Ik zie het helemaal niet meer zitten!! (zieke kat)

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Esther_1985

Berichten: 1117
Geregistreerd: 22-04-04

Ik zie het helemaal niet meer zitten!! (zieke kat)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-04 13:05

naar aanleiding van: [VvdD] Zit onwijs te stressen..

Ik zie het dus echt niet meer zitten! doe niks anders dan Huilen
Dat tentamen van morgen is ook de moeite niet om te gaan, ik kan me niet concentreren (ze zijn ook nog eens de hele flat aan het verbouwen) en ik krijg er echt helemaal niets in..
Straks de dierenarts bellen maar ik vrees het ergste.. Ik wil mijn hummeltje niet kwijt!!!
Sorry maar ik moest het even kwijt. Ben helemaal alleen thuis (met de katten) en kan bij niemand 'uithuilen'. Mijn vriend is aan het werk en die heb ik even gebeld maar hij heeft het mega druk.. Dus ik zit hier thuis, in mijn eentje, met mijn verdriet.....

[Edit Apple: titel verduidelijkt]

Er is geen geheim zo diep, als dat tussen een ruiter en zijn paard.


RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 13:09

Jeetje meid, het zit je niet mee..
Probeer toch wel wat te leren zodat de tentamen wel lukt en dan kun je je aandacht richten op je katje.. Ik hoop dat het niks ergs is..

Sterkte Ach gut

Esther_1985

Berichten: 1117
Geregistreerd: 22-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-04 13:11

nou leren is niet echt mogelijk in deze herrie hier, ze zijn beton reparaties aan het uitvoeren aan de flat. Dat dreunt enorm door, continu geboor, en gedril, vreselijk...

Er is geen geheim zo diep, als dat tussen een ruiter en zijn paard.

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 13:13

Oordopjes erin en dan leren.. Ik weet niet hoe belangrijk de tentamen is, als het niet belangrijk is laat je hem toch maar zitten, maar is het belangrijk gewoon proberen te leren.. half uurtje en dan rust en dan weer een half uurtje.. Succes!

Esther_1985

Berichten: 1117
Geregistreerd: 22-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-04 13:17

bedankt. Net al mijn moed bij elkaar geschraapt om de DA te bellen, voor de uitslag vh bloedonderzoek, moet ik om tien voor drie even terug bellen, ze waren nu met afspraken bezig en hadden hun mail/fax nog niet bekeken. Nog langer in spanning dus...

Er is geen geheim zo diep, als dat tussen een ruiter en zijn paard.

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 13:24

Ik hoop echt voor je dat het een positief nieuws is!!

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 13:29

Ik hoop ook voor je dat het goed nieuws is, wat betreft je kat..
Positief blijven Knipoog
En het leren lukt je ook wel, gewoon af en toe even 20 minuutjes leren, dan weer even rust, dan weer even leren etc.
Voor de herrie kan je indd oordopjes gebruiken..
Zet hem op he Lachen

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 14:46

He bah, dat is niet leuk... ik zit heel hard te duimen dat je beter nieuws krijgt dan ik toen mijn kattenmonstertje ziek was. Ik hoop dat je je lieve hummeltje nog heel veel jaren bij je mag hebben. Probeer je leerstof gewoon even te lezen ipv te 'stampen', er blijft vast wel wat hangen.

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 15:40

Hoe is de uitslag van je kat uitgevallen? Ik hoop dat het nog een beetje meevalt.
Ik zou wel proberen iets voor je tentamen te doen. 't Zou knullig zijn als je die nog weer over zou moeten doen. Idd morgen niet thuisblijven hoor! Wie weet heeft de leraar het tentamen erg makkelijk gemaakt. Of vraagt ie alleen dingen die jij net weet. Kan toch?

Esther_1985

Berichten: 1117
Geregistreerd: 22-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-04 15:53

ik heb nog steeds geen uitslag, misschien vanavond anders pas morgen

Er is geen geheim zo diep, als dat tussen een ruiter en zijn paard.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 15:58

Grrrr, wel vervelend dat ze je zo in spanning laten zitten... als het voor hun slechts een kwestie van even naar de fax/mail kijken is, dan vind ik dat ze dat best even tussendoor of naderhand kunnen doen. Ik hoop dat je niet tot morgen hoeft te wachten! Wachten is zo zenuwslopend...

