Vróuwen... onderlinge haat en nijd...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 11:51

Remy schreef:

What comes around, goes around



jaa die bedoelde ik eigenlijk

dank u Clown

Dus laura ehhmm nu altijd lief en vriendelijk tegen de mannetjes en vrouwtjes zijn en moet je zien hoe aardig ze zijn Vork

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 14:06

Yentl schreef:
Vrouwen/meisjes kunnen echt bitches zijn,maar blijkbaar staat het hun toch niet aan hoe jij doet, en soms ben ik ook bitchie tegen iemand als ik jaloers ben hoor.. Schijnheilig

Ligt dat dan aan die andere vrouwen of ligt dat aan jou? Waarom moet jij zonodig jaloers zijn? en waarom moet je daar zo duidelijk blijk van geven, i.p.v. je te beheersen en je gewoon te gedragen?

Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 15:30

O jee, daar gaan we weer..... *LOL* catfight! OK dan!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-04 17:33

Citaat:
Dus laura ehhmm nu altijd lief en vriendelijk tegen de mannetjes en vrouwtjes zijn en moet je zien hoe aardig ze zijn

Dat wás ik al, dat is het probleem nou juist *LOL*

Wat gij niet wil dat u geschied etc... ben ik het zeker mee eens. Alleen is het in mijn geval zo dat ik geen probleem heb met mijn gedrag en dat bij een andere vrouw ook niet zou hebben Pling

Overigens wil ik wel even scheidingslijn maken tussen 'gewoon onschuldig geinen' met iemand wat ik dus al snel uit gewoonte doe en wat onder flirten verstaan zou kunnen worden, en het aanstellerig gedrag van iemand die zich zowat op een ander werpt met de intentie iemand te 'scoren'. Dát doe ik dus niet, Haha!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 17:35

iets te veel "ik" in je postings laura? Haha!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-04 17:38

ík ben dan ook heel arrogant Haha!

Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 17:39

Hoi, Pepein..... Cheese! Oeps, ik bedoel Pepijn, uh Pepeijn!! Haha!

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 17:41

Heeeeeeeeeeee SP.....nog steeds geen antwoord op mijn UPG vraag Haha! Haha! Haha!

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 17:48

dames, dames, rustig. er is genoeg SP voor iedereen.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-04 17:49

SP heeft zijn onderschrift maar even verander nav dit topic *LOL*

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 18:43

SuperPepeijn schreef:
iets te veel "ik" in je postings laura? Haha!
Ik schrijf vaak in de 3e persoon, DAT is pas irritant. Haha! Zolang het over Laura gaat, moet ze vooral IK gebruiken, dat houdt het wel zo duidelijk.

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 18:50

Laura schreef:
Overigens wil ik wel even scheidingslijn maken tussen 'gewoon onschuldig geinen' met iemand wat ik dus al snel uit gewoonte doe en wat onder flirten verstaan zou kunnen worden, en het aanstellerig gedrag van iemand die zich zowat op een ander werpt met de intentie iemand te 'scoren'. Dát doe ik dus niet, Haha!

Hmm, zouden anderen de scheidslijn op dezelfde plek hebben liggen?

Ik denk van niet.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-04 18:53

I don't have an attitude problem: You have a perception problem.

*LOL*

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 18:56

Romkabouter schreef:
Hmm, zouden anderen de scheidslijn op dezelfde plek hebben liggen?

Ik denk van niet.
...ik denk het wel. Wat voor de een (meestal spontaan, open persoon) een beetje geinen is, is voor de ander (muurbloempje) zwaar flirtgedrag. Het is maar hoe je zelf (als vrouw) met mannen omgaat.

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 18:57

Ja, anderen hebben dus de scheidlijn op een andere plek liggen. Dat zeg ik Knipoog

Jij vindt dus ook van niet Tong uitsteken

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 20:42

Romkabouter schreef:
Ja, anderen hebben dus de scheidlijn op een andere plek liggen. Dat zeg ik Knipoog

Jij vindt dus ook van niet Tong uitsteken
Ik is blond en kan niet zo goed lezen. Blond

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 20:44

Laura schreef:
Dat wás ik al, dat is het probleem nou juist *LOL*

Wat gij niet wil dat u geschied etc... ben ik het zeker mee eens. Alleen is het in mijn geval zo dat ik geen probleem heb met mijn gedrag en dat bij een andere vrouw ook niet zou hebben Pling

Overigens wil ik wel even scheidingslijn maken tussen 'gewoon onschuldig geinen' met iemand wat ik dus al snel uit gewoonte doe en wat onder flirten verstaan zou kunnen worden, en het aanstellerig gedrag van iemand die zich zowat op een ander werpt met de intentie iemand te 'scoren'. Dát doe ik dus niet, Haha!


Maar voor jou gezien is dat misschien zo, maar dat kan wel eens heel anders overkomen op andere mensen, en dan krijg je het in hun ogen verkeerde gedrag van jou wel terug...
Wat voor jou een beetje onschuldig geinen is kan in iemands anders ogen er heel anders uitzien denk ik Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 01:59

Eeen super goeie vriendin van mij (ik noem haar X )
Had eerst verkering met een jongen die ik ook heel graag mocht. Uiteindelijk maakte zij het uit, ze had er veel verdriet van, maar wel een goede reden. Toen nam ze hem weer terug (ik begon hem net leuk te vinden), maar ik vond het niet erg, als X maar gelukkig was! Met knallende ruzie gingen X en die jongen weer uit elkaar. Van zijn kant ruzie dan. Ze was heel erg verdrietig en had best veel liefdesverdriet.
Ik begon verliefd op die jongen te worden, en hij ook op mij. Hij had het gevoel dat X hem gedumpt had.

