schrijven over mannen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zonnebloem

Berichten: 6288
Geregistreerd: 14-06-03
Woonplaats: Volendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 23:03

audrey007 schreef:
ik hoop dat jullie me kunnen helpen, een vriend van mij schreef altijd stukjes over vrouwen ( niet positieve stukjes!!!) en plaatste dat op het internet. Het waren wel goed geschreven stukjes en kon er ook wel om lachen, alleen de dingen die er in stonden..... Nu wil ik hem dus terug pakken met een stuk over mannen ( hij denkt dat ik dat niet kan) en ik kan ook inderdaad niet zo goed schrijven, dus als iemand nog grappige stukjes weet te verzinnen of iets anders zal ik het heeel fijn vinden!




sorry ff offtopic, gaat het hier over Barry? Schijnheilig Bloos
En nu weer ontopic, ik zit al te broeden op een leuk stukje.

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 23:29

..Hier is het dan...Het gaat vooral over de player en is niet echt duidelijk geschreven hoor..beetje warrig af en toe..


Mannen!, rare maar oh zo boeiende wezens!

Mannen, tjah…waar zal ik eens beginnen..ik kan er o zo veel over kwijt,..uren..dagen bladzijdes vol kan ik je er mee vermaken …ja, het is een leuk onderwerp..ik denk, visualiseer en fantaseer er graag over..Het zijn boeiende wezens, die je soms zoo kunnen pakken en blijven vasthouden, of je het nu wilt of niet..Ik ga mijn psychologische oordeel erover vellen..puur wat ik vind..en of het zo is, is jouw mening..


De laatste tijd..is me opgevallen dat ik me ben ik me gaan verdiepen in dit rare volkje..ze boeien me!!..Ik kan er lekker over nadenken..je hebt ze in allerlei maten..eigenlijk te veel.En je kan niet iedereen in een hokje stoppen, maar okay..mijn hokjes worden het gewoon, zo als ik ze zie…we beginnen met de lieve, gekke, vrolijke mannen, die je opvrolijken, je soms letterlijk laten kromliggen en je lekkere, gekke kant naar boven brengen..en wees eerlijk..die mannen zijn toch wel erugg leuk..humor..is zooo belangrijk..een lach op je mond, een buikje dat schud..heerlijk toch!!..Ja..je MOET kunnen lachen met iemand!!..dan heb je natuurlijk de mannen die wel grappig zijn, maar dat zelf ook maar al te goed weten..zucht..”Hey jij daar, kijk mij eens een fantastische grap uithalen,whahahhaha..”AANDACHT!!”Ja, een grote schreeuw om aandacht..Ik wil zoo graag aandacht, maar ow..,dat kan hij ook best krijgen hoor, maar niet zo..je bent leuk genoeg zonder die bokkensprongen en soms ongelukkige fratsen., wees gewoon jezelf man!..ja een ECHTE man hoeft dat niet te doen!..

Mannen die gewoon lekker zichzelf zijn, grappig, lief, maar dat zelf niet helemaal niet weten of zelfs snappen..dat zijn de echte mannen, mannen, die een leuke kop hebben en op straat lopen met een zus en alle meiden, verdraaien hun koppen, en dan zegt “Zit er wat op me gezicht ofzo??!!, ze kijken allemaal naar me!..Jah, je hebt een goede kop op je romp..een koppie, die dat zelf niet beseft! HEERLIJK!!...Jah. geef mij die mannen maar op me bord, niet die mannen met 10 kilo ijzer om, een broek die op hun knieen hangt, vaak een(als het er niet meer zijn) gouden tand( hoe komen ze erbij, om een stuk metaal in hun mond te doen??) dat hoorde toch om je nek ..owjah,,maar daar hadden ze al 10 kilo hangen natuurlijk!..en om het woord zonodig moeten schelden..in hun veel te grote kleren, net alsof ze zijn gekrompen of hun maat helaas uitverkocht was...Ja, ik vind het geen gezicht..De houding, uitstraling, look, niets voor mij, niet voor het oog aantrekkelijk..Je ziet ze elke dag voorbijkomen op de muziekzenders.Ruim voorzien van de mooiste, pak-me-en-lik-me rokjes, dragende vrouwtjes..”Hey sweety, would you be my girlfriend??..Ik ben hard, maar ik vind het van lekker arrogante moeders kindjes..ook in het ik-wil-aandacht-maar weet-niet-hoe- hokje te plaatsen..Vele, zeg maar 80% behoren tot een zeer interresant soort, genaamd de FOUTE mannen..de players,de sweettalkers.. maar eigenlijk kan je ze beter de zielige mannen noemen..Ik ben hard tegenover de mannen, ik weet het, maar ga lekker (nog harder)door…De foute en stoute mannetjes, leven van het versieren, gek maken van het vrouwelijke gedeelte van de aarde..het is een groot spel..hun levensweg….Yo, I’m de best !! en ik kan iedereen krijgen..ik maak ze gek…I’am the man!!..Ze lopen overal, je moet goed oppassen, want voor je het weet trap je in hun web..Ze zijn zo slim, maar aan de andere kant ook weer dom en erg simpel..Dit soort, is wel erg interresting en ik ga me frustraties, me hersenspinsels lekker de vrije gang..

