Vróuwen... onderlinge haat en nijd...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 13:52

Maar een feit is ook gewoon dat de mannen zich er veel minder druk over maken dan vrouwen, of mannen laten het minder merken en zeggen dan later tegen hun vriendin dat ze het toch niet echt leuk vonden en daarmee zijn ze dan klaar en denken er verder niet over. Vrouwen denken direct dat hun vriend de meest wilde plannen heeft als een andere vrouw met hem staat te flirten, terwijl de meeste mannen het gewoon erg leuk vinden dat zo'n vrouw de gekste dingen uit de kast haalt om zijn zieltje te winnen. Ik maak me er niet zo heel erg druk over hoor, hoe vaak hoor je jongen wel niet praten van, heb je het gister gezien?? en dan het hele relaas over hoe blond ze haar eigenlijk vinden of tot de ergste benamingen aan toe.
Ik ben ook best wel jaloers, maar ik zeg er verder niks van tegen de mensen die met mijn vriend flirten, ik zeg meestal wel tegen hem dat ik het niet leuk vond, maar verder kan ik me er niet druk over maken.
Ik maak me veel eerder druk over exen.....

Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 13:57

M. en ik kunnen idd ook vaak samen smakelijk lachen als zo'n zichzelf zo geweldig vindend frommes haar klauwtjes in hem probeert te zetten.
Zo'n griet zet uiteindelijk toch alleen zichzelf voor schut... Haha!

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 14:48

Ja dat bedoel ik er ook mee te zeggen, en je krijgtvanzelf ook de naam ervan. En als de vriendinnen van deze jongens er dan bij zitten en je hebt er wat jaloerse types tussen zitten die dus wel op het flirtende meisje afgaan, heb je zulk gelijke problemen als die Laura nu heeft.