nokia met 'inwendige digi'

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dyyy

Berichten: 5360
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Geleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 22:51

Ik heb een Nec N341I fijn ding hoor.. De foto van mn schermafb. is met dat ding gemaakt!

Rataplie
Berichten: 147
Geregistreerd: 01-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-04 08:47

lies schreef:
Maar ze wil geen open-klap-geval Haha!


Haha, inderdaad, 't gaat hem om zo'n nokia 6600! (of iets in die trant)

Maar wel goed om weten dat je zo'n opklapding dus zachtjes moet dichtklappen!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 10:40

De Nokia 7250i heeft verschillende instellingen voor de camera Lachen
-standaard, -portretfoto, -nachtmodus, -zelfontspanner

Voor echte foto's neem ik een digi mee Lachen

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 11:15

Zoals er gezegd werd, koop een goedkope (en goeie) mobiel en koop met de geld die je overhoudt een goeie digi!

Zania

Berichten: 1065
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Vosselare - Nevele (B)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 12:25

MoonChloe schreef:
Zoals er gezegd werd, koop een goedkope (en goeie) mobiel en koop met de geld die je overhoudt een goeie digi!


Dankje, ik zal eraan denken, misschien is dat inderdaad het verstandigste... Schijnheilig

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 13:20

Ik heb mijn telefoon zeker niet gekocht om de camera die er in zit, dat is een geinig speeltje dat er toevallig op zit, maar meer ook niet, zonder camera was het mij ook best geweest.
Op het display van de telefoon zien de foto's er heel brak uit, op de computer valt het nog iets mee, maar ook niet echt geweldig.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 13:37

ALs ik foto's wil maken, dan doe ik dat wel met een echte camera. Als ik wil bellen, dan doe ik dat met een telefoon en als ik wil internetten dan doe ik dat met een PC. Of ben ik nou ouderwets?

Die dingen los van elkaar, zijn altijd beter dan de geintergreerde. Ik koop iets waarvoor het bedoeld is en waar het dus ook goed in moet zijn. Al die andere zaken vind ik niet interessant.

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 15:29

En de mobieltjes zijn er ook voor bedoeld om te bellen Haha! om te smssen, om (met de nieuwste mobieltjes) foto's te maken Haha!

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 16:03

Ik heb een nokia met digicam! En ik kan niet meer zonder! ik heb een 7250i. Vooral met stappen is mijn cam onmisbaar... En bij mijn paardje natuurlijk! Fantastische uitvinding! Wat mij betreft: DOEN dus!

plagom

Berichten: 1485
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 16:17

Margreet schreef:
Ik heb sinds kort een 6610i. Geinig speelgoed hoor, maar als je echt foto's wilt maken om af te laten drukken ofzo, dan moet je dat niet met een telefoon doen. Een flits zit er natuurlijk niet op en het is al gauw te donker. Ik gebruik de infraroodverbinding om ze er af te halen, dat werkt goed.


Ik heb die telefoon ook sinds een weekje, en ik ben er heel tevreden over!
Ik vindt ook dat de camera het redelijk goed doet.. Ik had zeker slechter verwacht!
Maargoed ik vind het gewoon nokia gewoon een fijn merk, bovendien past deze telefoon in de carkit van me vriend, vandaar dat ik dit telefoontje gehaald heb..

Leone

Berichten: 1051
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 16:40

Ik heb er nog geen (telefoon dan) die foto's kan maken maar ben ook ernstig op zoek. Ik ga denk ik voor de samsung E 710

Rataplie
Berichten: 147
Geregistreerd: 01-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-04 17:26

Kliko schreef:
Ik heb een nokia met digicam! En ik kan niet meer zonder! ik heb een 7250i. Vooral met stappen is mijn cam onmisbaar... En bij mijn paardje natuurlijk! Fantastische uitvinding! Wat mij betreft: DOEN dus!



En heb je ook even overweldigende voorbeelden van foto's? Schijnheilig Hoe lang heb je die gsm al?