Het komt ook, omdat ik zelf ook wel eens in zo’n foute mannentalk ben getrapt..Tjah..wie niet kan je bijna zeggen he!...Ee zijn tegenwoordig allemaal niet zo zeker over ons onszelf…Ook dit soort, bevat vele soorten, je hebt de mooie Don guans, en de minder smakelijke, maar die toch door hun manier van presenteren, leuk kunnen zijn en iets in je los kunnen maken.iets wat ver weg was gestopt en er een hele lange tijd niet uit is geweest..Een gevoel van ïk leef en besta !!...ik doe wat ik wil en ik ben daar ook gelukkig in. ..De mannen hebben een manier van praten, een levenshouding, die je aantrekt..iets in je los maakt…Vaak ook gepaard met foute genotsmiddelen, sex,drank drugs en een typische levensstijl..Je weet dat ze fout zijn en dingen doen, die jij nooit zou doen, maar toch, ze trekken je steeds maar weer en weer..En zijn ook een soort drug voor je..een hele sterke parasiet..Je mist het lekkere gevoel als hij er niet is en denkt! “”Aaaahhh!!!, was hij er maar!! Denk je , maar in werkelijkheid, mis je hem niet, je mist het lekkere vrije gevoel..het gevoel van “Ik kan de hele wereld aan!!” ik mag er zijn!!..En dat koppel je aan hem..alsof hij dat alleen maar los maakt,maar nee, dat heb jezelf in je..dat gevoel is van JOUW!!..Ik kan over deze mannen mee praten..Ik trek ze zelfs aan..een playermagnet, noem ik mezelf ook wel..Dit soort mannen is natuurlijk ook zo “slim” om vrouwen te zoeken, die niet zo sterk in hun schoenen staan..vrouwen die niet zo erg in zichzelf geloven..Die gaan glunderen van een complimentje over hun figuur, werk etc..Ook al zijn ze 60, uitgezakt en maakt hun niets uit, of hun haar de kleuren van de regenboog heeft, behalve de goede, die in het tijdschrift stond..ze geloven de onzin van de zielige mannen..Het maakt ze ook niet uit hoe oud de vrouwen zijn..

