"geliefde" heeft pfeiffer...ik ook?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Margarita_

Berichten: 2333
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 17:50

ik zou me niet zo heel druk maken.
ik heb het vorig jaar ook gehad, kreeg zere keel. Me klieren gingen helemaal opzetten dus ik naar de dokter.
Die dacht meteen aan pfeiffer. Dus ik bloedprikken, en toen om de uitslag, en het bleek pfeiffer te zijn.
Het advies van mijn dokter deze week op tijd te bed!! (de uitslag was op een donderdag)
Maar het was draverij weekend (HET feest van het jaar bij ons) dus vanaf vrijdag is het dan elke avond een een uurtje of 4.. En dat duurde tot maandag, en toen ging ik meteen op intro week, waar het elke avond 5/6 uur werd. dus je raad het al van dat op tijd naar bed is weinig terecht gekomen. En uiteindelijk heb ik helemaal nergens last van gehad.. Lachen
Maar ik weet ook wel dat sommige er behoorlijk ziek van kunnen worden.. Maar ik zou niet meteen het ergste denken.. Ach gut

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 19:36

Het hangt echt van persoon tot persoon af of je ziek wordt van Pfeiffer of niet... De ene heeft het zonder ie het weet en de andere is doodziek...

En moest je Pfeiffer hebben is de enige remedie: uitzieken... Want medicatie is er niet tegen Pfeiffer.