Zucht.. zal wel nooit mooie krullen krijgen :(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margo

Berichten: 1636
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: Soest

Zucht.. zal wel nooit mooie krullen krijgen :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-04 21:46


Heb zelf echt heel steil en dik haar maar zou zo graag mooie krullen willen voor even..... Verdrietig
Heb net weer wat geprobeerd wat in de fancy stond (lees m eigenlijk nooit maar zag t toevallig) maar echt mooie krullen zou ik t niet noemen terwijl t er op t plaatje zo mooi uitziet... Verdrietig
Heb ook al een keer echt permanent laten zetten maar dat was helemaal uitgezakt zag er dus ook niet uit.... Arme ik....

iemand nog tips? of blijf ik de eeuwige steile?

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 22:12

Nou, je kan elke ochtend even snel krulspelden indraaien Lachen
maar dat is ook niet echt stevig.
Ik wou eerst ook krullen, heb permanent genomen en giga veel spijt van gehad Tong uitsteken

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 22:14

hmm kan ik je ook niet echt aan helpen.. Ik hoef maar een vlecht een paar uur in te hebben en ik heb al megaveel krullen.. Mijn haar krult vrij snel, heb gelukkig makkelijk haar..
Als je naar een goede kapper gaat kunnen die geen goed advies geven??

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 22:18

Ik heb krullen van mezelf en ben er ook best wel blij mee. Het valt meestal wel goed. Ik heb dus nooit hoeven expirimenteren om ze te krijgen. Vriendinnen van me wel maar van permanenten knapte hun haar zeker niet op. T werd fluizig en droog.
1 vriendin van mij heeft zo'n 'verwarmd'carmenset en dat werkt best goed maar dat moet je dan vaak doen.

Hanneke_S

Berichten: 1162
Geregistreerd: 11-12-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 22:22

ik deel je wens Haha! Mijn haar is zo steil, dat er echt nergens een poging tot een bocht in mijn haar te vinden is, of het komt door haarspul, wat er na een uurtje ook weer uit is. Jammer genoeg heb ik juist dun haar.... Scheve mond Maar ja... iig. geen last van kroeshaar Tong uitsteken

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 22:37

Ik heb ook dik, stijl haar. Kansloos gewoon om daar krullen in de krijgen. Wel eens met tangen in de weer geweest, aan de ene kant klaar, was het aan de andere kant alweer uitgezakt. Terwijl het bij een vriendin wel heel de dag bleef zitten.
Wel eens 2 dagen met 66 vlechtjes rondgelopen, tig keer nat gepakt, mouse er in, enz. Binnen een paar uur waren alle krulletjes er al weer uit.
Ik heb de moed maar opgegeven Scheve mond

Paradise

Berichten: 1936
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 22:47

ruilen?? Schijnheilig
Ik wil het juist steil maar dat lukt niet met mijn haar Boos! Heb gewoon te veel krullen Verdrietig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 22:50

Een mild permanent bij een goede kapper is prima! Ik ga morgen weer, heb ook van dat fluthaar van mezelf.

Margo

Berichten: 1636
Geregistreerd: 05-07-04
Woonplaats: Soest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-04 10:19

Mijn haar is zo zwaar dat permanent er alleen maar uitzakt... Scheve mond Ziet er helemnaal niet uit heb je van die uitgezakte krulen...

BloemBloem

Berichten: 16583
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 10:26

Papilotten is misschien een uitkomst.
Scheur gewoon een oud laken aan flarden (in banen)
verdeel je haar in plukken en vlecht deze, daarna draai je de papilotten erin. Je moet dan de banen om het haar heen draaien. Nachtje slapen ....... en als het goed is heb je dan krullen. Wat bij mij goed helpt is als ik de papilotten eruit hebt gehaald flink kammen, dan hoofd naar voren en er goed en vooral veel haarlak inspuiten Haha!
Succes!

Flutterby

Berichten: 8126
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Etten-Leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 10:31

*meld zich*
Ik heb veel, dun enorm stijl haar.
Ik ga iedere avond douchen, handdoekje op mjn kussen en zo slapen. Niet borstelen ofzo, en dan heb ik 's ochtends een klein beetje slag erin zitten.[en dan wel vluchtig borstelen] Aan de onderkant vol met haarspray spuiten ( Verdrietig ) en dan houd het een paar uurtjes..
Ik heb een keer echte krullen gehad, ze bleven ok 3 dagen zitten *yes*
Vraag me neit hoe het komt, maar hte is binenn een half uur al helemaal eruit nu..

Erg he, stijl haar ?

Skipper

Berichten: 2111
Geregistreerd: 28-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 10:37

Tja het zal toch wel zo blijven degenen die stijl haar hebben willen krullen en andersom.
Maar ik heb idd ook van de steile haar, wordt er gek van, is geen volume in te krijgen (ja voor 15 min) maar krullen denk ik geeneens meer aan. En de keer dat ik het ooit heb laten permanenten leek het meer op watergolf dan krullen. Dus ben ik blij dat steil haar het laatste jaar in is en iedereen het laat straigthen (en ze aan mij vragen goh hoe krijg je het zo mooi steil: uhmmm, kammen??)