Vróuwen... onderlinge haat en nijd...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 12:30

Remy schreef:
De behoefte om een paar van die "mutsen" op de kast te gaan jagen is gewoon flauw,

Mutsen? Hmmm nu ben ik weer een muts. Haha. Ach wat maakt het ook uit? Muziek! Ik zing gewoon door.

Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 12:33

SuperPepeijn schreef:
om dezelfde reden als waarom laura de boze dames blikken niet kan waarderen Knipoog lees even terug ik heb het uitgelegd! Knipoog

Nou raak je me echt kwijt.....je bent gewoon aan het reageren om het reageren... Als je later in je kistje ligt zul je volgens mij de priester zijn grafrede nog gaan verbeteren... Lips are sealed

Ik vond je eigenlijk altijd nogal grappig, en ik snap niet goed waarom je je zo vervelend voor wilt doen. Heb je in je real life relatie niet de gelegenheid om je te uiten en doe je dat dus maar vanachter de computer? }>

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 12:35

Remy schreef:
. Heb je in je real life relatie niet de gelegenheid om je te uiten en doe je dat dus maar vanachter de computer? }>


Ik geloof dat SP in real life ook prima in de gelegenheid is zich te uiten.... Haha!

*edit* afkorting veranderd.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 12:35

vanwaar de behoefte mij te willen snappen remy? let's try to be nice by the way.
Laatst bijgewerkt door SuperPepeijn op 12-07-04 12:37, in het totaal 1 keer bewerkt

Kriel

Berichten: 6544
Geregistreerd: 08-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 12:36

SuperPepeijn schreef:
vanwaar de behoefte mij te snappen remy? let's try to be nice by the way.



He he he, ik dacht dat het topic ging over onderlinge haat en nijd over VROUWEN Haha!

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 12:42

hee SP......geen reactie op mijn laatste bericht Haha! ? Of heb ik je UPG Haha! Haha!

Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 12:45

SuperPepeijn schreef:
vanwaar de behoefte mij te willen snappen remy? let's try to be nice by the way.


Ik zal je wat vertellen JP, zoals je mensen behandelt, zo krijg je het ook terug. Je doet je uiterste best om over te komen als een zeikerd, lukt je ook prima, ga dan niet op de verongelijkte toer als je iedereen over je heen krijgt.
En mijn behoefte om mensen te snappen komt voort uit sociale interesse, alleen bij jou lukt het me nog steeds niet.... Clown
Maar mss zullen we de volgende keer weer aardig doen? Kan ik nl ook heel goed.....zijn we ook groot genoeg voor, lijkt me. OK dan!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 12:46

Jennygirl schreef:
Das heel simpel SP: Die zelfverzekerde dames worden zo nu en dan moe van het moeilijke gedrag van de minder zelfverzekerde dames.
#1 hoeft nog niet eens te flirten, of er komen al boze blikken van #2. Het is toch rete irritant dat je niet eens gezellig met een man kunt kletsen (lees:fatsoenlijke afstand, geen handtastelijkheden etc etc) zonder voor bitch uitgemaakt te worden?





helemaal mee eens!! zelfs als ik met de hele vriendengroep op stap ben, dus ook de vriendinnen van de vrienden van mijn vriend(volg je hem nog Tong uitsteken ) krijg ik vuile blikken toegeworpen!

oke, ik ben een jaar of 5 jonger dan de jongste vriendin van de rest(omdat bjorn en ik ook 9 jaar schelen) en ik leg nou eenmaal in die vriendengroep sneller contact met de mannen, dan met die meiden van eind 20 begin 30 die mij met zn allen zitten te bekijken, opzoek naar dingen waar ze over kunnen roddelen

maar toen ik voor het eerst met die groep mee op stap ging, was ik 20, gingen we naar een 23+ tent toe, heel de heenweg(in 4 auto's, al bellend met elkaar) een gezeik, dat ik toch niet binnenkwam, en ja hoor, ik wandelde gewoon naar binnen, en een meisje van 25 werrd wel om ID gevraagd Haha!

vanaf toen kon ik al nix meer goed doen

hoe later het werd, hoe zatter een aantal van de mannen werden, en een niet onaantrekkelijke ging toen met mij dansen, prima, ik vind alles best, en bjorn maakt zich daar ook niet druk over

wekenlang heb ik gezeik van die wijven gehad, ik zou voor haar ogen dr vent aan het afpakken zijn, en ik mocht niet meer mee op stap, want ik was toch te jong



nu 2,5 jaar later moeten de meeste van die meiden me nogsteeds niet Scheve mond geen idee wat ik verkeerd doe, maar als je met een grote groep gaat stappen, van allemaal koppels, dan snap je toch wel dat ik niet iemand anders zn vriend ga afpakken, waar mijn vriend, en zijn vriendin bijstaan Verward



en ook als ik gewoon zelf op stap ben, ik kan toch wel ff buurten met een jongen en er een drankje van aannemen, zonder dat ik hem versier ofzo?! moet dat dan ook meteen vuile blikken opleveren?
en de laatste tijd draag ik steeds meer kleren om het zo maar ff te zeggen(dus de hele korte rokjes+sexy topjes gaan niet meer samen, of een kort rokje met een leuk gewoon topje, of een sexy topje, maar dan een gewone strechbroek erbij, dus over mn uitdagende kleding kunnen ze ook niet vallen lijkt me)


ach, weet je die vrouwen die zo vuil naar je kijken zijn gewoon jaloers of zelf superonzeker


maargoed, 2 jaar geleden, ik als 20 jarige tussen meiden van 25 t/m 31 die mij vuil aankeken, terwijl mijn vriend+hjun vrienden er ook allemaal bijwaren, ja logisch dat ik met hun vrienden dan wel contact leg, die deden tenminste normaal tegen me!! moet ik dan heel de avond alleen naast mijn eigen vriend staan, omdat de meiden niets tegen me zeggen, en ik niet tegen hun vrienden mag praten Verward

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 12:49

Remy"]
Ik zal je wat vertellen JP, zoals je mensen behandelt, zo krijg je het ook terug.
[/quote] OK dan! de kern van het topic!

[quote="Remy schreef:
En mijn behoefte om mensen te snappen komt voort uit sociale interesse, alleen bij jou lukt het me nog steeds niet.... Clown
en dat maakt het interessant? but what's troubling you, is the nature of my game. Haha!

Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 12:52

Je hebt er geen flauw idee van wat er momenteel over jou gepb't wordt...
Lips are sealed

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 12:56

Remy schreef:
Je hebt er geen flauw idee van wat er momenteel over jou gepb't wordt...
Lips are sealed


Sorry.. maar dit lijkt me ook niet echt een volwassen bijdrage aan het topic? Verward

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 12:57

wat ik me afvraag, heb ik dan echt zo een bijzondere vriendengroep waar dit dus niet voorkomt?
Als ik heel eerlijk ben, zou het ook best voor een deel aan jezelf kunnen liggen,
Je mag best zelfverzekerd zijn, maar een beetje rekening houden met je omgeving kan geen kwaad.
En als ik uitga erger ik me ook dood aan die vrouwen die zich zowat in de armen van m'n vriend werpen maar voorzich zelf zien ze het als gewoon een praatje maken Knipoog

Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 12:58

Misja schreef:
Sorry.. maar dit lijkt me ook niet echt een volwassen bijdrage aan het topic? Verward

Je hebt gelijk.... ik laat me verlagen tot een kattekop nivo waar ik normaal gesproken maar 1x per maand last van heb. Om mezelf te beschermen ga ik er vandoor. Doei, doei

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 12:58

veel ordinairs waarschijnlijk Knipoog zoals de boze blikken dames over laura denken en andersom?

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-04 13:06

sorry SP, ik ben blond; wil je dit nog even uitleggen voordat ik er op in ga? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 13:06

Remy schreef:
Nou raak je me echt kwijt.....je bent gewoon aan het reageren om het reageren... Als je later in je kistje ligt zul je volgens mij de priester zijn grafrede nog gaan verbeteren... Lips are sealed


Hahaha exactly my toughts! OK dan!

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 13:10

Waterkippie schreef:
wat ik me afvraag, heb ik dan echt zo een bijzondere vriendengroep waar dit dus niet voorkomt?
Als ik heel eerlijk ben, zou het ook best voor een deel aan jezelf kunnen liggen,
Je mag best zelfverzekerd zijn, maar een beetje rekening houden met je omgeving kan geen kwaad.
En als ik uitga erger ik me ook dood aan die vrouwen die zich zowat in de armen van m'n vriend werpen maar voorzich zelf zien ze het als gewoon een praatje maken Knipoog
Nee hoor, ik heb ook zo'n vriendenkring. In mn vriendenkring komt er geen haat en nijd voor. Daar buiten wel.
Ik heb nog nooit een poging gedaan om een vriendje van iemand te stelen, of om te flirten met een vent die "aan een vriendin toebehoorde".

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 13:20

Waterkippie schreef:
wat ik me afvraag, heb ik dan echt zo een bijzondere vriendengroep waar dit dus niet voorkomt?

idd ik vond dat ook vreemd, mijn eigen vriendengroep gaat voor elkaar door het vuur, en is er altijd voor elkaar, ook als iemand een relatie krijgt met iemand buiten die groep, wordt diegene geaccepteerd

vond het ook belachelijk dat de vriendinnen van de vrienden van bjorn mij dus nogsteeds niet accepteren


maargoed, over laura kan ik niet oordelen, wanr ken haar niet, en ken haar vriendengroep niet, weet wel dat ik altijd met veel plezier haar stap-verslagjes etc lees, en mezelf er weleens in kan herkennen

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 13:22

Wij maken ons idd een stuk minder druk...
maar ook als ik zonder mijn vriend ga stappen praat ik wel eens met andere mannen (ook als hij erbij is eigenlijk Knipoog ), En die mannen zijn ook vaak bezet maar ik heb nooit last van die blikken... En zooo lelijk ben ik nou ook weer niet Knipoog Nagelbijten / Gniffelen

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 13:43

Gelukkig zit het in onze vriendengroep ook wel goed... Zijn we uit dan krijg je geen afgunstige blikken als je even met vriend van staat te praten ofzo... Is ook doodnormaal dat je met iemand uit de groep waar je mee uit bent praat.

Zelf gooi ik niet met vieze blikken als er een meisje met m'n vriend komt staan babbelen, ook niet als zij overduidelijk aan het flirten is... Ik vind het eerder amusant, ik weet dat m'n vriend niet op die flirt in zal gaan en dat ie uiteindelijk toch met mij mee naar huis gaat... dus waarom zou ik me in godsnaam druk moeten maken als er iemand met hem staat te flirten??

jeanie

Berichten: 2072
Geregistreerd: 12-10-03
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 14:08

De opmerking dat vrouwen zich idioot kunnen gedragen blijkt hier wel;
Hiermee doel ik op de reacties naar SP. Verward

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 14:17

jeanie schreef:
De opmerking dat vrouwen zich idioot kunnen gedragen blijkt hier wel;
Hiermee doel ik op de reacties naar SP. Verward


Hoop dat je toch niet doelt op ALLE Schijnheilig reacties richting SP.......een aantal zijn nl. met een vette knipoog hoor en zijn antwoorden worden ook als dusdanig geinterpreteerd Haha! Haha!

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 14:19

djuno schreef:
Hoop dat je toch niet doelt op ALLE Schijnheilig reacties richting SP.......een aantal zijn nl. met een vette knipoog hoor en zijn antwoorden worden ook als dusdanig geinterpreteerd Haha! Haha!


Inderdaad.. Knipoog

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 14:40

Dit wordt echt een eindeloze topic, so been there, done that... Knipoog

Het is waarschijnlijk ook de reden waarom ik uberhaupt bijna geen vriendinnen heb

Wordt daar zo doodziek van... Niet eens alleen als het om mannen gaat, maar ook vriendinnen onder elkaar...
We waren met ze vieren, en als er drie bij elkaar waren liepen ze over de vierde te ouwehoeren. Echt heel triest, ik ben dan nog wel zo 'down to earth' om te bedenken dat ze dat dus ook over mij deden als ik er niet bij was. Toen ik dat zei, was ik degene die het gedaan had. Nou toedeloe, mij niet gezien Doei, doei
Dat was 5 jaar geleden, en in die tijd is er nog geen steek veranderd. Nog allemaal leuk en aardig schijnheilig doen als ze bij elkaar zijn, maar als er 1tje ontbreekt....

Ik heb daar geen zin meer in, dan maar geen vriendinnen. Ik kan gewoon veel beter opschieten met jongens/mannen. Die zijn vaak toch wat duidelijker (lees: minder tactisch) in wat ze bedoelen en zeggen toch vaker eerlijk wat op hun lever ligt.

Met bezette mannen precies hetzelfde. Ik was met m'n vriend op een bedrijfsfeest, en toen liep 1 van die jongens daar een beetje met mij te geinen terwijl z'n vriendin er bij was. Ach, dat doen ze ook altijd op de werkvloer, maar ik weet dat het een geintje is.
Nou, hij mocht dus de hele avond niet bij mij in de buurt komen... Ik heb gewoon netjes m'n vriend gemeld hoe het eraan toe gaat op de werkvloer en ging er gewoon niet op in dus bij ons geen problemen.

Kijk, ik vind sommige dingen ook niet altijd prettig. Net als dit weekend belde een ex van mijn vriend op om 1 uur 'snachts, hij heeft gewoon niet opgenomen.
Dat zijn dingen die ik wat minder leuk vind, maar dan weet ik gewoon dat ik mezelf niet zo moet aanstellen en dan is het alweer over...

Ik en m'n vriend kunnen allebei wel eens jaloers reageren, maar we kunnen er gelukkig goed over praten. En het is natuurlijk ook een teken dat je nog echt gek bent op elkaar Haha! Lovers

Lenn

Berichten: 5331
Geregistreerd: 17-04-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 14:57

Laura schreef:
SP; mijn date-verhalen hier op bokt zijn verhalen die nogal uitvergroot zijn wat betreft bepaalde aspecten. Wat was de term daarvoor ook al weer? Nouja, ik ben het even kwijt

theatraal uitvergroot?
Ik vind je een soort Phileine vind je dat een compliment? Haha!