Wie kan mij vertellen hoe lang dit rijden is?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tristan2000
Berichten: 197
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Leek

Wie kan mij vertellen hoe lang dit rijden is?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-04 08:42

Hallo allemaal!

Mijn vriend en ik gaan a.s zondag 2 paarden bekijken helemaal in het zuiden van het land, en wij komen helemaal vanuit het Noorden.
Nou moeten wij rond 12.00 u. in Waalre (vlakbij Eindhoven) zijn en laat staan dat we daar om 13.30 u. ongeveer weer wegrijden, hoe laat zouden we dan in Urmond (vlakbij Maastricht) kunnen zijn?

Kan iemand mij verder nog met de vraag helpen wat de gemiddelde tijd is om een paard te bekijken. Ik bedoel daarmee dus hoe lang zo'n bezoekje gemiddeld meestal duurt.
Nou begrijp ik heel goed dat dat per adres en per bezoek weer heel erg kan verschillen, maar misschien dat iemand mij een idee kan geven ivm. de tweede afspraak die we zondag nog hebben, in Urmond dus..

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Alvast heel erg bedankt.

Groetjes Marianne Lachen
Laatst bijgewerkt door Tristan2000 op 14-07-04 08:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Beter een lief paard dan een verre vriend!


Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 08:44

Kijk eens op startpagina.nl en dan bij de routeplanner, kan je jou straat invullen en de straat waar je heen moet, dan zegt hij hoelang het rijden is Lachen

22 Januari verwachten we ons kleintje

Tristan2000
Berichten: 197
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-04 08:45

Ja maar dat is het punt nou juist, ik heb nog geen adresgegevens. Die krijg ik nog, maar ik wil het graag nu alvast even bekijken hoe lang het rijden is.

Groetjes Marianne

Beter een lief paard dan een verre vriend!

Baytje
Berichten: 405
Geregistreerd: 07-08-02
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 08:46

voor reistijden kan je altijd kijken op anwb.nl, daar kan je op de routeplanner kijken wat de beste route is en hoe lang t rijden is.
voor het bezichtigen van een paard verschilt het natuurlijk zoals je zelf al zegt, maar ik zou zeker minimaal anderhalf uur ervoor uittrekken, zeker als je zelf nog gaat rijden ook. en als je tijd over hebt dan drink je toch een bakkie onderweg? Lachen succes zondag!

sjalalala....twiedeliediedie!

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 08:46


Rene
Berichten: 266
Geregistreerd: 06-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 08:50

Ik wilde net zeggen dat je naar anwb kunt surfen. Zo printen wij ook altijd de route uit.
En je kunt ook alleen de plaatsnamen even invullen. (dan kiest hij wel een willekeurige straat maar heb je wel ongeveer een idee)

Maar aangezien ik vlakbij Urmond woon zal ik je alvast verklappen dat het c.a 45 minuten rijden is. Knipoog

Tristan2000
Berichten: 197
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-04 08:56

Super! Bedankt. Dan weet ik voldoende. OK dan!

Groetjes Marianne:)

Beter een lief paard dan een verre vriend!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 08:59

Over de tijd, idd, via routeplanner, straat hoef je niet in te geven.

Het kijken naar een paard, als je dit al vaker hebt gedaan en je weet wat je zoekt, kun je het soms zelf in een oogwenk zien Knipoog .

Er zijn meerdere topics geweest waar op te letten bij de koop van een paard. Als je in eerste instantie geinteresseerd bent en je hebt de tijd, rijd het paard ook zelf en laat hem niet alleen voorrijden.

Ik heb ooit naar een merrie gekeken die matig gereden werd, maar vond dat niet zo belangrijk. Totdat ik de volgende keer er zelf op ging en er veel te lang over deed om er af te kunnen komen. Scheve mond Voelde mij 10 jaren ouder en was een hartverzakking nabij. Beest was zo maf als een deur. Bloed mooi beest, fantastische papieren. Dus als ik op het praatje en het uiterlijk dit dier had gekocht, was ik de eerste de beste keer verongelukt.



Succes.

Tristan2000
Berichten: 197
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-04 09:23

russel schreef:
Over de tijd, idd, via routeplanner, straat hoef je niet in te geven.

Het kijken naar een paard, als je dit al vaker hebt gedaan en je weet wat je zoekt, kun je het soms zelf in een oogwenk zien Knipoog .

Er zijn meerdere topics geweest waar op te letten bij de koop van een paard. Als je in eerste instantie geinteresseerd bent en je hebt de tijd, rijd het paard ook zelf en laat hem niet alleen voorrijden.

Ik heb ooit naar een merrie gekeken die matig gereden werd, maar vond dat niet zo belangrijk. Totdat ik de volgende keer er zelf op ging en er veel te lang over deed om er af te kunnen komen. Scheve mond Voelde mij 10 jaren ouder en was een hartverzakking nabij. Beest was zo maf als een deur. Bloed mooi beest, fantastische papieren. Dus als ik op het praatje en het uiterlijk dit dier had gekocht, was ik de eerste de beste keer verongelukt.



Succes.


Bedankt voor je mega goede tip!
Ik ben ook inderdaad van plan om er zelf ook op te rijden.

Groetjes Marianne

Beter een lief paard dan een verre vriend!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amparo, BingBot, Clmr, Colaaa, Dancyy, Desire__, eva1969, GrapeshotBot, Hootje, IASCrawler, Jade91, katinker, minouesmee, Polarize, Stephaniiee_, Yipee en 45 bezoekers