me vergist in bokt

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 15:23

ik ga ook met joyce en samsntha mee

tuurlijk is het vreselijk, maar tis niet een probleem waar bokkers je mee kunnen helpen
steun vinden doe je altijd op bokt, maar idd niet binnen 1.5 uur...
dus dit topic vind ik een reden om op je andere topic al niet meer te reageren. en das niet banketstaaf bedoelt, maar je doet al meteen of op bokt gevoelloze mensen zitten, dat is helemaal niet zo!!!
maar geef ze voor je zo'n smoel opentrekt eerst even de kans aan de bokkers om te reageren Scheve mond


Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 15:24

Citaat:
Je vraagt nu echt om aandacht.


Dit vind ik toch best wel kort door de bocht...

Ze begreep gewoon ff niet waarom er op een topic over deo's meer werd gereageerd dan op haar bericht.

Het is ook wel aardig duidelijk geworden waarom dat zo is.

Je kunt dan zeggen dat ze om aandacht vraagt, maar je kan natuurlijk ook bedenken dat we allemaal wel eens een fout maken en aangezien ze best wel aangeslagen is door de ziekte van haar katje vind ik niet dat je het meteen op aandacht-trekkerij hoeft te gooien.

Hopelijk ziet ze nu in dat een goede topic naam al een verschil van dag en nacht kan zijn....

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 15:30

Ik denk dat we nu ook niet allemaal over haar heen moeten vallen. Hebben we niet allemaal wel 's in een emotionele bui een kattige opmerking geplaatst? Waar we zelfs mss later wel spijt van hadden toen alles weer rustig was? I know I have!

Hierdoor wordt ze alleen maar verder de grond in getrapt en dat lijkt me nou ook weer niet nodig. Ik denk dat de opbouwende kritiek nu wel is aangekomen.....

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 15:43

Ik ga helemaal met Corssmonster mee. Je kunt niet verwachten dat je topic binnen anderhalf uur overstroomd wordt met medeleven berichtjes.
Sterkte met je katje verder.

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 15:51

Er zijn mensen die gewoon werken of studeren... Schijnheilig

Als ik op mijn werk ff snel Bokt lees, dan lees ik de topics bij waar ik al op gereageerd heb (bv het door jou aangehaalde deo-topic). Nieuwe topics lees ik later op de dag wel, als ik thuis ben en de tijd ervoor heb.

Beetje (erg) overdreven om dit topic te openen

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Esther_1985

Berichten: 1117
Geregistreerd: 22-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-04 15:56

Esther19 schreef:
ik krijg hier al meer reacties op dan op mijn andere topic Haha!
Ach laat maar ik begrijp best dat je voornamelijk naar topics van bekende kijkt. Maar ik zit hier nogal moederziel alleen met een hoopje zieke kat en ik hoopte op een beetje medeleven of op iemand die me een beetje hoop kon geven voor mijn mannetje.

voor iedereen die dit topic verder nog leest, je hoeft er niet op te reageren, mensen reageren dus nu eenmaal sneller bij bekenden.


en verder wil ik even kwijt dat wanneer je je heel erg verdrietig voelt en het idee hebt dat je er (bijna) helemaal alleen voor staat en niemand hebt om bij uit te huilen, dat je dan wel eens iets in een opwelling neer zet. Om je af te reageren als het ware.

ik denk dat er nu wel vaak genoeg is neergezet dat je het niet met me eens bent, dus een reactie plaatsen lijkt me verder overbodig.

Er is geen geheim zo diep, als dat tussen een ruiter en zijn paard.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 15:58

Esther19 schreef:
en verder wil ik even kwijt dat wanneer je je heel erg verdrietig voelt en het idee hebt dat je er (bijna) helemaal alleen voor staat en niemand hebt om bij uit te huilen, dat je dan wel eens iets in een opwelling neer zet. Om je af te reageren als het ware.


Maar daar is ook helemaal niets mis mee. Dat doen er wel meer. En op dat moment heb je je hart gelucht en ben je het kwijt. Maar ga dan niet piepen dat er niemand op reageert. En als er iemand te laat reageert (in jouw ogen dan) ook niet zeggen dat het nu niet meer hoeft. Ik denk dat daar nog de meeste mensen over vallen. Ik iig wel.

Je suis Charlie.

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 15:59

Maarre, ff voor de mensen die het wel intereseert (mede dankzij de nieuwe topic naam) Haha!

Heb je al uitslag gehad? Je mocht toch bellen rond 3 uur?

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 16:01

Lekker offtopic... Daar is een ander topic voor bestemd Lips are sealed

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 16:02

Ik heb nu beide topics gelezen.

En aan de ene kant snap ik het wel, je voelt je depri, plaatst een topic hierover op bokt, en bijna niemand reageert.
En daar had je juist behoefte aan.
Maar dat krijg je dus niet, iig niet wat je verwacht/gehoopt had.
Dan zie jij een topic waarin wel veel gereageerd wordt, een voor jouw onzinnig topic vergeleken bij de jouwe voor jou.
Een topic waarvan het onderwerp op het moment bij jou niet aan de orde is, omdat jij andere dingen aan je hoofd hebt op het moment.
En denkt bij jezelf, waarom dat topic wel, en de mijne niet.
En om daarover je gal te spugen (nouja, groot woord, maar jullie snappen het denk ik wel) open je dit topic.

Ene kant om aandacht, je topic onder de aandacht te brengen, andere kant om je onbegrip te verwoorden.
Maar je kan Bokkers niet verplichten om je topic te lezen en/of erop te reageren.
En daarbij, als dat wel kon, komen er waarschijnlijk reacties uit waar je toch niet op zit te wachten omdat het 'verplicht' is.

