar dat mocht wel, maar dat was een hele donkere kleur


mn zusje had dreads, rose paars blauw en de rest bruin, en die werd toen niet meer overdag ingepland, alleen nog tijdens de vulploeg(na sluitingstijd dus) mocht ze nog werken

er zijn best veel klanten, die dat er niet uit vinden zien. en de winkel daardoor een verkeerde uitstraling vinden krijgn
zichtbare piercings mag bij ons dus ook niet

t zijn vooral de wat oudere mensen, of streng(gelovige) mensen die er moeite mee hebben


alleen dat bij jullie iemand met rose haar wel mag en jouw haar niet, dat is vreemd!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ashleytjuhh, CupCakes_, kreekie, supervon78, YandexBot en 96 bezoekers