Erg irritante pijn in been?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Supertje

Berichten: 7090
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Hoekse waard

Erg irritante pijn in been?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-04 01:14

Ik kan er gewoon niet van slapen, zo'n pijn doet mijn rechterbeen op dit moment.... Een hele zeurende, drukkende en kloppende pijn....
Mijn been is nu ook dik en rood/blauw aan het worden, van net onder mijn knie tot een stuk boven mijn enkel. Ik zit er al met coolpacks op, helpt geen flikker....
Ik heb een nieuwe baan, waarbij ik de hele dag moet staan van 8.30 tot 18.00, en ik ben gewend op mijn kont te zitten Tong uitsteken
Ik verga nu ook van de pijn, echt zowat niet uit te houden Verdrietig .

Iemand dit al eens meegemaakt, of iemand die een idee heeft wat dit zou kunnen zijn?

Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 08:28

Ik wil je niet ongerust maken,maar mijn hernia been voelt ook zo als ik er weer flink last van heb,ik zou er toch niet te lang mee blijven lopen en ff naar een dokter gaan

Boomerang
Berichten: 1506
Geregistreerd: 03-06-03
Woonplaats: Onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 09:52

Ik zou even naar de huisarts gaan, dit klinkt als een Trombose been!! Vermoeide benen worden niet blauw en worden alleen stijf, waarbij de voeten het meest 'pijn' doen.

Het lijkt wel met blauw worden en kloppingen dat er iets wordt afgesloten, echt naar laten kijken hoor!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 09:54

Boomerang schreef:
Ik zou even naar de huisarts gaan, dit klinkt als een Trombose been!! Vermoeide benen worden niet blauw en worden alleen stijf, waarbij de voeten het meest 'pijn' doen.

Het lijkt wel met blauw worden en kloppingen dat er iets wordt afgesloten, echt naar laten kijken hoor!


daar dacht ik ook meteen aan !