Terreur dreiging

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 14:32

Vanmorgen was op 't nieuws dat het m.n. om Europese doelen in Brussel en Den Haag ging...
Ik maak me er niet zo heel druk om, maar vanmorgen moest ik toch wel even denken aan mijn zusje die elke dag 2 x in de spits op het CS in Den Haag komt Scheve mond

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 15:01

Mag ik bij deze Avanti even terug naar school SCHOPPEN om dr even te laten leren dat deze terroristische groepering een extreme afsplitsing is wat echt niet betekent dat 'de hele islam' verdorven is?

BAH. Ik zal het je niet al te erg kwalijk nemen want ik hoor een hoop napraterij en onwetendheid in je woorden, maar zo'n opmerking maakt mij net zo kwaad als een moslim die roept dat de westerse wereld verdorven is. Kwaad moet je niet met kwaad bevechten.

En wbt de opmerkingen dat NL voorzitter van de EU is en zich zo iets 'op de hals haalt'; je wil toch verd*mme niet dat wij als klein schijtlandje ons terugtrekken en in een hoekje gaan zitten beven voor 'wat er eventueel gebeuren zal'? Zou lekker zijn, als de rest van de EU en Amerika dat ook zouden doen mocht je wel meteen de Burka aantrekken....

Laat de CIA en FBI en weetikwat voor organisaties die aan terreurbestrijding doen maar eens even wat harder werken om die criminelen op te pakken, ipv de media te informeren die mensen die naar een kermis gaan al bang maken....

coydog

Berichten: 4694
Geregistreerd: 19-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 15:04

Citaat:
Wanneer moet er gehandeld worden? Mag de put weer pas gedempt worden als het kalf verdronken is?

Enerzijds ga ik ook niet bang zitten wezen hoor, heb ik geen zin in. En ergens, wat gebeurt dat gebeurt.

MAar wat alerter zijn mag best. En als er enigszins iets voorkomen KAN worden, dan mag dat ook gebeuren. En feit is dat we bepaalde groeperingen hebben in dit land die zich erg tegen de westerse maatschappij afzetten. En daar wordt niets aan gedaan. En dat is toch wel fout.

Daarom zeg ik ook handelen als dat nodig is, maar niet verstijfd van angst niets zitten doen of als een idioot rondrennen en onzin uitkramen.
Maar niet vergeten dat je ook nog zelf plezier moet hebben in het leven, ellende komt misschien wel maar om daar dan in angst op te gaan zitten wachten
Hoe ik over de situatie in nederland denk durf ik bijna niet meer te zeggen,waarschijnlijk denk ik heel verkeerd.
Vooral sinds ik met deze groepen mensen dagelijks te maken heb.

ThePast03
Berichten: 49845
Geregistreerd: 01-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 15:07

Wat verwarrend dat er nu twee topics hierover zijn. Er was al een topic:
[AM] Aanwijzingen voor aanslagen in Nederland

Ik slaap niet minder door dit soort nieuwsberichten. Ik vind het wel goed dat er verhoogde waakzaamheid is en dat het gewoon bekend gemaakt wordt. Als ze niets bekend zouden maken en er komt wel een aanslag dan gaat iedereen schreeuwen dat ze hadden moeten waarschuwen.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 15:12

Laura schreef:
...Avanti even terug naar school SCHOPPEN om dr even te laten leren dat ...
"hey teacher leave them kids alone" -pink floyd

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 15:13

Lijkt me handiger om in het andere topic verder te gaan.