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 16:14

Maar het is natuurlijk niet alleen de fax bekijken of wat dan ook voor de uitslag, ik neem aan dat de dierenarts je persoonlijk (al is het dan via de telefoon) wil spreken om de uitslag (in medische termen) voor je te vertalen met wat je daarbij kunt doen, behandelingen, verloop, medicijnen en die dingen erbij te vermelden.

Ik had laatst hetzelfde, mijn hondje had een biopt gehad vrijdags, moest maandags of dinsdags bellen voor de uitslag, blijkt dat de assistente het verkeerd had doorgegeven, uitslag was pas aan het einde van de week er.
Had al een weekeind in de zenuwen gezeten, had gehoopt dan eindelijk de uitslag te krijgen, moest ik nog langer wachten.
Einde vd week langs praktijk gereden, uitslag was binnen kon de assistente me vertellen, maar da had ff geen tijd om mij dat persoonlijk te vertellen.
Dus savonds gebeld, was da juist weer druk op dat moment.
Heeft later terug gebeld en toen kreeg ik dus pas de uitslag te horen en meteen wat er aan gedaan kon worden, wat het verloop zou zijn en die dingen.

Ik zou gewoon tegen de avond, voor het spreekuur even bellen en vragen of de da tijd heeft om jou de uitslag te vermelden van de tests van jouw kat, of anders die dag nog wil terug bellen als ze wel tijd heeft (waarschijnlijk krijg je een assistente eraan en die mag de uitslag meestal niet doorgeven).

Iig veel sterkte en ik hoop met je mee voor een goede uitslag!

*Na regen, komt zonneschijn... zegt men*

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 17:53

Heb je de uitslag al??
Ik hoop voor je dat het niks ergs is .....
Veel sterkte en geef je katje een lekkere knuffel van me

guccio

Berichten: 2105
Geregistreerd: 18-02-04
Woonplaats: in 't zeeuwse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 18:46

ik hoop voor je dat het goed komt met je kat en dat je daardoor je nog ff kan concentreren voor je tentamen morgen!!

♥♥♥♥♥ guccio @ [IM] Dag mijn allerliefste Guuc ♥♥♥♥♥
The best move is to follow your heart

ChristaV
Berichten: 470
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Moerkapelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 23:25

Ik hoop dat je de uitslag snel te horen krijgt. Niets is erger dan in onzekerheid zitten. En wat betreft het tentame is alles al gezegd maar toch succes gewenst.

Heel veel sterkte enne kop op he!!

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 10:24

ahh wat vervelend zeg! Heb je inmiddels de uitslag al gekregen?? Hoop voor je dat het goed nieuws is.. Ach gut

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

Esther_1985

Berichten: 1117
Geregistreerd: 22-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-04 10:38

de uitslag heb ik inmiddels. Het is geen slecht maar ook geen goed nieuws. FIV, FeLV zijn negatief en FIP (op dit moment, moeilijk te bepalen ziekte) ook. Dus eigenlijk zijn we weer terug bij af, we weten niks. Morgen weer terug naar DA (we kunnen onderhand een abonnement afsluiten). Hij gaat smokey nog een keer onderzoeken, waarschijnlijk het verhaal aan een internist (ofzoiets) uit amsterdam voorleggen en dan zal het hoogstwaarschijnlijk wel op een verwijzing naar Amsterdam uitdraaien... Scheve mond

Er is geen geheim zo diep, als dat tussen een ruiter en zijn paard.

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 10:56

Jeetje echt heel erg vervelend.. Ik blijf duimen dat het niks ergs is!! Ach gut

ChristaV
Berichten: 470
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Moerkapelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 17:27

MoonChloe schreef:
Jeetje echt heel erg vervelend.. Ik blijf duimen dat het niks ergs is!! Ach gut


Boos! Verdrietig Echt heel vervelend. Ik hoop dat ze snel een goede diagnose kunnen stellen.

Sterkte!! Ach gut

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 21:12

Ow balen zeg, nou weet je nog niet veel... Succes hoor!! Veel sterkte en ook duim voor jou en je kat dat t niks ernstigs is en ze nog velen jaren bij jou mag slijten!!

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 14:42

Gelukkig dat het geen FIV/FIP of FelV is. Nu maar hopen dat de internist in A'dam wat weet. Wat voor klachten heeft je kat?
Hoe is je tentamen eigenlijk gegaan?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Hinneke, Chinas, Eefje_Sammy, Freekieee, Goldwynn, JoT, Kimberley_, Lalidan, leonie1988, PetalBot, sinnekinne, stella92, VuurVleugels, xKatinkii en 57 bezoekers