Zou het dan toch???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-04 16:03

Jammere is dat ik gewoon de hele dag aan het werk ben en s'morgens en s'middags is het lekker, maar zodra de klok de 4 heeft aan getikt regend het tot een uurtje of 22.00

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl


Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 16:17

Bij nader inzien ben ik er toch niet zo blij meer mee, ik moet op de fiets naar m'n werk en het regent Huilen

I'll always think of you and smile...

Linda wás Ludo

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 16:24

Ik moet zeggen dat ik ook weinig problemen heb met dit weer, al mag de regen van mijn verplaatst worden naar 's nachts .

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 16:28

Bah bah bah! Dat snertweer hier ook! Doe mij maar 28 graden met een helderblauwe lucht en een lekekre felle zon. Deze regen en die grauwe grijze lucht kan ik zo depri van worden... Huilen

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 16:39

bAH wat een rot weer. Ik ga pas in september op vakantie. Dus ik hoop voor die tijd nog wel een beetje mooi weer te krijgen hier in Nederland. mIsschien is het beter om te emigreren naar een mooi warm land... ach nee ook geen optie te veel dingen en mensen die ik dan moet achterlaten...
gr

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-04 16:50

Ludo schreef:
Bij nader inzien ben ik er toch niet zo blij meer mee, ik moet op de fiets naar m'n werk en het regent Huilen


Ach gut Dan ben ik toch blij met de auto.. Alleen zou een binnenbak wel een uitkomst zijn op het moment.. *zucht*.. Het is verdorrie 14 juli en nog hebben we geen volle week mooi weer gehad boven de 20 graden ..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: agesus, AhrefsBot, Amazonbot, Anoukjuuuhh, Appeltje00, BingBot, DieL_Zor, fleurtjeuh, Googlebot, GrapeshotBot, hagelslag, IASCrawler, Josien_, Lalidan, linoleum, Lithya, maessie, maj0, Mar_X, Nayan, Pieneappel, Roosch, secricible, sollair310, xxpetraxx, Zebrastreep en 162 bezoekers