camera reperatie net zo duur als camera?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

camera reperatie net zo duur als camera?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-04 21:39

Dit is mij toch mooi! we hebben 2 maanden geleden bij een zekere groothandel een digitale foto camera gekocht. inclusief garantiebewijs denk je dan.
Na 2 maanden zegt het schermpje ineens "pats" om duistere reden (is NIET gevallen!!) dus wij sturen hem op om te laten maken, valt immers onder de garantie,zou je zeggen.

Kregen we vandaag een brief, of wij even 179 euro wilden overmaken om het schermpje te laten maken? (camera kostte 189 euro!!)
Zo niet, dan moesten we de nakijkosten van 40 euro betalen, en kregen we onze kapotte camera terug.

Pardon? wij bellen, nee hoor, dat filliaal kan niet opgebeld worden, we moeten maar gewoon betalen. (zeikstralen!!)
Dus nu hebben we mijn vader erachteraan gezet, want dit kan natuurlijk niet! zouden we bijna hetzelfde bedrag moeten betalen om een scherm te laten repareren die zomaar kapot ging, terwijl je voor 10 euro extra een nieuwe hebt!! waar oh waar is hier de garantie??

ChristaV
Berichten: 470
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Moerkapelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 00:13

Dit is inderdaad belachelijk Stoom uit je oren . Waardeloos dat ze je dat gewoon kunnen flikken!!! Ik hoop voor je dat je vader iets kan regelen want 179,00 euro is toch wel een hoop geld voor iets wat normaal gesproken onder de garantie hoort te vallen.