Een big smile..een glunderent hoofd van welke vrouw dan ook, is al genoeg om ze zelf ook weer te laten stralen van binnen..Een bewijs te geven..dat ze geweldig zijn..Dat denken ze..In werkelijkheid..heb je eigenlijk niets aan ze..ze zijn puur alleen maar met hun uiterlijke vertoon bezig..indruk, image.looks dat is waar het omdraait..Elke dag weer opnieuw..Met ze praten wat ze werkelijk voelen en wat er in ze omgaat??..Nee!!!..dat willen en kunnen ze niet eens..Inderdaad heel oppervlakkig..Maar tog..ze hebben iets..Arhgg..afschaffen die handel..Ze zijn ook eigenlijk niet fout, ze doen maar..Als je er intrapt, dan ben je fout..Soms merk je al gelijk dat je met dit soort ongedierte te maken hebt, maar soms ook na een hele tijd pas..soms als het al te laat is..je al bijna s”Nachts jullie hele toekomt bij elkaar droomde..compleet met, de kleur van de trouwauto..en de strikjes van de bruidsmeisjes,…Nee, die mannen zijn erg slim in het verzinnen en het maken van een leuk plaatje van zichzelf..Ze zouden zo worden aangenomen bij het theater,..RASACTEURS..dat zijn het!!...”Nee, hoor, dat was me zus in de stad”..”Ah nee, het gaat me niet om de sex, zo ben ik niet!! “Nee, pas na een date, schatje..Dan is het tog wel logisch, daar heb ik toch recht op, dat verdien ik toch wel..Na, al die leuke “gemeende” NOT!! ..comlimentjes van me!!..,..Nee, een echte man wacht..en anders is het er geen!!...Echte mannen, mannen met hun hart op de goede plek..De mannen met teveel ijzerwaren, te veel spelletjes en te veel onzekerheden..zijn rijp voor de prullenbak!!,,Maar ach..als er alleen maar “goede”, brave mannen, naar Carlo en Irene kijkende mannen waren..had ik me ook niet zo kunnen vermaken..En me kunnen gaan verdiepen in het tuig,..wat er rondloopt op deze aardkloot..Overigens zijn wij, vrouwen vaak ook net zo erg, al dan niet erger.. Niemand is heilig..iedereen doet dingen die niet kunnen, mogen of misschien raar zijn..Maar dat mag en MOET soms..LEEF!!..Wat die kans heb je tenslotte maar 1 keer..Doe de dingen die jouw gelukkig maken!! En af en toe, doe je dingen die je misschien niet perse gelukkig maken..maar gewoon leuk en lekker zijn!!! En van die mannen,die er in voorkomen, kan je lekker een hele hoop leren!!..

audrey007
Berichten: 324
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: nigtevecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-04 21:17

ja het is wat minder negativief dan mijn stukje! Leuk! de mijne is af, alleen ik heb er erg veel moeite mee om het grappig te maken het wordt meer wat negatief. maja hier is ut: Mannen

Ik tarzan jij jane! Zo denken de meeste mannen in dit tijdperk nog steeds! Ze zien zich zelf als echte jagers. Het enige verschil is dat ze nu niet meer met een speer achter koeien aan rennen, maar met hun pik achter vrouwen die ze vervolgen chicks noemen… ( met koeien bedoel ik echte koeien, geen vrouwen met te dikke billen)
Het excuus van mannen voor hun vele seksuele activiteiten is dat het in hun natuur zit om hun sperma bij veel vrouwen kwijt te kunnen zodat ze zeker zijn van nageslacht! Aha moet het bij ons vrouwen dan niet in het instinct zitten om het met veel mannen te doen om zeker te zijn van GOED nageslacht? Nee want dan noemen mannen ons prutsmutsen. Zo zie je maar hoe krom het denkwerk van een man is!
De wereld van een man is eigenlijk heel simpel: eten voetbal en seks! Een diepgaand gesprek valt er over het algemeen niet met ze te voeren. ( tenzij je genoegen met wat gebrom geknik, ja en nee neemt!) Hoe komt het dan toch dat Mannen zich altijd intelligenter en beter dan vrouwen voelen? Ben ik nou een gefrustreerde vrouw die alleen maar verbitterd over het gedrag van mannen is? Nee! Over het algemeen kan ik heel goed opschieten met mannen! Heb zelf een goede relatie. ( met een man….) maar er zijn dingen die best wel eens ter discussie gesteld mogen worden!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 19:39

2 dingen die me al enorm tegen staan zonder het hele stuk uberhaupt gelezen te hebben...: het komt heel schreeuwerig over en ik vind de opmerking 'ik heb zelf een goede relatie met een man' allereerst zeer tegenstrijdig met je stuk (je bent nl enorm negatief) en ten tweede vind ik het behoorlijk knullig staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 22:30

audrey007 schreef:
Heb zelf een goede relatie. ( met een man….)!


Vooral om dat '(met een man...)!' moest ik toch wel even heel hard lachen Haha! .