Rataplie
Berichten: 147
Geregistreerd: 01-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-04 17:28

plagom schreef:
Ik heb die telefoon ook sinds een weekje, en ik ben er heel tevreden over!
Ik vindt ook dat de camera het redelijk goed doet.. Ik had zeker slechter verwacht!
Maargoed ik vind het gewoon nokia gewoon een fijn merk, bovendien past deze telefoon in de carkit van me vriend, vandaar dat ik dit telefoontje gehaald heb..



Bij mij is dit ook het geval: ik koop sowieso een nokia, om één of andere reden kick ik dus op dat merk, heb nu een 'vervang-sony' omdat mijn nokia3330 stuk is gegaan (1week in regen op piste gelegen Schijnheilig en niet goed voor gezondheid van gsm+ had hem reeds 3jaar dus ja...)

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 17:35

Margreet schreef:
Ik heb mijn telefoon zeker niet gekocht om de camera die er in zit, dat is een geinig speeltje dat er toevallig op zit, maar meer ook niet, zonder camera was het mij ook best geweest.
Op het display van de telefoon zien de foto's er heel brak uit, op de computer valt het nog iets mee, maar ook niet echt geweldig.


Toen ik kon kiezen uit telefoontjes die bij mijn abbo pasten, hadden ze zowiezo allemaal MMS... dus what the hell, waarom dan ook niet een cameraatje. Nokia is oersterk, ik heb mijn telefoontje al eens vanaf zolder naar beneden laten vallen (ik deed een trui uit en over de railing en daar zat hij in de zak van), het frontje was kaduuk, maar telefoon en camera mankeerde helemaal niks Lachen

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 09:45

Ik zou altijd een toestel los kopen en een abonnement ook.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 10:25

Waarom als je een gratis mobiel mag uitkiezen bij je abbonnement?

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 11:09

Kijk maar eens wat een toestel kost (een simpele iets van 90 euro) en vergelijk dan eens die internet abonnement aanbiedingen (zonder telefoon) met jou eigen abonnements kosten en dus hoe gauw je je telefoon terug verdient. Niets is gratis....Je betaald er zelfs de absolute hoofdprijs voor!

Rataplie
Berichten: 147
Geregistreerd: 01-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-04 12:57

Prima schreef:
Kijk maar eens wat een toestel kost (een simpele iets van 90 euro) en vergelijk dan eens die internet abonnement aanbiedingen (zonder telefoon) met jou eigen abonnements kosten en dus hoe gauw je je telefoon terug verdient. Niets is gratis....Je betaald er zelfs de absolute hoofdprijs voor!


Verward Ik volg even niet meer Schijnheilig Wat heeft abonnement, internet,... te maken met die camera? Verward Sorry... Bloos

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 13:12

Prima schreef:
Kijk maar eens wat een toestel kost (een simpele iets van 90 euro) en vergelijk dan eens die internet abonnement aanbiedingen (zonder telefoon) met jou eigen abonnements kosten en dus hoe gauw je je telefoon terug verdient. Niets is gratis....Je betaald er zelfs de absolute hoofdprijs voor!


Ik heb geen abbonnements kosten? dat heb ik alleen bij mijn vaste telefoon aansluiting. Ik heb een belbundel die ik iedere maand op bel en wat er over blijft gaat mee naar de volgende maand.

Maar dit heeft idd weinig te doen met het wel of niet hebben van een camera in een telefoon.

Rataplie
Berichten: 147
Geregistreerd: 01-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-04 13:29

orri schreef:
Ik heb geen abbonnements kosten? dat heb ik alleen bij mijn vaste telefoon aansluiting. Ik heb een belbundel die ik iedere maand op bel en wat er over blijft gaat mee naar de volgende maand.

Maar dit heeft idd weinig te doen met het wel of niet hebben van een camera in een telefoon.


Knipoog Dankje Knipoog Ik gebruik namelijk gewoon kaarten, dus opladen en binnen het jaar opgebruiken ...