dingen "zien" en "voelen" die andere nie

Moderators: EvelijnS, Murthul, Muurp, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

zefanja

dingen "zien" en "voelen" die andere nie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 14:26

sinds kort ben ik me ervan bewust geworden dat ik dingen kan zien en voelen die niet iederen kan zien en voelen.

ik ben laatst met mijn vriend naar een vrouw geweest. zij heeft het me verteld. ik vind het moeilijk. hoe moet ik hier in godsnaam mee om gaan. ik wil het graag, maar weet niet zo goed hoe.
Ik ga deze week weer naar haar toe. we hebben dan hele lange diepe gesprekken.

ze heeft mij onder andere geleerd hoe ik kan magnetiseren. dit is een heel bijzonder gevoel. mijn handen worden vreselijkk warm en de rest van mijn armen heel koud. in mijn handen voel ik pijnlijke plekken. ze heeft me verteld dat dat iets met de persoon te maken heeft die ik op dat moment "aanraak".

sinds ik dit van mezelf weet ben ik heel erg nieuwschierig geworden naar deze "wereld" ik wil er heel graag meer over weten.

zijn er mischien mensen die mij hier meer over kunnen vertellen en mischien wel dezelfde ervaring hebben. ergens ben ik wat bang. ik zag pas de auto van mijn vriendin een waas voor me met schade aan de achterkant. ik vertelde dit tegen hem. hij reageerde vrij normaal. hij weet dat ik "zo" ben.

mischien komt mijn verhaal heel warrig over. dat kan best want ik zit er zelf nog erg mee. er is de laatste tijd veel gebeurd, waaronder dit en ik moet hier mee leren leven. dat wil ik graag.
maar ik wil er ook graag met anderen over praten.

MargaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 14:32

zefanja schreef:
Ik zag pas de auto van mijn vriendin een waas voor me met schade aan de achterkant. ik vertelde dit tegen hem. mischien komt mijn verhaal heel warrig over.

Het komt inderdaad nogal warrig over Haha! Was het nou een jongen of een meisje?

Verder geen ervaring hiermee, succes ermee!

Wuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 14:34

Ik ga ook regelmatig naar een vrouw toe die mij 'magnetiseert' om het zo maar te zeggen. Dit doe ik om mij van mijn migraine af te laten helpen, maar hoofdzakelijk voor iets anders (laat ik me verder niet over uit). Zelf heb ik ook altijd al het gevoel gehad dat ik 'anders' ben dan anderen. Ik trek me graag terug om alleen te zijn, anderen zullen me omschrijven als een stil, afwezig meisje.
Ik kan zelf ook bepaalde 'dingen', en dat zal zich in de loop der jaren nog meer ontwikkelen. Als je meer wilt weten moet je me maar even pb'en. Ik gooi zulke dingen liever niet in het openbaar op bokt. Knipoog

zefanja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-04 14:37

dat begrijp ik sammm daarom heb ik een schaduwacount... eigenlijk illegaal maar goed, teveel bekenden op bokt die het niet begrijpen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie