Vróuwen... onderlinge haat en nijd...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shanina

Berichten: 206
Geregistreerd: 28-02-04
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 16:39

Ik ken het ja..ook dat onderlinge jaloezie als iemand teveel met iemand anders omgaat..iemand die het baasje is en al dat soort gein..daar heb ik ZOWN hekel aan

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-04 18:00

Citaat:
laura, doe niet alsof je me kent, want dat doe je niet
Quote me even waar ik dat dan doe?? *LOL*
Oh en SP; ken jij míj dan? Verder val je in herhaling (of ben ik nu kleinerend?)

Fasel; snap je redenatie, vind ook logisch dat mensen daar een andere mening in hebben (anders zou de wereld wel heel saai zijn met dezelfde mensen) Vreemde in dit verhaal vind ik dat het gaat om een leuke meid die ik mijn vriendin noem, en die mij kent en dus precies weet met wat voor iemand ze dus omgaat (dacht ik althans)

Elmo; ik denk dat jouw vriendin dacht je als makkelijke bemiddelaar te hebben en er zelf met die vent van door te gaan zonder verdere interruptie. Knipoog Ik ken het, heb zo ook wel eens geprobeerd iemand te koppelen met iemand waar ik totaal niks in zag. Hij vond een kennis van me echter leuk en kwam aan mij vragen of dat een optie voor hem was *LOL*. Sta je vervolgens met die heer te praten in een poging te weten te komen welke raakvlakken hij en je vriendin hebben, krijg je de wind van voren omdat je hem zgn staat te versieren. Rolleyes gááp Haha!

Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 18:12

Laura schreef:
Ik bén een enorme flirt, maar ik ben ook heel principieel dat ik nóoit aan een vriend van een vriendin zou zitten. Ik vind het echt jammer dat ze mij daarin niet vertrouwt. Ik bedoel, dat is toch wel een basisingredient van een vriendschap!



Mss is het ook niet zo dat ze jóu niet vertrouwt, maar meer dat ze bang is dat haar vent het geflirt verkeerd opvat en iets mee wil doen. Haha!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-04 18:15

In dat geval mag ze d'r vent een schop onder de kont geven en bewijs ik haar een dienst want zo'n kerel daar heb je helemaal niks aan Knipoog

(met als kleine toevoeging dat het niet om haar vriend ging in dit verhaal he, maar om een scharrel)

Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 18:19

Bedoel je met scharrel dat ze haar vriend aan het besodemieteren was?

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-04 18:22

Nee, dat heeft ze wel met deze meneer gedaan maar ze is nu vrijgezel. Met een af- en aan zwak voor deze vent

blackheart

Berichten: 3116
Geregistreerd: 07-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 18:33

Al mn hele leven heb ik al jarloerse meiden achter mn reet aanhangen.
Ik weet niet waarom ze jarloers op me zijn enzo, maar ze zijn 't wel.
Nu ook weer, van die domme bacardisletten die ruzie uitlokken op msn, maar ik laat me niet uitdagen en ga er niet op in en blokkeer ze zonder genade en verwijder ze ook nog Lachen
Zeggen ze dat ik denk dat ik knap ben Verward
Knap van hun dat ze kunnen zien wat ik denk *LOL*
Terwijl ik in het openbaar en in groepen nogal verlegen ben enzo, zeggen ze dat ik altijd de bek open heb! tsjah is maar net in welke stemming ik ben maar meestal ben ik op de achtergrond. Naja ik ga jullie niet opzadelen met mijn gezeur, ik trek me ook niks aan van die meisjes en heb nog steeds een gezonde nachtrust. En ben er al aan gewend Knipoog

Hopelijk gaat die pubertijd snel voorbij, en worden die meiden wat rustiger Scheve mond

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 18:37

je onvermogen op mijn posting in te gaan zegt genoeg over jouw mate van zelfkritiek en met mij proberen te kleineren ontkracht je mijn stelling niet Knipoog

Citaat:
Hopelijk gaat die pubertijd snel voorbij, en worden die meiden wat rustiger Scheve mond
laten we het hopen voor laura Haha!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-04 18:43

Oh, gaan we verbaal touwtrekken? *LOL* Lees mijn posts nog maar eens door SP, dat ik niet het antwoord geef dat in jouw straatje past heeft niks te maken met onvermogen of zelfkritiek maar meer met jouw drang om je gelijk te halen. Clown

En verder persoonlijke vetes graag via pb, zou daar de bokkers toch niet mee willen vervelen Haha!