"de jongen" werd mijn vriend..
Iedereen was het er over eens: ik was een bitch, want ik had de jongen van X afgepakt.Hoe kón ik, toen zij zo'n verdriet om hem had, met hem nemen. ik was toch haar beste vriendin? ik kreeg de stempel "ze pakte haar beste vriendins vriendje af".
Hoeveel liefdesverdriet X ook had, ze bleef het voor mij opnemen.
Uiteindelijk is de ruzie goedgekomen, ze zijn nu gewoon vrienden en ik heb nog steeds met die jongen, nu bijna 4 maanden.
Het kan dus ook anders gaan!! Lachen

Cittemee
Berichten: 299
Geregistreerd: 31-07-03
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 10:25

dat is dan een echte vriendin toch?

Wij hadden in ' ons' groepje ook altijd de regel om niet elkaars 2e handsjes af te gaan hihi, nu hebben we eigelijk allemaal een vriend en nog steeds nergens problemen over hoor. Haha!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 12:05

SuperPepeijn schreef:
ZIE JE! die rotvrouwen ook altijd...

Haha!


Tong uitsteken Haha! Gewoon standaard onze schuld

Verder binnen mijn vriendengroep geen last van, iedereen heeft lol, het roddelen over elkaar wordt veelal in je gezicht gedaan *soms wel pijnlijk* maar o zo duidelijk Bloos
En gelukkig hebben we ook allemaal een zeer uit1lopende smaak, wat ik leuk vind vinden mijn dinnen glad en niet te vertrouwen, meestal krijgen ze dan ook wel gelijk Haha! Tong uitsteken

Het het trouwens wel 1 keer gehad, jaja op een chat nog wel, zat heel gezellie met iemand te chatten op de openbare chat.
Toen het drukker werd besloten we prive verder te beppen, toen we kenbaar maakte dat we ons even gingen afzonderen Tong uitsteken vloog er aan de andere kant bij hem meteen iemand zijn prive in om hem voor mij te waarschuwen, jaja ze had mijn profiel gezien en ik was absoluut niets voor hem.
Zij natuurlijk wel Tong uitsteken
Maar om zoiets nou echt serieus te nemen *LOL*

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 13:54

SuperPepeijn schreef:
iets te veel "ik" in je postings laura? Haha!

Je kunt moeilijk in het hoofd van een ander kruipen en vanuit een ander redeneren he.

Ik vind je onderschrift trouwens behoorlijk eerlijk. Jij beschikt over zelfkennis! Haha!

Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 19:43

Ben in een serieuze bui, dus hier van mij een serieuze reactie:

Ik ben niet het type "allemansvriendje" en heb door de jaren heen mijn energie in een paar vriendinnen gestopt die zo belangrijk voor me zijn dat ik voor ze door het vuur zou gaan. Het is nooit ook maar even in me opgekomen om met het vriendje van zo'n vriendin van me te gaan staan flirten, ouwehoeren = o.k, maar verder blijf je gewoon van zo'n vent af.
.

Toen ik nog single was, is het wel 's voorgekomen dat zo'n vriendje iets probeerde bij me, maar dan is het wat mij betreft over, dus ook geen gezellige praatjes meer. De stelling van "dan kan ze het net zo goed meteen weten, want zo'n kerel kan ze beter kwijt zijn" daar ben ik het niet mee eens, want dat is niet mijn business. Dat is een zaak tussen hen beiden. En soms ziet zo'n jongen later zelf ook in dat hij haar niet kwijt wil, en kan hij de boel zelf nog lijmen...Jongens zijn tenslotte ook mensen....

Ik heb ook vrouwelijke kennissen, maar dat zijn vaak van die vrouwen die voortdurend bezig zijn met andermans leven te bekritiseren. Die zitten bij mij in het vakje "leuk om af en toe een praatje mee te maken, maar meer ook niet". Die kunnen mij ook niet kwetsen, want ze zijn niet belangrijk voor mij.

In mijn werk heb ik altijd veel met mannen gewerkt. En dat is me altijd veel beter bevallen dan met vrouwen. Veel simpeler. En er werd heel wat afgedold, zonder de grenzen te overschrijden. En met de vrouwen van die mannen heb ik altijd prima op kunnen schieten.

Een tijdje geleden kwam M. thuis van een borrel op z'n werk. Een grietje (leuke en knappe meid) had hem toen "in vertrouwen" verteld dat ze eigenlijk wel wat met hem wou , jammer dat íe getrouwd was bla bla....
Dat vonden we voor haar heel kl*te, want M. en ik weten dat er toch niemand tussen ons kan komen, wij zijn nl. elkaars beste vriendjes.... Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 23:31

Cittemee schreef:
dat is dan een echte vriendin toch?



Ja
Dat is ze ook.. Hoe zij het voor mij opnam, tegen iedereens oordeel inging!

Kriel

Berichten: 6544
Geregistreerd: 08-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 08:47

Remy schreef:




Jongens zijn tenslotte ook mensen....





Remy in een serieuse bui, dat moeten we koesteren...Lachen
Maar ehm, leg bovenstaande stelling eens uit als je wilt, menig vrouw begrijpt die niet namelijk Knipoog

Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 09:51

Levy schreef:
Remy in een serieuse bui, dat moeten we koesteren...Lachen
Knipoog


Moet ook niet te lang duren.. zo'n bui. Word helemaal giegel van mezelf.. Clown

Zo, en nu weer on-topic. Ik wil wel wat reacties horen van de kerels.
Kunnen we het ook weer van een andere kant bekijken. Hoewel ik soms wel 's de indruk heb dat ze dat gekriebel van die vrouwen onderling gewoon helemaal niet in de gaten hebben... ook mannen kunnen zich als blontjes gedragen...Blond