zelfbruiner

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Emaartje
Berichten: 5832
Geregistreerd: 08-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-04 16:19

ja vind ik dus ook,zie wel resultaat maar ook een paar vlekjes echt een goude tint heb ik gekregen..en de handen heb ik gewaseen met zeep maar is ook bruin geworden

Rataplie
Berichten: 147
Geregistreerd: 01-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 18:01

Iemand ervaring met een zonnecrème die het bruinen versnelt? Geeft dat ook vlekken?

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 19:55

nou dat heb ik naturlijk weer.. ik heb echt spierwitten benen dus naar aanleiding van dit toppic ga ik vol goede moed naar de winkel en heb een zefbruinende spray van nivea gekocht.
Gedouched..
opgesprayd.. en eff goed uitgesmeerd..

maar wanner wordt ik nou bruin??? Ik zie niks (nu een uurtje later)

Chichika

Berichten: 712
Geregistreerd: 12-08-03
Woonplaats: gem. Menterwolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 02:32

de beste is van Lancome

jen

Berichten: 3212
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 11:00

Ik heb nou al 3 x die van garnier (ambre solaire no trace bronzer) gebruikt en het is gewoon troep of ik doe iets verkeerd. Alles zit vol vlekken en strepen. Ik ga het nog 1x proberen (als de vlekken die ik nou heb wegzijn Haha!) en als het dan weer verkeerd gaat gaat dat flesje regelrecht de kliko in.

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 16:17

nou jongens ik moet zeggen: Die van Nivea is eigenlijk best goed vanochtend werdf ik wakker met mooi licht getinte beentjes. beetje vlekerig op mijn voet maar da's mijn eigenschild niet zo goed gesmeerd. Die spuitbus is wel ideaal.
ruikt lekker ook en ik kon vandaag zonder melkfelssen mijn korte broekkie aan.. Toch best goed. ik durf er alleen niet mijn buik enzo mee te doen.