thuiswerk, waar??

Moderators: EvelijnS, Murthul, Muurp, Berdien

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

_Romana_

thuiswerk, waar??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-04 01:50

Ik vraag me dus af waar je dit kunt krijgen, heb al eens zo'n tel nr gebeld maar je krijgt dan een half uur zo'n computer aan de lijn en je schiet er niks mee op! Waar kun je het dus vinden, sites, nrs enz!! En hoeveel verdien je ermee?? Is t bijv mogelijk om er 100 per keer mee te verdienen, over een paar dagen te verdelen,

en dat an iets van 4 keer per maand dus zo'n 400 per maand of is dit teveel??? is t minder, of is dit wel een redelijke redenatie zeg maar?? Ik ben er dus wel benieuwd naar want ik zoek dit al een tijdje maar kan niks vinden..!

Eightlegged

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 01:52

goeie vraag! wil dit ook graag weten Haha!
inderdaad ook een paar keer zo'n rotcomputer aan de lijn gehad.. heel irritant.

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 07:21

Volgens mij verdient het niet zoveel hoor, je krijgt vaak zoveel cent per dingetje wat je verpakt of wat je er anders mee moet doen. Die advertenties op internet waar staat dat je er veel geld mee kan verdienen moet je niet geloven, dat is allemaal geldklopperij.
Het beste kan je naar thuiswerk zoeken via een goed bedrijf, dat je bijvoorbeeld hun site bijwerkt, of dingen voor hun invoert via de computer, maar dat werk vind je erg zelden volgens mij.

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie