Na vele verzoeken

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 13:50

Bartvb je had niet hoeven te reageren hoor Boos!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 13:50

*met stomheid geslagen*

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 13:52

spreken is zilver, zwijgen is goud
we zijn weer terug bij af

doei doei

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 13:52

*bericht weggehaald, heb geen zin in waardeloze discussies met bartvb*

_________________
Quote marjolein:
"zeggeh jij moet zwart haar hebben. zie ik opeens een blond persoontje. nu klopt mijn hele beeld van jou niet (eigenlijk had je daarbij ook nog een puntmuts op maar dat zeg ik er maar nie bij) ."

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Mytens op 2001-11-02 12:54 ]</font>

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-01 13:54

Tja Bart het ging hier prima, totdat jij hier weer je mening kwam opdringen. ik hoop voor jou dat je tegen de tijd dat je afstudeert wel wat geleerd hebt, want met dit gedrag kom je in elke werkkring zeker in de problemen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 13:58

tsssssss wat een leuk topic !!!!!!!!!!!! allesinds zijn we zeer blij dat het clubje herenigd is he laura!! ik zeker!! we hadden elkaar gemist!!!! En bartvb heeft ook weer het laatste woord!! maar bart hadf niet moeten reageren net zoals jij, dit is een heus verwelkomingstopic voor de leukste puck!!! Anyway ik zal ook zwijgen zoals mytens en puck but we will be back ( stronger then ever!)
nu ga ik fijn zijgangen rijden en allemaal braaf blijven tegen elkaar en denk aan mij!!!!!!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 13:59

Haha, wie komt er in de problemen?

Maar waar dring ik mijn mening op? Verward
Ik baalde er alleen van dat ik weer afgeschilderd werd als boeman terwijl ik nog steeds niet snap wat ik dan zo gruwelijk fout heb gedaan. Kan redelijk slecht tegen beschuldigingen die niet eens een beetje waar zijn.

En dat 'hoop dat je er iets van geleerd' zinnetje had ik misschien beter niet kunnen plaatsen, had erover zitten twijfelen maar ik dacht 'oh, what the heck we zijn allemaal volwassen mensen ze zien het vast wel in perspectief'.. Enige dat ik daarmee bedoelde is dat ik dat gedoe van de vorige keer niet NOG een keer mee wil maken. Hoopte dus dat we herhaling konden voorkomen dit keer, dat was alles dat ik er mee wilde zeggen, had ik misschien wat duidelijker in kunnen zijn..

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-01 14:00

talk to my hand, because it won 't talk back!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 14:01

talk to the feet because the hand also wont listen

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41662
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 14:02

Ik snap dit dus niet Verward

Ik hoef maar iets te zeggen en meteen voelen bepaalde personen zich gruwelijk aangevallen.. Volgensmij maakt het weinig verschil of ik nou een reactie plaats in bepaalde topic of dat ik een geweer tegen iemands hoofd aan zet. En een normale volwassen discussie lijkt ook al niet te kunnen.

Nou ja, whatever. Jouw feestje..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 14:04

dit is eezn verwelkominstopic! geen topic om de heilige sintepieter uit te hangen! open anders een preektopic o-)

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 14:04

Hoor ik daar een vuilnisbak klepperen???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 14:04

*negeert verder alle prutsmuts onder het motto "wil je gelijk hebben of gelukkig zijn?" *

Heeeeee Puck je bent er weer vanuit het Appeltjes en Perenland! Rot dat het nog niet beter gaat met je pootje joh, wat zul je het rijden missen..... Gelukkig kun je nog tikken, dus eh.... weer gewoon lekker Bokken! Leuk dat je er weer bent! (wel blijven hoor)

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 15:04

Iedereen kan maar beter Lips are sealed want er zitten hier wel veel kinderachtige figuren,zelf van de personen van wie ik het niet verwachte,daar kan ik wel van Misselijk voor iedereen een tip Lips are sealed houden en ga er niet steeds weer op in,

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 15:07

Sundancer Gaaaap Gaaaap

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 15:09

same here mytens !!!!! volgens mij heeft sndancer als haarstijl en kringetje haar en de rest afgeschoren en een habijt aan als je hem soms bezig hoort

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 15:11

donder op stelletje kinderen,pieterjan jij was toch 16? gedraag je dan he ik probeer gewoon dat jullie het laten rusten

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 15:12

haha kinderen? ik had je moeder kunnen zijn (ben ik gelukkig niet). Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 15:13

het topic was helemaal gedaan, waarom kom jij je dan bemoeien?

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 15:13

Mytens was je toen 4 jaar??
vaag hoor maar ik bemoei me er niet meer mee want jullie verpesten gewoon bokt hiermee Slapen

PUCK

Berichten: 2698
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Betuwe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-01 15:15

en wat doe je nu dan zelf? sundancer, wat gij niet wil dat u geschied doe dat ook een ander niet.

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 15:16

Houdie Folks!!!

Ik heb zo'n beetje alle voorgaande discussies gemist (gelukkig maar geloof ik), maar kunnen jullie wat er is gebeurd niet laten rusten? Het maakt mij niet uit hoor, maar ik vind het zo jammer dat het weer fout dreigt te gaan. Zoals ik het jammer vind dat iemand hier zich niet meer welkom voelt of zelfs weg wordt gestuurd?
Negeer banketstaaflige opmerkingen, zand erover en ga opnieuw beginnen, het is hier immers reuze gezellig en een paar etterbakken moet je je lol niet laten verpesten. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 15:16

Mytens is men beste boktvriendinnetje en samen zijn we 36 jaar dus heel volwassen o-)

evelien

Berichten: 360
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 15:17

Gezellig hoor!! hoe jullie zo met elkaar omgaan. Wees volwassen, of gedraag je in iedergeval volwassen.

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-01 15:19

ga leuk met elkaar om negeer elkaar als je elkaar niet ligt.
Tip voor Sunnyboy en de rest