Citaat:
Zeggen ze dat ik denk dat ik knap ben

Daar wringt de schoen al!! Je schijnt als vrouw een onzeker triest wezen te moeten zijn dat wakker ligt over vetrollen. Boos! Als er iemand opstaat die wel tevreden is met zichzelf wordt dat als heel vreemd beschouwd. Ik heb óók vetrollen, putten en te dikke dijen en te kleine borsten. Maar ik heb een leuke kop, mooie benen en schouders, daar ben ik prima tevreden mee. Al zou ik mezelf miss World vinden... Ik denk dat alle onzekere vrouwen maar eens positiever naar zichzelf moeten kijken ipv iemand die met zichzelf door één deur kan te gaan kleineren en afkraken tot ze net zo onzeker is als zij.... Scheve mond
Laatst bijgewerkt door Laura op 11-07-04 18:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 18:45

Had een keer met een jongen gezoend, en een vriendin van hem ( was niet zijn vriendin), die werd helemaal boos ofzo.
Gooid ze eerst drankin/op mn broek, gaat ze daarna hard met dr ellebogen naar achter prikken, paar van dr vriendinnen deden mee. Terwijl ze niet eens met die jongen had. Lips are sealed

Met mijn vriend is dit weleens gebeurt: Stonden we te dansen gaan ze me wegduwen om naast mijn vriend te dansen ofzo, nou mooi niet.

Met uitgaan kan ik het trouwens met bijna iedereen die party is, wel goed vinden, vooral jongens zijn wat opener dan, maar dan heb ik nooit boze blikken hoor, als ik met hun aant partyen ben. Lachen * ze kijken meer geschokt * Schijnheilig

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 18:48

Laura schreef:
En verder persoonlijke vetes graag via pb, zou daar de bokkers toch niet mee willen vervelen Haha!
niet? dan blijft er voor jou nog weinig te posten over Haha! het is raar dat je mij nu de zwarte piet toespeelt, terwijl jij degene bent die begint met een klaag-topic. ik wil mijn gelijk niet halen, ik geef je enkel een suggestie.

eerlijk gezegd krijg ik nu wel een heldere visie waarom de dames in kwestie niet zo vriendelijk altijd zijn Haha!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-04 18:51

Oeh wat een inkopper Sp, dit is toch veel te makkelijk scoren voor jou *LOL*

Vooruit; de laatste dan, voor de bokt-liefhebber Haha! : Je geeft een suggestie die ik al van verre zag aankomen en al netjes meegenomen heb waarna je er weer op terug komt, prima, jouw standpunt gehoord. ...volgende! *LOL* Geen zwarte piet te zien hoor Cool

blackheart

Berichten: 3116
Geregistreerd: 07-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 18:55

Laura schreef:

Citaat:
Zeggen ze dat ik denk dat ik knap ben


Daar wringt de schoen al!! Je schijnt als vrouw een onzeker triest wezen te moeten zijn dat wakker ligt over vetrollen. Boos! Als er iemand opstaat die wel tevreden is met zichzelf wordt dat als heel vreemd beschouwd. Ik heb óók vetrollen, putten en te dikke dijen en te kleine borsten. Maar ik heb een leuke kop, mooie benen en schouders, daar ben ik prima tevreden mee. Al zou ik mezelf miss World vinden... Ik denk dat alle onzekere vrouwen maar eens positiever naar zichzelf moeten kijken ipv iemand die met zichzelf door één deur kan te gaan kleineren en afkraken tot ze net zo onzeker is als zij.... Scheve mond


Dat is dus een stukje tekst uit mijn verhaal. Ik begrijp je dus niet helemaal, moet ik me hierop aangevallen voelen, of noem je maar een voorbeeld? Clown Koe

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 18:55

dan denk ik dat we nu zijn waar ik wilde. dit is ook interactie en jij bent hier ook verantwoordelijk voor, net zo goed als ik.

begint er al een te branden?