*Na regen, komt zonneschijn... zegt men*

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 16:06

Pervinco"]
Als ik op mijn werk ff snel Bokt lees, dan lees ik de topics bij waar ik al op gereageerd heb (bv het door jou aangehaalde deo-topic).
[/quote]

[quote="Pervinco schreef:
Lekker offtopic... Daar is een ander topic voor bestemd


Jij leest toch ook alleen de topic die je al geopend heb??? Lips are sealed Haha!

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 16:57

Ik heb dat topic gelezen, maar niet gereageerd omdat ik geen tijd had om het voorafgaande topic en het daar weer aan voorafgaande topic te lezen. Vind het behoorlijk knullig dat er daar na 3 uur mensen vragen wat de da zei, ze niet reageerd en wel hier in een onzinnig topic zit te steggelen...

Spoiler:
Hier moet een nieuw onderschrift komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 17:04

de topics, van ik zie het niet meer zitten sla ik voortaan standaard over.
Dat zielig gemiep wat er meestal in staat om helemaal niks en ik meestal denk, wacht maar tot er echt een keer wat gebeurt.

Nu ben ik jou topic gaan lezen en het is allemaal erg sneu, maar ook dan denk ik een titel met "ik zie het niet meer zitten" ook overtrokken is.
Geef dan een titel met kat erg ziek en ik ben er kapot van, of zoiets

En dat je geen 7 pagin's hebt in een paar uur is best normaal hoor.
Hebben de meeste topics niet meteen. Lachen

Dus hier een bokker die je niet meteen alle steun geeft, helaas
geef al die mede bokkers maar de schuld die om elk hondsgezeik zielige berichten plaatsen.

Mellow

Berichten: 6433
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 17:18

sommige mensen weten gewoon niet wat ze moeten zeggen.
en ik vind je nogal heftig reageren.

ik krijg soms pas na 3 dagen antwoord...

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 18:39

beste esther,

zoals je hier misschien al ziet, vinden bokkers over het algemeen sensatietopics leuker dan lucht je hart topics (tenzij ze zeer smeuïg zijn Haha!).

(wellicht een antwoord op jouw vraag). sterkte met je probleem.

Amor Vincit Omnia

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 18:41

ja idd SP
geef ik ook eerlijk toe, hoef ik niet Schijnheilig om te zijn.
is leuker om te lezen dan zielige verhalen van mensen die het niet meer zien zitten omdat er niks an de hand is (niet voor TS bedoeld, maar algemeen)
want daar word je de laatste tijd mee dood gegooid.

Joyce1988
Berichten: 3518
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 06:37

Joyce schreef:
Je zegt dat je geen aandacht wil en dat je weet dat niemand verplicht is om te reageren. Plaats dan ook niet zo'n topic als deze, want hier vraag je duidelijk wél om aandacht. En ik ga echt niet van iedereen lezen wat voor problemen ze hebben, om de redenen die al gegeven zijn.


Hier ben ik het helemaal mee eens... Je kan toch niet verwachten dat je 100 redakties krijgt ofzo in 1,5 uur Scheve mond

Ik vind het zelf ook leuker om topics te lezen die nergens over gaan dan topics van mensen die hun problemen posten. Lees ze af en toe wel, maar daar post ik niet.. tenzij een bekende t topic gemaakt heeft

Obelix is gewoon stoer!

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 07:49

Wat verwacht je dan hee?? Meteen 50 reacties in een half uur?
Bokt is heel groot en er worden veel berichten geplaatst.
En tja.HET is net waar de bokkers hun intresse in steken,die topics openen ze..

Maar om vervolgens met zo'n topic als dit te komen Lips are sealed Lips are sealed Sorry hoor.... Verward Lips are sealed Lips are sealed

keep calm, I'm engaged!!! <3

iefke

Berichten: 28837
Geregistreerd: 28-08-03
Woonplaats: Tilburg e.o.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 08:12

jongens, jongens, jongens... zullen we even lief blijven.... Volgens mij zit Esther hier niet helemaal op te wachten en bedoelt ze het niet zo kwaad...

Semper erit denique omnia


      Imker

      Berichten: 17539
      Geregistreerd: 30-10-01

      Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 08:22

      Ik denk ook niet dat ze het kwaad bedoeld, maar goed.

      Ook ik heb niet gereageerd in het topic om verschillende redenen:
      - je word hier standaard tegenwoordig doodgegooid met dit soort topics
      - katten hebben niet mijn interesse, dus ben ik al minder snel geneigd om te reageren
      - meteen na het eerste topic dit topic plaatsen, doet mijn nekhaar ten berge rijzen, dus dan kan je het helemaal vergeten.

      Geduld is een schone zaak... ook op Bokt.

      Toos paardloos

      Vanes

      Berichten: 3164
      Geregistreerd: 06-12-02
      Woonplaats: Noord-Holland

      Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 09:19

      Nu heb je wel veel reacties Haha!

      Heb geduld, er zijn gerust wel mensen die je willen steunen, en eerlijk gezegt bekijk ik dat soort toppics niet eens.


      Wie is er online

      Gebruikers op dit forum: Amparo, Chantalla, ComscoreBot, Eefje_Sammy, Eowyn_95, Firebug, Gee, Ginny135, Josien_, katinker, L_iek, Ponytante, roucha1, Sabbientje, supervon78, Symke, tengeltje11, xRaisin en 66 bezoekers