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-04 18:57

Haha, ik zal even verduidelijken: ik bedoel dat het belachelijk is dat die meiden jou gaan aanvallen door je arrogant te noemen en te zeggen dat je denkt dat je knap bent. Al vond je jezelf Miss World, dat zou toch hardstikke mooi moeten zijn, dan ben je dus blijkbaar supergelukkig met jezelf! Prima toch??

blackheart

Berichten: 3116
Geregistreerd: 07-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 19:00

Ohzo ja daar heb je gelijk in.
Hoeveel meiden hebben wel geen anorexia en psychische problemen omdat ze niet goed in hun eigen lijf zitten (volgens hun dan). En dan proberen ze anderen ook nog het diepe in te sleuren!
Bij zulke opmerkingen druipt de jaloezie er dan ook vanaf. Maar ik ben dus niet arrogant Lachen Ik kan wel zo overkomen, als je me nog niet goed kent, maar dat is enkel om mijn eigen onzekerheid te verbergen , ik heb het meestal ook niet eens door.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 19:02

x4you schreef:
Ik kan wel zo overkomen, als je me nog niet goed kent, maar dat is enkel om mijn eigen onzekerheid te verbergen , ik heb het meestal ook niet eens door.
trust me, je bent daarin echt niet de enige Haha! Knipoog

blackheart

Berichten: 3116
Geregistreerd: 07-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 19:03

SuperPepeijn schreef:
trust me, je bent daarin echt niet de enige Haha! Knipoog


Ja I know Knipoog
Als eenmaal het ijs breekt en je praat goed met zo iemand, blijkt die vaak ook nog mee te vallen.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 19:29

maar om weer even "ontopic" Haha! te komen;

laura zie je niet een bepaalde overeenkomst tussen de manier waarop jij schrijft over jouw kleurrijke-mannen-voorvallen en de manier waarop jij benaderd wordt door deze meisjes?

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 20:47

Hmmm interessante discussie.
Het is mens eigen om negatief te zijn tegen/over mensen die alles lijken te hebben. Dan krijg je al snel de opmerking dat alles aan is komen waaien, etc.
Daarnaast kan ik me voorstellen dat een jongen eerder afstapt, of langer blijft hangen bij een gezellige meid die duidelijk van het leven geniet, dan bij een humeurig stuk vreten Boos! die als levenstaak heeft: het zoeken van een vent. Dat humeurig stuk vreten klaagt wel over de meid die de aandacht krijgt. Dat is ineens een snol etc.

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 21:43

Oh ik vind het van een vriendin niet erg als ze het doet, ik vertrouw mijn vriendinnen wel, en die ik niet vertrouwde heb ik dus ook geen contact meer mee. Van andere meiden kan ik het niet zo goed hebben, maar ik vertrouw mijn vriend volkomen en hij moet zelf helemaal niks hebben van die meiden die zo zijn. Het gekke is nog wel dat hij ze er vrijwel altijd direct uit kan pikken. Ik kan het ook veel beter vinden met jongens, en toen ik een hele avond met een collega van mijnvriend stond te praten vond mijn vriend en zijn vriendin dat ook niet leuk, hetwas gewoon praten en gewoon leuk, totdat hij aan me begon te komen en ik het dus niet meer leuk vond en ook aan mijn vriend begon te merken dat hij het niet leuk vond.
Maar een vriendschap moet op basis van vertrouwen zijn en als ik een vriend heb en een vriendin staat met hem te flirten zal ik misschien wel een beetje jaloers zijn, maar ik ga er niks van zeggen. Wij hebben daar namelijk ook regels voor, zo gaan we ook iet met exen van elkaar.

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 22:18

hmm geen last van eigenlijk...
Haha!
Kheb leuke vriendinnen waar ik dit soort gedoe nooit mee heb, en als ik uit ben heb ik wel wat beters te doen dan flirten met bezette kansloze kerels Tong uitsteken Knipoog Dus ook geen boze blikken Haha!

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 22:30

Volgens mij moeten ze jouw niet, maar hun vriend boos aankijken. Want blijkbaar vertrouwen ze die niet.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-04 22:31

Citaat:
laura zie je niet een bepaalde overeenkomst tussen de manier waarop jij schrijft over jouw kleurrijke-mannen-voorvallen en de manier waarop jij benaderd wordt door deze meisjes?


SP; mijn date-verhalen hier op bokt zijn verhalen die nogal uitvergroot zijn wat betreft bepaalde aspecten. Wat was de term daarvoor ook al weer? Nouja, ik ben het even kwijt, maar ga er maar van uit dat ik vrij goed ben ( Haha! ) in het maken van een mooie karikatuur-omschrijving van een avond of een heer, waarbij de humor nu juist ligt in het zwart/witte daarvan. Wij hebben elkaar nooit ontmoet, maar ga er maar vanuit dat de werkelijkheid ietsjes genuanceerder ligt dan mijn verhalen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 22:36

Volgens mij ga je gewoon met verschrikkelijk raar en ordinair volk om Laura.